Następnego dnia | Rozdział 7 - Na statku | The Raven Legacy of a Master Thief
Aktualizacja:
Następnego dnia

Zaczynamy od rozmowy z Inchem. Potem należy przyjrzeć się zamkowi, prętom i kocowi. Zauważ, że metalowe drzwi mają zawias, a w nim bolec. Po dokładnym przyjrzeniu się, można spróbować go wypchnąć. Zwróć także uwagę na kubek stojący na podłodze zaimprowizowanej celi. Spróbuj wykorzystać go na prętach.

Zwróć uwagę na paletę po prawej stronie. Ciśnij na nią koc. Zyskasz dzięki temu gwóźdź, który możesz użyć na zawiasie. Gdy Adli będzie wolny, zbadaj dwukrotnie drzwi wyjściowe )góra ekranu). Potem przeszukaj samochód. Skieruj się w prawo i weź czerwony wąż.

Przejdź w głąb ekranu i obejrzyj metalowy pierścień. Spróbuj użyć na nim węża. Przeszukaj półkę po prawej, a znajdziesz hak, który należy przypiąć do pierścienia. Zbadaj Pólki po lewej -spróbuj usunąć kratę.

Podepnij wąż do haka, a końcówkę dołącz do kraty. Wypatrz znajdujący się miedzy skrzyniami pilot sterowania - na grafice to miejsce oznaczone zostało czerwonym kółkiem. Gdy hak opuści się, doczep do niego drugi koniec węża. Użyj pilota ponownie, a potem wespnij na półki i wyjdź na zewnątrz.

Zajrzyj do salonu. Jako że nie możesz tam wejść, wyjdź na podkład i skieruj się w prawo. Adli nie ruszy się od razu - za chwilę zobaczysz, dlaczego. Gdy odzyskasz kontrolę nad młodzieńcem, porozmawiaj z doktorem na wszystkie tematy. Gdy pojawi się Inch, wybierz druga opcję - "no dead people", a potem "Let him alive" i "He stills Reed me". Otrzymasz osiągnięcie Witness.
0
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
