Part 7 - Madness | Opis przejścia Thimbleweed Park
Aktualizacja:
Spis treści

Książka w bibliotece zawiera rozwiązanie jak ułożyć wtyczki.
- Zejdź Dolores drabiną w dół i idź w lewo. Spróbuj przejść przez korytarz z robotami, co niestety zostanie zakończone niepowodzeniem. Udaj się do Edmund Mansion, idź do biblioteki i skorzystaj z wyszukiwarki książek. Udaj się do sekcji 2.1 i odszukaj książkę "Programming the SR-01".
- Przeczytaj podręcznik i wróć do fabryki. Zejdź na dół i podejdź do panelu, a następnie ustaw wszystko zgodnie z rozwiązaniem z książki. Wejdź do hali produkcyjnej i idź cały czas w lewo, aż dotrzesz do korytarza z drzwiami. Użyj na brązowych drzwiach klucza z gabinetu Chucka (Offis key).
- Wejdź do środka i podnieś Chuck's Journal: Vol2, used glass i hat.

Udaj się na tajemnicze spotkanie i zabierz prezent upominkowy za przybycie.
- Idź teraz którąś z postaci do federalnych do miasta i porozmawiaj z mężczyzną przebranym za pizzę. Zastrasz go, że może zostać zatrzymany, a opuści plakietkę o pizzy. Udaj się do seckrit bunker w lesie i użyj na panelu kodu: 84 67 35.
- Przełącz się na Ransoma, wejdź do środka Vanu i zjedź pod ziemię. Idź w lewo, weź udział w spotkaniu i zabierz goodie bag. Otwórz prezent, a zdobędziesz foil-wrapped brick i hacker boot disc.
- Przekaż dyskietkę Dolores i włóż ją do komputera w fabryce. Następnie przekaż used glass agentowi, który posiada fingerprint kit. Użyj zestawu na szklance, a odkryjesz odcisk palców Chucka na niej. Udaj się teraz na pocztę, ponownie zabierz kawałek taśmy klejącej i użyj jej na szklance.

Hint book mogłeś zdobyć jako Ransome na konwencie. Wystarczyło zaoferować pierwszą edycje komiksu, którą znaleźć mogłeś w jego pokoju.
- Przekaż odcisk palców na taśmie Dolores i udaj się nią do gabinetu Chucka w posiadłości. Użyj odcisków na sejfie i zabierz ze środka czarną książkę. Znajdziesz w niej hasła do wszystkich komputerów Chucka.
- Użyj teraz red gel decoder (z pokoju Dolores) na hint book (Ransome może go zdobyć, jeśli odda za nie pierwszy egzemplarz swojego komiksu), by poznać szczegóły, jak zawiesić komputer na której gra się w grę przygodową.
- Wróć do fabryki i udaj się do komputera. Wpisz hasło, które poznałeś w gabinecie i wybierz adventure. Wybierz następujące opcje: go west, look around, go west, go to light, go north, say "fizzscum". Zawiesi to komputer, fabryka zostanie zamknięta, a rozdział dobiegnie do końca.
Podobało się?
0
- Thimbleweed Park - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Opis przejścia
- Part 1 - The Meeting / Part 2 - The Body | Opis przejścia Thimbleweed Park
- Part 3 - The Arrest | Opis przejścia Thimbleweed Park
- Part 4 - The Will / Part 5 -The Reading | Opis przejścia Thimbleweed Park
- Part 6 - The Factory | Opis przejścia Thimbleweed Park
- Part 7 - Madness | Opis przejścia Thimbleweed Park
- Part 8 - The Escape | Opis przejścia Thimbleweed Park
- Part 9 - The Deleting | Opis przejścia Thimbleweed Park
- Opis przejścia
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
