[Krzyżowiec] 10. Kraina palm
Aktualizacja:
10. Kraina palm
Czas kontynuować nieustanną walkę z wrogiem. Znów powracamy do znanego nam już wcześniej układu 2:2. Co z tego wyniknie? Zobaczymy.
![]() [19] | ![]() [20] |
Jeśli chodzi o tą misję to nasuwają mi się trzy pomysły na jej pozytywne ukończenie. Wszystkie trzy wyjścia wydają się być na jednym poziomie trudności i w zasadzie można wybrać dowolne - wedle własnego uznania. Pierwsze rozwiązanie polega na zastosowaniu znanej nam już metody szybkiego ataku. Budujemy obóz najemników, jak najszybciej wynajmujemy maksymalną ilość asasynów [19] i ruszamy na jednego, a następnie drugiego wroga [20]. Drugie rozwiązanie jest połowicznym połączeniem pomysłu pierwszego i trzeciego. Najpierw wynajmujemy za część złota asasynów, którzy zajmą się jednym z wrogów, a następnie rozbudowujemy twierdzę by później uderzyć zmasowanym atakiem na wroga. Trzecie i ostatnie zarazem wyjście polega na mozolnej rozbudowie bazy i dopiero po osiągnięciu szczytu gospodarczego wyprawie na wrogów. Pomysł ten jak najbardziej realny za sprawą dobrego terenu jaki mamy do dyspozycji. Jeśli wybierzemy tą opcję, to tak naprawdę najlepiej rozpocząć od budowy kopalń i kamieniołomów. Tu wybierajmy tereny pomiędzy naszą bazą a sojusznikiem - to pozwoli na spokojne działanie tych budowli. Duże połacie lasu dostarczą nam wystarczające ilości drewna, a rozległe zielone tereny będą idealnym podłożem pod nasze farmy. Tu w sumie wszystko zależy już tylko i wyłącznie od tego, jak szybko potrafimy stworzyć potężną twierdzę, która zdoła wystawić odpowiednia armię, by zmiażdżyć wroga.
0
- Twierdza: Krzyżowiec - poradnik do gry
- Twierdza: Krzyżowiec - poradnik do gry
- Poradnik do gry - [Krzyżowiec] 1. Przybycie
- [Krzyżowiec] 2. Wyruszając z obozu
- [Krzyżowiec] 3. Kraj pokryty kurzem
- [Krzyżowiec] 4. Stary przyjaciel
- [Krzyżowiec] 5. Arabska przygoda
- [Krzyżowiec] 6. Bezkresna pustynia
- [Krzyżowiec] 7. Grecki ogień
- [Krzyżowiec] 8. Piaski czasu
- [Krzyżowiec] 9. Oaza
- [Krzyżowiec] 10. Kraina palm
- [Krzyżowiec] 11. Kamienista dolina
- [Krzyżowiec] 12. Strumień
- [Krzyżowiec] 13. Żar tropików
- [Krzyżowiec] 14. Kraina Arabów
- [Krzyżowiec] 15. Legowisko lwów
- [Krzyżowiec] 16. Łowcy pustyni
- [Krzyżowiec] 17. Królestwo wielbłądów
- [Krzyżowiec] 18. Pustkowie
- [Krzyżowiec] 19. Spotkanie z historią
- [Krzyżowiec] 20. Saracen
- [Krzyżowiec] 21. Pustynny wiatr
- [Krzyżowiec] 22. Czerwony dziób
- [Krzyżowiec] 23. Płaska kraina
- [Krzyżowiec] 24. Śmierć wśród wydm
- [Krzyżowiec] 25. Zapomniany
- [Krzyżowiec] Pozostałe misje
- Twierdza: Krzyżowiec - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany467391 Junior
Jestem zawiedziony. Myślałem, że w dziale ,,pozostałe misje" będzie opis pozostałych misji, więc tak jakby ŻĄDAM ZWROTU PIENIĘDZY. Po za tym pierwsze 2 ( przykładowe działy ) są nawet długie w porównaniu z pozostałymi! 3 zdania i koniec!! PROSZĘ O ZWROT KASY!!
zanonimizowany384185 Centurion
A ile dałeś za tą grę?? 10 zł??
wiewiur39 Junior
"Do różnego typu ataków wykorzystujmy róże jednostki". Które jednostki mają róże?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.