Kamieniołom - Solucja The Witness
Aktualizacja:
Strona ta zawiera informacje dotyczące przejścia lokacji jaką jest kamieniołom w The Witness. W rozdziale tym znajdziesz dokładne omówienie nowych typów łamigłówek, które znajdziesz na tym etapie. Jeśli chcesz poznać konkretne rozwiązania wszytych zagadek z tej lokacji to zajrzyj do dedykowanego im rozdziału.

Kamieniołom znajduje się w sąsiedztwie ogrodu oraz świątyni słońca. Miejsce rozpoznasz po białych skałach porośniętych rzadkimi, pozbawionymi liści drzewami.

Wejście do kamieniołomu blokują dwie łamigłówki. Pierwsza z nich wymaga oddzielenia od siebie pól białych i czarnych.

Drugą łamigłówkę powinieneś pamiętać z bagna. Podczas jej rozwiązywania pamiętaj o możliwości "przesuwania" elementów.

Po wejściu na teren kamieniołomu idź do budynku po lewej. Omiń mniejsze drzwi i podejdź do drzwi głównych. Czekają na ciebie dwie proste łamigłówki. Oddziel pola białe od czarnych, a później stwórz ścieżkę przechodzącą przez wszystkie ciemne punkty.

Wewnątrz budynku podejdź do panelu po lewej. W ten sposób poznasz nowy typ zagadki. W teorii łamigłówka jest niemożliwa do rozwiązania, gdyż w obu przypadkach jeden z punktów pozostanie niezaznaczony. W tym celu na panelu znajduje się biały symbol. Służy on do usuwania nadmiarowych elementów łamigłówki. Jeśli poprowadzisz linię górną ścieżką, symbol pozbędzie się dolnej kropki. Jeśli dolną, pozbędzie się górnej. Symbol usuwa te elementy planszy, z którymi jest bezpośrednio połączony. Odległość jest nieistotna, liczy się sam fakt połączenia. Symbol oraz kropka powrócą podczas ponownego rozwiązywania łamigłówki.

Poprowadź linię górną ścieżką. Tym sposobem podniesiesz platformę, która pozwoli ci dostać się do łamigłówek ćwiczebnych. Wcześniej możesz otworzyć drzwi po lewej.

Wejdź na górę. Czeka na ciebie sześć zagadek treningowych. Ich reguły są identyczne, co panelu, którym manipulowałeś przed chwilą. Jeden z paneli nie posiada białego symbolu. Przy pozostałych musisz go usunąć dzięki ominięciu jednej z kropek.

Po lewej znajduje się kolejny panel pozwalający podnieść platformę. Jest on połączony z poprzednim. Jeśli jedna platforma zostanie podniesiona, druga zostanie automatycznie opuszczona. Podnieść drugą platformę i wejdź na nią, gdy będzie się podnosić. Idź do pomieszczenia po prawej.
Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
Komentarze czytelników
12dura Senator
Poradnik do The Witness? Przecież przejście tej gry z poradnikiem mija się z celem.
mwilam Centurion
Przecież nie chodzi o to aby całą grę przechodzić z poradnikiem tylko zajrzeć wtedy gdy utknie się na jakiejś wyjątkowo trudnej zagadce...
Dekagramy Legionista
Poradnik do the witness nie ma sensu. Do trudnych zagadek mozna wrocic, gra nie zmusza i nie nakazuje kolejnosci. Pozdro
steve69 Centurion
W opisie przejścia Skały powiedziane jest, że znajduje się tam tylko jeden audiolog. No to ja znalazłem jeszcze jeden, w pobliżu drzewa z czerwonymi konarami, gdy po otwarciu furtki zamiast iść schodkami na górę obszedłem to miejsce po lewej.
Jackowa Junior
Granie w The Witness z poradnikiem to tak jak jeść ciastko ze styropianu.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
