MS Lydia | Rozdział 2 - Wenecja i podróż | The Raven Legacy of a Master Thief
Aktualizacja:
MS Lydia

Po nieprzyjemnej niespodziance spróbuj odezwać się, a następnie zabrać nóż wbity w skrzynię po prawej stronie. Potem pociągnij za szmatę zwisającą za krzesłem. Dzięki temu zyskasz żelazny pręt, którego użyj na podłużnej skrzyni po prawej stronie. Po otwarciu skieruj na nią kursor, a zobaczysz opcję przecięcia więzów za pomocą znajdującej się w środku piły.

Dzięki oswobodzeniu nóg możesz podejść do kontrolera dźwigu (na którego kablu zwisała szmata) i użyć go, aby opuścić hak. Pomoże to w oswobodzeniu rąk, a ty zyskasz osiągnięcie Houdini.

Zbadaj ślady przy schodach. Zabierz kawałek rury, obejrzyj celę pod schodami oraz krzesła po prawej. Po prawej stronie znajduje się skrzynia i widać w niej dziurę po kuli, której przyjrzyj się z uwagą. Udaj się ponownie w głąb ładowni i popatrz na drzwi z kołowrotem. Wróć do poprzedniego pomieszczenia, wyjdź po schodach na górę i po nieudanej próbie normalnego otwarcia drzwi, użyj na nich rury, aby zyskać wolność.

Porozmawiaj z Legrandem. Udacie się do poczekalni, automatycznie rozmawiając z kapitanem i baronową. W barze czeka cię przebadanie przez doktora Gerbhardta. Na jego koniec wybierz opcję "pięć palców" ("five fingers").
0
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
