The Sims Abrakadabra: Abrakadabrowo cd.
Aktualizacja:
Za uczestnictwo w pojedynku Simowie otrzymują magimowny. Mogą je również zdobyć wykonując jakąś sztuczkę w dowolnym miejscu Abrakadowa. Można np. rzucić urok na węża lub ożywić uśpioną mumię.

W miarę rzucania udanych zaklęć będą pojawiały się nowe magiczne obiekty wokół Waszych bohaterów, np. w ogródku może pojawić się magiczna fasola, ogromne kwiaty, sękate korzenie itp.
Jeśli simowi uda się wykonać zadaną misję otrzyma w nagrodę rzadki składnik.
Wasz Sim wybierając się w świat magii może również świetnie się zabawić na kolejkach górskich czy rozgrywając partyjki mini-golfa.

- The Sims Abrakadabra - poradnik do gry
- The Sims Abrakadabra: The Sims Abrakadabra - poradnik do gry
- The Sims Abrakadabra: Poradnik do gry - Tworzenie Sima w The Sims Abrakadabra
- The Sims Abrakadabra: Zakwaterowanie
- The Sims Abrakadabra: Praca
- The Sims Abrakadabra: Wyposażenie domu i ogrodu
- The Sims Abrakadabra: Przedmioty
- The Sims Abrakadabra: Magia
- The Sims Abrakadabra: Kontakty
- The Sims Abrakadabra: Abrakadabrowo
- The Sims Abrakadabra: Abrakadabrowo cd.
- The Sims Abrakadabra: Porady końcowe
- The Sims Abrakadabra: Skróty klawiaturowe
- The Sims Abrakadabra: Kody do gry
- The Sims Abrakadabra: Udogodnienia
- The Sims Abrakadabra: The Sims Abrakadabra - poradnik do gry
Komentarze czytelników
katrin20 Legend
W Przedmiotach w opisie Antycznej Lampy Oliwnej jest mały błąd. Dżina nie wzywa się tylko raz i nie trzeba kupować nowej lampy. Wystarczy poczekać do następnego dnia bo Dżina wzywa się raz dziennie i u mnie nie pomagało kupowanie nowej lampy kilka razy jednego dnia.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
