Total War Warhammer 2: Charakterystyka | Jaszczuroludzie
Aktualizacja:
Jaszczuroludzie to pradawna rasa żyjąca w Lustrii, jednak można ich również spotkać na innych kontynentach. Pod względem kultury można ich uznać za odpowiednik Azteków.
Informacje ogólne
Jaszczuroludzie posiadają silne jednostki, jednak ich armia może łatwo wyrwać się spod kontroli. Większość ich jednostek, od Saurusów stanowiących człon ich piechoty, po potężne bestie jak Stegadony czy Karnozaury, mogą podczas bitwy wpaść w furię. Powoduje to, że gracz traci nad jednostkami kontrolę, a one zaczynają atakować najbliższych wrogów.
Jaszczuroludzie posiadają znaczną wiedzę magiczną. Ich dowódcy, Slannowie, są również wielkimi magami dysponującymi jedną z trzech domen (wysokiej magii, światłości i niebios) z nich najpotężniejszy jest Mazdamundi, będący jednocześnie jednym z Legendarnych Lordów tej rasy. Oprócz tego magią posługują się Kapłani Skinków (domeny bestii i niebios).
Zarządzenia w prowincjach Jaszczuroludzi mogą być wzmacnianie dzięki Sieci Geomantycznej. Odpowiednie przeprowadzanie podbojów oraz wznoszenie odpowiednich budynków wzmacnia siłę Sieci, co przekłada się na znacznie silniejszy efekt zarządzeń w prowincjach.

Jaszczuroludzie mogą otrzymać darmowe w werbunku jednostki z lęgów. Wykonując odpowiednie misje Jaszczuroludzie otrzymują możliwość dołączenia do armii dodatkowych jednostek, lekko różniących się statystykami od ich zwykłych odpowiedników.
Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla CiebieKomentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
