Part 1 - The Meeting / Part 2 - The Body | Opis przejścia Thimbleweed Park

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Part 1 - The meeting

Podnieś kamień i rozbij nim lampkę. - Part 1 - The Meeting / Part 2 - The Body | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Podnieś kamień i rozbij nim lampkę.

Na początku gry, natkniesz się pijanego mężczyznę, Williego - porozmawiaj z nim. Niestety, nim dowiesz się czegoś interesującego jegomość zaśnie. Otwórz bramę i udaj się w prawo. Podnieś z rzeki kamień i rozbij z jego pomocą lampę nad znakiem. Następnie kieruj się cały czas w prawo... co niestety nie zakończy się zbyt dobrze dla kierowanej przez ciebie postaci.

Nie od dziś wiadomo, że nic tak nie ożywia atmosfery jak trup i zagadka z nią związana. Czas rozpocząć wielką przygodę!

Part 2 - The Body

Tym razem wcielisz się w dwoje agentów federalnych - Antonio Reyes i Angele Ray. Zauważ, że w prawym górnym rogu możesz przełączać się między postaciami.

Sfotografuj ciało zamordowanego. - Part 1 - The Meeting / Part 2 - The Body | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Sfotografuj ciało zamordowanego.
  1. Jako Ray, przyjrzyj się zwłokom na ziemi, następnie jako Reyes, przekaż z ekwipunku Polaroid film Ray.
  2. Jako Ray, połącz Polaroid Film z Polaroid Camera i sfotografuj ciało.
  3. Dowolną z postaci podnieś pustą butelkę po Whiskey, którą znajdziesz pod znakiem.
  4. Udaj się w lewo postaciami, otwórz bramę i idź ścieżką do góry.
  5. Porozmawiaj z kobietami przebranymi za wielkie gołębie i kieruj się dalej w prawo.
  6. Podnieś plastic rings, które znajdziesz tuż przy drodze, a kawałek dalej bottle, po czym udaj się do miasta.
Dobrze przeszukaj pokój koronera i szeryfa. - Part 1 - The Meeting / Part 2 - The Body | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Dobrze przeszukaj pokój koronera i szeryfa.
  1. Dotrzesz do tytułowego miasteczka, Thimbleweed Park. Idź w prawo, aż natkniesz się na szeryfa. Po krótkiej rozmowie wejdziecie do budynku nieopodal. Udaj się do koronera i porozmawiaj z nim na temat maszyn w jego gabinecie.
  2. Po rozmowie z koronerem, podejdź do każdej maszyny z serii "3000" i porozmawiaj z nimi na temat ich głównych funkcji.
  3. Podejdź do szuflad przy wejściu i z dolnej wyciągnij fingerprint kit.
  4. Udaj się do gabinetu szeryfa i porozmawiaj z nim. Następnie podejdź do szuflad przy wejściu i wyciągnij ze środkowej fingerprint book.
  5. Wyjdź z ratusza i kieruj się w prawo. Porozmawiaj z kobietami w przebraniu gołębi, by się dowiedzieć o problemie z awarią wody.
Dime znajdziesz obok migającej latarni, łatwo ją przeoczyć na ziemi. - Part 1 - The Meeting / Part 2 - The Body | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Dime znajdziesz obok migającej latarni, łatwo ją przeoczyć na ziemi.

Idź dalej w prawo, po drodze znajdziesz dime (leży obok migającej latarni), aż dotrzesz do pubu - wejdź do środka. Następnie porozmawiaj z Sandy, aż dotrzesz do konwersacji o Ransome, podejrzanym clownie. Nastąpi retrospekcja, a ty wcielisz się w wulgarnego clowna.

Retrospekcja z Ransomem

Przeszukaj pokój Ransoma i przeczytaj notki z tablicy. - Part 1 - The Meeting / Part 2 - The Body | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Przeszukaj pokój Ransoma i przeczytaj notki z tablicy.
  1. Masz kilka rzeczy do zrobienia w przyczepie: podnieś różową notkę (IOU) z tablicy, zabierz ze ściany Ransome poster (odsłoni to sejf), zabierz clown nose z zabawki na łóżku, po czym wyjdź na zewnątrz i porozmawiaj ze swoim agentem.
  2. Udaj się w lewo, opuść obszar i wejdź backstage entrance.
  3. Podejdź do biurka i zadbaj o swój wygląd: umaluj się z wykorzystaniem makijażu i użyj żelu do włosów, a następnie podejdź do słoju z pieniędzmi i zabierz 138 dolarów ze środka. Po wszystkim wyjdź na zewnątrz.
Nie dostaniesz swojej książki z żartami, póki nie oddasz długu. - Part 1 - The Meeting / Part 2 - The Body | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Nie dostaniesz swojej książki z żartami, póki nie oddasz długu.
  1. Idź cały czas w lewo, aż dotrzesz do Carney Joe, porozmawiaj z nim, a dowiesz się, że nie odda ci twojej książki z żartami, póki nie spłacisz długu.
  2. Wróć do swojej przyczepy i tym razem zabierz drugą z notatek na tablicy. Jest to podpowiedź co do kombinacji szyfru do sejfu.
  3. Podejdź do sejfu i wykorzystaj następująca kombinację: 3-2-12 (kombinacja może się różnić, spójrz na różową kartkę z podpowiedzią!), a następnie zabierz 1000 dolarów.
Felerny popis clowna okaże się dla niego zgubny. - Part 1 - The Meeting / Part 2 - The Body | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Felerny popis clowna okaże się dla niego zgubny.
  1. Wróć do Carney Joe i oddaj mu wszystkie pieniądze, a odzyskasz swoją książkę z żartami.
  2. Idź do backstage entrace, ubierz nos clowna i wejdź na scenę.
  3. Twoim zadaniem jest obrażać publikę - wybieraj obraźliwe kwestie, aż Ransome urazi starszą kobietę... co okaże się jego przekleństwem. Padnie on ofiarą klątwy i od tej pory nie będzie mógł zmyć makijażu clowna.

Powrót do federalnych

Zapytaj sprzedawczynię o WC67. - Part 1 - The Meeting / Part 2 - The Body | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Zapytaj sprzedawczynię o WC67.
  1. Powrócisz do Raya i Reyes. Wyjdź kontrolowaną postaci z knajpy i wejdź w zaułek obok.
  2. Podejdź do kosza na śmieci... a obecnie kontrolowaną postać czeka dość nieprzyjemny incydent. Przełącz się na drugą postać i udaj się do zaułku. Podnieś notes z ziemi zaginionego agenta.
  3. Wróć na ulicę, skręć w prawo i udaj się do B Street. Idź w prawo, aż dotrzesz do Ricki's Cake... gdzie jak się okaże możesz kupić rury. Zapytaj sprzedawczynię o WC67, a następnie dostarcz pożądaną część kobietom w przebraniu gołębi.
Wymień pustą butelkę za 10 centów. - Part 1 - The Meeting / Part 2 - The Body | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Wymień pustą butelkę za 10 centów.
  1. Odblokujesz dostęp do A Street - jednak na chwilę obecną nie idź tam. Idź za to w prawo, aż dojdziesz do lokalu Quickie Pal. Wejdź do środka i porozmawiaj z Leonardem na wszystkie tematy. Oddaj mu butelkę, a zdobędziesz shinny nickel - wyjdź na zewnątrz. Stań obok włazu kanalizacyjnego i przełącz się na drugą postać.
  2. Udaj się postacią w kanałach w głąb tunelu, następnie drabiną do góry i porozmawiaj z postacią na powierzchni. Następnie zadbaj o to, by postać w kanałach miała w ekwipunku Dime (jeśli ma ją postać na powierzchni, użyj ją na włazie, a opuści ją do kanałów).
  3. W kanałach, cofnij się do startowej lokacji i idź w lewo, aż dotrzesz do czerwonej skrzynki na ścianie, na razie nie korzystaj z aparatu, a przyjrzyj się napisowi na ścianie.
  4. Przełącz się na drugą postać i udaj się do B Street. Idź cały czas w prawo, aż dotrzesz do budki z książką telefoniczną. Sprawdź numer do Pablo J. Moles, a następnie ponownie obejmij kontrolę nad postacią w kanałach.
  5. Wybierz numer 3177 (numer może się różnić - spójrz na ścianę, by upewnić się co do nazwiska i znajdź je w książce telefonicznej) by zadzwonić o pomoc. Następnie idź w prawo, a pojawi się okoliczny szeryf, który wyzwoli cię. Po raz kolejny będziesz mógł sterować obiema postaciami na powierzchni - oddaj podniesiony notes agentowi, który był uwięziony w kanałach.
  6. Wybierz jedną z postaci i idź do B Street, następnie kieruj się w prawo. Napotkasz kobietę siedzącą na ławce. Porozmawiaj z nią o morderstwie a czeka cię kolejna retrospekcja, tym razem z Dolores w roli głównej.

Retrospekcja Dolores

Odbierz ulubione czasopismo dziewczyny. - Part 1 - The Meeting / Part 2 - The Body | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Odbierz ulubione czasopismo dziewczyny.
  1. Wyjdź z pokoju i kieruj się w dół posiadłości. Wyjdź na zewnątrz i udaj się w kierunku skrzynki na listy. Po chwili pojawi się listonosz z ulubionym czasopismem dziewczyny.
  2. Wróć do pokoju Dolores i włącz komputer. Następnie użyj go, by rozpocząć rozmowę aplikacyjną z firmą tworzącą gry komputerowe. W końcu dotrzesz do trudnych pytań aplikacyjnych, na razie odpuść odpowiadanie na nie - spauzuj aplikację.
  3. Zejdź schodami na dół, udaj się do drzwi wejściowych i weź od listonosza list do Chucka. Udaj się na piętro z wieloma drzwiami, kieruj się w prawo i wejdź w ostatnie drzwi, na końcu korytarza.
  4. Będziesz świadkiem kłótni Chucka ze swoim bratem. Porozmawiaj z nim i zabierz ink bottle z biurka.
  5. Zejdź na sam dół posesji i wejdź w drzwi pod schodami a dotrzesz do kuchni. Otwórz jedną z górnych półek i zabierz z niej glass. Następnie otwórz lodówkę i zabierz wszystkie przedmioty ze środka.
Przygotuj się do rozmowy aplikacyjnej korzystając z książki. - Part 1 - The Meeting / Part 2 - The Body | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Przygotuj się do rozmowy aplikacyjnej korzystając z książki.
  1. Udaj się teraz schodami do góry i wejdź do biblioteki. Skorzystaj z komputera obok i znajdź informację o firmie, do której chcesz aplikować. Podejdź do krętych schodów i zabierz zawieszoną obok tabliczkę. Następnie wejdź schodami na samą górę.
  2. Podejdź do działu 3.1 i odnajdź "MMucas Programming Primer". Zajrzyj do książki i zabierz ją ze sobą. Następnie wróć do pokoju dziewczyny.
  3. Zacznij ponownie odpowiadać na pytania aplikacyjne, wybierz następujące odpowiedzi: 256, Cooperative, 8, True (niektóre pytania mogą być inne, spójrz do podręcznika, by poznać właściwe odpowiedzi). Niestety, pojawi się kolejny problem, okaże się bowiem, że zabrakło tuszu w drukarce.
Umieść w kominku kłodę, oblej ją paliwem i użyj gorącego sosu. - Part 1 - The Meeting / Part 2 - The Body | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Umieść w kominku kłodę, oblej ją paliwem i użyj gorącego sosu.
  1. Udaj się teraz do wujka Chucka i zapytaj go o tusz do drukarki. Następnie wyjdź z pokoju, zejdź z schodami na dół i wyjdź na zewnątrz posiadłości.
  2. Podnieś gas can i firewood, które znajdziesz zaraz obok dworu. Wróć do środka, idź w prawo i podniesione przedmioty do kominka. Następnie użyj hot sauce, a dziewczyna zionie ogniem prosto w kominek.
  3. Wyjdź na zewnątrz i wróć do kominka, a zastaniesz tam sam popiół. Podnieś fine black soot i użyj go na glass. Następnie użyj na przedmiocie gas can, a staniesz się posiadaczem tuszu. Użyj go na pustej butelce zabranej z gabinetu wujka Chucka.
Wydrukuj aplikację z pomocą drukarki. - Part 1 - The Meeting / Part 2 - The Body | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Wydrukuj aplikację z pomocą drukarki.
  1. Podnieś kartkę z drukarni, umieść ją ponownie w maszynie, a następnie użyj tuszu na drukarce. Ponownie skorzystaj z komputera, by wydrukować podanie o pracę. Zabierz list z urządzenia.
  2. Udaj się do kuchni i użyj glass na kranie, by napełnić ją wodą. Następnie otwórz mikrofalówkę i włóż do środka filiżankę z wodą i list do wujka Chucka. Uruchom urządzenie, a następnie zabierz przedmioty ze środka.
  3. Użyj znaczka na liście aplikacyjnym, wyjdź na zewnątrz i włóż go do skrzynki pocztowej. Gdy otrzymasz list, udaj się do swojego pokoju i go otwórz. Następnie udaj się do wujka Chucka i powiedz mu o pozytywnym wyniku aplikacji, co zakończy sekwencję z Dolores.

Koniec retrospekcji - powrót do federalnych

Użyj radia, by oszukać dziennikarkę. - Part 1 - The Meeting / Part 2 - The Body | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Użyj radia, by oszukać dziennikarkę.
  1. Jako jeden z agentów federalnych, wybierz się do A Street i wejdź do budynku poczty. Podnieś sticky tape z lady i porozmawiaj z pracownikiem. Następnie wyjdź z budynku i porozmawiaj z pijakiem obok - Willim, mężczyzna zgodzi się oddać portfel, jeśli znajdziesz dla niego zamiennik.
  2. Po rozmowie, idź w prawo i porozmawiaj z Madame Morena w jej sklepie.
  3. Wybierz jedną z postaci i idź nią do ratusza, do pokoju szeryfa. Drugą postacią (upewnij się, by miała shiny nickel w ekwpipunku) udaj się do budynku Nickel News. Podejdź do Policetron 3000 i naciśnij na maszynę, a dowiesz się, że kobieta czeka na ważne informacje w konkretnej sprawie. Przełącz się na drugą postać i przekaż przez radio dokładnie taką informację, na jaką czeka dziennikarka.
  4. Gdy dziennikarka wybiegnie, podejdź do mapy drugą postacią i zabierz ją do ekwipunku. Następnie użyj ją na kserze i wrzuć 5 centówkę. Zabierz kopię mapy, a oryginał odłóż na ścianę.
  5. Z mapą, idź cały czas w prawo, aż trafisz na obrzeża miasta. Idź dalej drogą, a pojawi się szeryf. Nie przepuści cię bez mapy, którą na szczęście przed chwilą zdobyłeś. Po rozmowie, rozdział dobiegnie końca.
Podobało się?

0

Thimbleweed Park

30 marca 2017

PC PlayStation Xbox Mobile Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl