The Sims Abrakadabra: Kontakty
Aktualizacja:
W tym dodatku również rozwiną się kontakty pomiędzy simami. Wasi bohaterowie będą interesowali się magią i będą mogli swobodnie o niej rozmawiać z innymi. Dzięki temu będą mogli się trochę dowiedzieć zarówno o samej magii jak i o simach ze świata magii. Podczas wizyty w Abrakadowie, spotkają nowe postacie, które będą sprzedawać magiczne składniki lub wysyłać ich na misje. A będzie to:
Królowa wróżek - sprawuje opiekę nad wózkiem wróżki.Sprzedaje diamentowy pył, złotą nić, magiczny pył i piasek czasu.
Wampirzyca Wika - opiekuje się smoczym wózkiem. Sprzedaje smocze łzy, łuski, smocze gniazda, smocze gryzawki i smakołyki dla smoków.
Aptekarz Todd - opiekuje się Medycznym wózkiem. Sprzedaje magiczne fasolki, pszczeli wosk, muchomory, żabi pot lub ślinę lamy.
Tajemniczy gość /Strażnik zaklęć - pojawi się w Waszym domu z pudełkiem magii. Nawet jeśli go nie wpuścicie do środka, zostawi je .
Kościlda - W zamian za wygodne miejsce do mieszkania np. kredens, może wysprzątać Wasz dom.

Jeśli chodzi o kontakty to pojawią się tu dwa paski związków: dziennych (na górze) i długoterminowych (na dole). Stan związków dziennych jest łatwiejszy do poprawienie, aczkolwiek zanikają one w znacznie szybszym tempie.
Zwracajcie uwagę, na stopień zażyłości, tak naprawdę możecie wyjść poza rozmowy po przekroczeniu 20 punktu, od 50 możecie prawić komplementy, a dopiero przy 100 możecie sobie pozwolić na jakieś czułości.
- The Sims Abrakadabra - poradnik do gry
- The Sims Abrakadabra: The Sims Abrakadabra - poradnik do gry
- The Sims Abrakadabra: Poradnik do gry - Tworzenie Sima w The Sims Abrakadabra
- The Sims Abrakadabra: Zakwaterowanie
- The Sims Abrakadabra: Praca
- The Sims Abrakadabra: Wyposażenie domu i ogrodu
- The Sims Abrakadabra: Przedmioty
- The Sims Abrakadabra: Magia
- The Sims Abrakadabra: Kontakty
- The Sims Abrakadabra: Abrakadabrowo
- The Sims Abrakadabra: Abrakadabrowo cd.
- The Sims Abrakadabra: Porady końcowe
- The Sims Abrakadabra: Skróty klawiaturowe
- The Sims Abrakadabra: Kody do gry
- The Sims Abrakadabra: Udogodnienia
- The Sims Abrakadabra: The Sims Abrakadabra - poradnik do gry
Komentarze czytelników
katrin20 Legend
W Przedmiotach w opisie Antycznej Lampy Oliwnej jest mały błąd. Dżina nie wzywa się tylko raz i nie trzeba kupować nowej lampy. Wystarczy poczekać do następnego dnia bo Dżina wzywa się raz dziennie i u mnie nie pomagało kupowanie nowej lampy kilka razy jednego dnia.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
