Thief 2 The Metal Age: Framed
Aktualizacja:
Zadania:
1). Żadna z masek-kamer zainstalowanych w Shoalsgate Station nie może nas zauważyć.
2). Nie można nikogo ogłuszyć ani zabić.
3). Zabrać z gabinetu Lt.Hagena jakiś osobisty przedmiot.
4). Zostawić ów przedmiot w skarbcu na trzecim piętrze.
5). Ukraść pudełko (strongbox) z krypty i zostawić w gabinecie Lt.Hagena.
6). Opuścić Shoalsgate Station.

Zaraz na początku czeka na nas mała niespodzianka - wystarczy wrzucić Scouting Orb za zakończony szpicami płot po lewej. Po lekkim rozluźnieniu podążamy na wprost od miejsca startu. W budynku z drewnianymi drzwiami, które otwiera się wytrychem za barem, znajdziemy trochę kosztowności, natomiast między płotem a owym barem w śmietniku ukryto dwie wodne strzały. Główne wejście jest obstawione mechanicznymi pułapkami, więc trzeba będzie skorzystać ze studni w budynku (na prawo od miejsca startu). Zaczerpując co chwila powietrza podwodnymi korytarzami dopłyniemy do groty z dwoma pająkami i zbieramy flary leżące na podłodze. Wydaje się z początku, że zabrnęliśmy w ślepe zaułki - nic bardziej mylnego, kiedy ruszymy nieczynny świecznik, na końcu każdego z nich otworzymy sekrety #1 i #2 - tajne wejścia do Shoalsgate Station.

Stojąc przodem do pochodni pomiędzy korytarzami: ten po lewej doprowadzi nas do pomieszczeń obsługi technicznej i dalej na pierwsze piętro, natomiast idąc w prawo dotrzemy do więzienia oraz sali tortur. Po zaliczeniu sekretów udajemy się właśnie do więzienia. Skręcając zaraz za tajnym wejściem w prawo dotrzemy do wspomnianej już sali tortur. Przełączniki otwierają wejście do pobliskich cel. Jednak wchodząc tam należy mieć się na baczności - strzeże ich nieśmiertelny duch, więc lepiej z nim nie zadzierać. Po zebraniu flar z półki wracamy do korytarza i przechodząc kolejne wrota mijamy schody. Z oświetlonego pomieszczenia prowadzi dwoje drzwi: do laboratorium oraz do kostnicy. W tej ostatniej zabieramy nieboszczykowi sakiewkę i wracając do schodów przechodzimy nimi na pierwsze piętro.

Warto, tak dla pewności, pogasić okoliczne pochodnie. Będziemy mogli wtedy bez problemu umykać w ciemnościach patrolującym okolice strażnikom. A więc tak: w pomieszczeniu po lewo od wyjścia łucznik pilnuje schodów do sali wpisów. Jemu to zabieramy wiszący u pasa biały klucz. Następnie zaglądamy do pomieszczeń na prawo: pierwsze z kolei to pusta sala przesłuchań, drugie to zamknięta zbrojownia a w trzeciej znajdziemy kilka tarcz. Jako że warto trochę poćwiczyć, dodatkowo trafiamy w środek najdalej położonej tarczy, co zaowocuje otwarciem sekret #3 - tajnego przejścia do zbrojowni. Kiedy zbierzemy wszystkie przedmioty czerwonym przyciskiem otwieramy drzwi. Uważając na patrol przechodzimy w prawo obok pustego składziku do dobrze oświetlonej sali. Ze stołu możemy zabrać trochę chleba, a drewniane drzwi koło stołów prowadzą na dziedziniec. Natomiast windą towarową wyjedziemy na drugie piętro w celu zebrania ze stołów kilku wartościowych świeczników. Po powrocie na dół przechodzimy przez drzwi naprzeciwko (tych którymi się tutaj dostaliśmy) i gasząc kolejne pochodnie przemykamy obok strażnika do pokoi konferencyjnych. Z pierwszego zabieramy leżące na biurku okulary i przechodzimy po cichu obok drugiego, w którym kobieta składa zeznania w sprawie zaginięcia córki. Przez kolejne drzwi dostaniemy się do pomieszczenia z wyłącznikiem alarmu oraz przełącznikiem otwierającym główną bramę. Oba te urządzenia właśnie uruchamiamy. Zabieramy jeszcze kosztowności ze skrytki otwieranej przełącznikiem pod głównym panelem i po zaopatrzeniu się w wodne strzały z maszyny umieszczonej w rogu przechodzimy do korytarzy. Uważając na patrolującą okolice strażniczkę gasimy kolejne pochodnie, przesuwając się w kierunku sali ćwiczeń. Na jej tyłach, po zabraniu strzały z liną, przesuwamy nieczynny świecznik - na górze otworzy się sekret #4. Wspinamy się więc na niewielki balkonik z pomocą nowej strzały i wchodzimy do niewielkiej komnaty. Kolejna dźwignia otworzy sekret #5 - tajne przejście do biura szeryfa Truarta. Po zabraniu kosztowności znad kominka oraz pieniędzy z biurka wyłamujemy wytrychem zamek.
Zostało jeszcze 38% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Thief 2: The Metal Age - poradnik do gry
- Thief 2: The Metal Age - poradnik do gry
- Thief 2 The Metal Age: Poradnik do gry - Podstawy Thief 2 The Metal Age
- Thief 2 The Metal Age: Broń
- Thief 2 The Metal Age: Przedmioty
- Thief 2 The Metal Age: Mikstury
- Thief 2 The Metal Age: Running Interference
- Thief 2 The Metal Age: Shipping and Receiving
- Thief 2 The Metal Age: Framed
- Thief 2 The Metal Age: Ambush!
- Thief 2 The Metal Age: Eavesdropping
- Thief 2 The Metal Age: First City Bank and Trust
- Thief 2 The Metal Age: Blackmail
- Thief 2 The Metal Age: Trace the Courier
- Thief 2 The Metal Age: Trail of Blood
- Thief 2 The Metal Age: Life of the Party
- Thief 2 The Metal Age: Precious Cargo
- Thief 2 The Metal Age: Kidnap
- Thief 2 The Metal Age: Casing the Joint
- Thief 2 The Metal Age: Masks
- Thief 2 The Metal Age: Sabotage at Soulforge
- Thief 2: The Metal Age - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany141074 Junior
Dobra gra, chociarz grafiga jest troche słaba, lecz mimo to da sie grac!
zanonimizowany165242 Konsul
tia. grafika beznadziejna, ale gra WYBITNA
p.jakub88 Legionista
Dobry poradnik, jednak przydałoby się dodać do niego zdjęcia z gry, by lepiej zobrazować zadania czekające na gracza w każdej z misji. Gra zmusza niejednokrotnie do żmudnego przeczesywania każdego kąta, co bywa czasem męczące (szczególnie w ciemnych pomieszczeniach), a znalezienie niektórych przedmiotów jest bardzo trudne. Na szczęście twórcy poprawili mapę, więc odwiedzone przez nas miejsca są zaznaczone na niebiesko.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
