Thief 2 The Metal Age: Running Interference
Aktualizacja:
Zadania:
1). Kiedy będziemy gotowi aby Basso mógł wejść do willi dajemy mu znak gwizdkiem.
2). Musimy pomóc Basso i jego ukochanej Jenivere uciec z willi - trzeba w tym celu oczyścić dla nich drogę.
3). Należy zdobyć przynajmniej 600 łupu, z tego 200 w kamieniach szlachetnych.
4). Jako że gramy na poziomie Expert, nie można nikogo zabić.
5). Ale za to można bez problemu użyć pałki - do ukończenia misji potrzeba ogłuszyć co najmniej 8 osób.
6). Zadanie bonusowe: znajdź ślubne pierścionki dla Basso i Jenivere.

Nasz przyjaciel Basso poprosił aby pomóc mu w wyciągnięciu z willi Lady Rumford swojej narzeczonej, Jenevere - droga jaką w tym celu przebędzie oznaczona jest na mapie czerwoną linią. Jako że przyjaciołom w potrzebie się nie odmawia, tym bardziej iż będą nam za pomoc coś winni (a w naszym fachu jest to bardzo przydatne), zgadzamy się ofiarować swoje usługi. Zaczynamy przed willą, przy zamkniętej bramie wejściowej. Basso stoi ukryty w ciemności czekając na nasz znak - zawołamy go dopiero po oczyszczeniu drogi. Tak więc kierując się w prawo idziemy wzdłuż ściany do otwartego wejścia. W środku na stoliku w rogu znajdziemy trochę pieniędzy. W drugim pomieszczeniu w cieniu przy drzwiach natkniemy się na klucz otwierający pobliskie drzwi. Te po prawej prowadzą do schodów na pierwsze piętro. My natomiast wchodzimy najpierw w te po lewej. Ciemnym korytarzem przechodzimy powoli aż do rozwidlenia. Niechaj nikogo nie interesuje rozdzielnia elektryczne po lewej, ponieważ nic tam nie ma. Po prawej natomiast, za zamkniętymi drzwiami stoi para strażników. Musimy zgasić wodną strzałą pochodnie w okienku - nie będą oni w stanie zauważyć, kiedy przemkniemy do drewnianych drzwi zaraz za oknem. Tutaj gasimy jeszcze lampkę i zabieramy za skrzyń przydatne przedmioty. Można także ogłuszyć strażników, jednak nie jest to konieczne. Wchodzimy do pomieszczenia tuż obok - to zbrojownia. Kiedy zbierzemy z półki flary oraz bombę oślepiającą, na klęczkach szukamy pod nią przełącznika. Kiedy go uruchomimy otworzy się sekret #1. Półka w ścianie zawiera całkiem sporo ciekawych przedmiotów. Przez komnatę z piecem hutniczym wrócimy z powrotem do korytarza. Pozostało jeszcze tylko ogłuszyć stojącego do nas tyłem strażnika i po ukryciu zwłok w pomieszczeniu z maszynami na parę wodną wracamy do pierwszego pomieszczenia, tego z dwojgiem drzwi.
Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Thief 2: The Metal Age - poradnik do gry
- Thief 2: The Metal Age - poradnik do gry
- Thief 2 The Metal Age: Poradnik do gry - Podstawy Thief 2 The Metal Age
- Thief 2 The Metal Age: Broń
- Thief 2 The Metal Age: Przedmioty
- Thief 2 The Metal Age: Mikstury
- Thief 2 The Metal Age: Running Interference
- Thief 2 The Metal Age: Shipping and Receiving
- Thief 2 The Metal Age: Framed
- Thief 2 The Metal Age: Ambush!
- Thief 2 The Metal Age: Eavesdropping
- Thief 2 The Metal Age: First City Bank and Trust
- Thief 2 The Metal Age: Blackmail
- Thief 2 The Metal Age: Trace the Courier
- Thief 2 The Metal Age: Trail of Blood
- Thief 2 The Metal Age: Life of the Party
- Thief 2 The Metal Age: Precious Cargo
- Thief 2 The Metal Age: Kidnap
- Thief 2 The Metal Age: Casing the Joint
- Thief 2 The Metal Age: Masks
- Thief 2 The Metal Age: Sabotage at Soulforge
- Thief 2: The Metal Age - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany141074 Junior
Dobra gra, chociarz grafiga jest troche słaba, lecz mimo to da sie grac!
zanonimizowany165242 Konsul
tia. grafika beznadziejna, ale gra WYBITNA
p.jakub88 Legionista
Dobry poradnik, jednak przydałoby się dodać do niego zdjęcia z gry, by lepiej zobrazować zadania czekające na gracza w każdej z misji. Gra zmusza niejednokrotnie do żmudnego przeczesywania każdego kąta, co bywa czasem męczące (szczególnie w ciemnych pomieszczeniach), a znalezienie niektórych przedmiotów jest bardzo trudne. Na szczęście twórcy poprawili mapę, więc odwiedzone przez nas miejsca są zaznaczone na niebiesko.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
