Part 3 - The Arrest | Opis przejścia Thimbleweed Park

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Korzystaj z mapy, by szybko poruszać się po kolejnych lokacjach. - Part 3 - The Arrest | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Korzystaj z mapy, by szybko poruszać się po kolejnych lokacjach.

Pamiętaj, że możesz teraz użyć mapy z ekwipunku, by błyskawicznie się przenosić do nowych lokacji. Znacząco przyspieszy to eksplorację i pokonywanie łamigłówek w grze. Gdy tylko odblokujesz kolejną postać, udaj się nią do Quickie Pal i zabierz mapę z lady (jest tyle egzemplarzy, że wystarczy dla każdej postaci).

Użyj mapy i udaj się do hotelu. Gdy wejdziesz do środka, spotkasz znajomą reporterkę. Porozmawiaj z nią, a czeka cię retrospekcja, tym razem z bratem Chucka w roli głównej.

Retrospekcja z Franklinem

Przygotuj pokój na spotkanie z inwestorami. - Part 3 - The Arrest | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Przygotuj pokój na spotkanie z inwestorami.
  1. Wejdź do hotelu i porozmawiaj ze znajomo wyglądającym menadżerem. Następnie idź kawałek w prawo i wyłącz boomboxa. Dzięki temu będziesz mógł porozmawiać z chłopakiem. Gdy zaczniecie rozmawiać o modzie wybieraj następujące kwestie: I know this gnarly dude who..., was on MTV and..., tells me what's wicked... Dzięki temu zyskasz szacunek u dziecka i zgodzi się wymiany. Podaruj mu jednego z misi w ekwipunku, w zamian za okulary.
  2. Załóż okulary z wąsami i porozmawiaj z recepcjonistą. Zarejestruj się w hotelu i udaj się na 11 piętro do swojego pokoju, o numerze 1106. W środku porozglądaj się po wnętrzu, a Franklin spostrzeże, ze jest on monitorowany.
  3. Wejdź teraz do windy i udaj się na 10 piętro. Zabierz dwie fotografie z tablicy i wróć do swojego pokoju. Użyj gumy do żucia na kamerze, a następnie użyj na niej standard room photo. Przed wyjściem z pokoju zabierz stanionery ze stolika.
  4. Ponownie zjedź na 10 piętro i wchodź do pokoi, zbierając z nich stanionery. Potrzebujesz łącznie 4 kartek. Zanieś kartki do recepcjonisty i skseruj dokumenty. Po wszystkim, wróć windą do swojego pokoju i zadzwoń po inwestorów.

Powrót do śledztwa

Zabierz paszport ze stolika. - Part 3 - The Arrest | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Zabierz paszport ze stolika.
  1. Po retrospekcji czas na powrót do hotelu, dokończ rozmowę z dziennikarką, a następnie porozmawiaj z recepcjonistą. Zabierz klucz dostępu do pokoju Franklina i udaj się do windy.
  2. Na początek udaj się na 7 piętro do pokoju 705. Zabierz passport ze stolika. Następnie wsiądź do windy i udaj się na 11 piętro. Wejdź do pokoju 1106 (pokój Franklina) i od razu z niego wyjdź, co rozpocznie cutscenkę. Po wszystkim odblokujesz nową postać - ducha Franklina.
Użyj kranu, by przestraszyć przy nim dziecko i jednego z agentów. - Part 3 - The Arrest | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Użyj kranu, by przestraszyć przy nim dziecko i jednego z agentów.
  1. Wezwij windę na 11 piętro, wsiądź do środka i przełącz się na ducha. Również wsiądź do windy i zjedź na parter. Poczekaj, aż chłopiec zacznie pić z kranu i użyj "splash" na nim, by go przestraszyć.
  2. Powtórz sztuczkę z jednym z agentów - podejdź do kranu federalnym i napij się wody. Następnie przełącz się na Franklina i zamroź wodę. Spełni to zadanie z wystraszeniem dwóch gości w hotelu.
Udaj się do podglądanego gościa i zacznij straszyć w pokoju. - Part 3 - The Arrest | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Udaj się do podglądanego gościa i zacznij straszyć w pokoju.
  1. Po wszystkim recepcjonista zacznie oglądać gości przez swój komputer. Zaczaj się jako Franklin i spójrz na komputer, gdy pracownik hotelu będzie obsługiwał komputer. Poznasz tym samym w którym pokoju znajduje się gość - udaj się tam Edmundem.
  2. Zacznij straszyć w pokoju - z pomocą komendy Zap włączaj lampy i rozlej wodę w łazience.
  3. Przełącz się na postać w lobby i przekaż business card recepcjoniście. Wróć do ducha i powtórz manewr, by wezwał pigeon brothers. Gdy się zjawią, przełącz się na federalnego, udaj się do pokoju, gdzie serwisują i zabierz WrenchTron 3000 ze skrzynki z narzędziami.
W przyczepie Clowna znajdziesz sporo przedmiotów. - Part 3 - The Arrest | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
W przyczepie Clowna znajdziesz sporo przedmiotów.
  1. Udaj się teraz do kolejnej lokacji z mapy - do starego cyrku. Podejdź do bramy i porozmawiaj z Ransomem, co odblokuje go jako grywalną postać - przełącz się na niego.
  2. Będąc w przyczepie zgarnij wiele przedmiotów: Ransome the Clown comic z pod łóżka, joke book i page z sejfu (ściągnij wcześniej plakat ze ściany), ser z lodówki, attempted delivery notice i lawyer's card z tablicy. Na koniec skorzystaj z lustra, by ponownie spróbować zmazać makijaż.
  3. Wyjdź z przyczepy i idź w lewo. Przejdź do lokacji z popcornem i idź w lewo, do stoiska z popcornem. Podnieś pudełko po popcornie i zacznij zbierać okruchy z ziemi. Następnie idź za szczurem do Big Top Entrance. W środku podstaw ser pod dziurę, po lewej stronie estrady.
Podstaw pod dziurę ser, a zdobędziesz stertę popcornu. - Part 3 - The Arrest | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Podstaw pod dziurę ser, a zdobędziesz stertę popcornu.
  1. Wyjdź i wejdź ponownie do pomieszczenia a zastaniesz stertę popcornu obok sera. Podnieś go i wróć do swojej przyczepy. Otwórz mikrofalówkę i daj popcorn swojemu chomikowi.
  2. Udaj się teraz do backstage entrance i zabierz ze środka anti-itch cream i snake in a box z biurka.
  3. Udaj się teraz clownem do miasta, do siedziby poczty. Porozmawiaj z pracownikiem i odbierz przesyłkę. Otwórz ją, a otrzymasz dwa przedmioty, w tym portfel. Przekaż go któremuś z agentów federalnych.
Udaj się do gabinetu Chucka i dokładnie go zbadaj. - Part 3 - The Arrest | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Udaj się do gabinetu Chucka i dokładnie go zbadaj.
  1. Następnie udaj się do Edmund Mansion. Wejdź do posiadłości co odblokuje piątą i ostatnią postać - Dolores. Wybierz dziewczynę i przejrzyj jej listę zadań do wykonania. Udaj się do biblioteki, a dowiesz się, że należy wezwać detektywa.
  2. Udaj się do dawnej pracowni Wujka Chucka. Zabierz receipt i Chuck's Journal z biurka. Następnie przesuń obraz i zabierz offis key który znajdziesz za nim. Na półce znajdziesz jeszcze Philipp's Dangerous Device, a obok AT-25 Tube.
  3. Udaj się do pokoju dziewczyny i zabierz math trophy i red gel decoder z półki z książkami. Spójrz również na tablicę nad komputerem. Udaj się teraz na sam dół, do kominka i zabierz z niego popiół. Na chwilę obecną tyle wystarczy aktywności z dziewczyną. Przełącz się na postać federalną, która ma wyposażeniu portfel Ransoma.
Podnieś bardzo dobrze ukrytą piłę mechaniczną. - Part 3 - The Arrest | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Podnieś bardzo dobrze ukrytą piłę mechaniczną.

Oddaj portfel Williemu w Street A, a dostaniesz zakrwawiony portfel. Udaj się teraz na miejsce zbrodni i idź w prawo, w krzakach znajdziesz zużytą piłę łańcuchową. Przedmiot bardzo ciężko znaleźć (zobacz zdjęcie powyżej) i musisz jeszcze zdobyć do niej paliwo. Udaj się do posiadłości Chucka, znajdziesz kanister zaraz obok wejścia. Napełnij paliwem piłę i udaj się do konaru blokującego przejście, na prawo od zwłok. Użyj na drzewie piły.

Zabierz narzędzie zbrodni z kartonowego domku. - Part 3 - The Arrest | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Zabierz narzędzie zbrodni z kartonowego domku.
  1. Odblokujesz dostęp do kanałów - wejdź do środka i włącz światło. Wejdź w tunel po prawej stronie i zwiedź kanały. Warto odwiedzić każdą odnogę i zbierać specks of dust, których jest pełno. W końcu dotrzesz do pokoju z licznymi gratami, zabierz ice pick z kartonowego domku i magic mushrooms z rogu, a następnie udaj się na zewnątrz (możesz użyć mapy).
  2. Zadbaj o to, by któryś z federalnych agentów posiadał w ekwipunku ice pick (z kanałów), popiół (z kominka) i sticky tape (z poczty). Połącz ice pick z popiołem, a następnie ze sticky tape, by zdobyć odcisk palców.
Wejdź do łazienki i zabierz papier toaletowy. - Part 3 - The Arrest | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Wejdź do łazienki i zabierz papier toaletowy.
  1. Udaj się teraz do sklepu Quickie Pal. Nie wchodź jednak do środku, a od boku wejdź do toalety. Zaświeć światło w środku i zabierz papier toaletowy. Udaj się do zwłok i użyj na nich papieru, by odcisnąć na nich próbkę krwi. Wróć do toalety i użyj krwi na suszarce, by zdobyć bloody toilet paper.
  2. Możesz w końcu stworzyć wszystkie raporty! Udaj się do ratusza i do biura koronera. Podejdź do Fingertron 3000 i użyj na nim taśmy z odciskiem i spis wszystkich odcisków ludzi w okolicy. Na Facetron 3000 użyj paszportu z hotelu i zdjęcia zwłok. Na Bloodtron 3000 użyj zakrwawionego portfela od Williego i zakrwawionego papieru toaletowego.
Użyj tuby na maszynie, by moc stworzyć raport o zbrodni. - Part 3 - The Arrest | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Użyj tuby na maszynie, by moc stworzyć raport o zbrodni.
  1. Udaj się do gabinetu szeryfa i spójrz na Aresttron 3000. Okaże się, że brakuje w nim zasilającej tuby. Wybierz Dolores i udaj się do B Street, na pocztę. Porozmawiaj ze sprzedawczynią, a zdobędziesz tube puller. Udaj się z nim do Quickie Pal i użyj go na tubie Movietron 3000.
  2. Udaj się teraz do posiadłości Edmunda i idź do gabinetu Chucka. Wyciągnij kolejną tubę z głowy robota. Udaj się teraz do biura szeryfa i użyj A25 Tube na Aressttronie3000. Włóż do środka wszystkie trzy rapoty.
  3. Po cutscence, czeka cię rozmowa z Willim. A po niej nastąpi koniec rozdziału.
Podobało się?

0

Thimbleweed Park

30 marca 2017

PC PlayStation Xbox Mobile Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl