The Raven Legacy of a Master Thief: MS Lydia
Aktualizacja:
MS Lydia

Po nieprzyjemnej niespodziance spróbuj odezwać się, a następnie zabrać nóż wbity w skrzynię po prawej stronie. Potem pociągnij za szmatę zwisającą za krzesłem. Dzięki temu zyskasz żelazny pręt, którego użyj na podłużnej skrzyni po prawej stronie. Po otwarciu skieruj na nią kursor, a zobaczysz opcję przecięcia więzów za pomocą znajdującej się w środku piły.

Dzięki oswobodzeniu nóg możesz podejść do kontrolera dźwigu (na którego kablu zwisała szmata) i użyć go, aby opuścić hak. Pomoże to w oswobodzeniu rąk, a ty zyskasz osiągnięcie Houdini.

Zbadaj ślady przy schodach. Zabierz kawałek rury, obejrzyj celę pod schodami oraz krzesła po prawej. Po prawej stronie znajduje się skrzynia i widać w niej dziurę po kuli, której przyjrzyj się z uwagą. Udaj się ponownie w głąb ładowni i popatrz na drzwi z kołowrotem. Wróć do poprzedniego pomieszczenia, wyjdź po schodach na górę i po nieudanej próbie normalnego otwarcia drzwi, użyj na nich rury, aby zyskać wolność.

Porozmawiaj z Legrandem. Udacie się do poczekalni, automatycznie rozmawiając z kapitanem i baronową. W barze czeka cię przebadanie przez doktora Gerbhardta. Na jego koniec wybierz opcję "pięć palców" ("five fingers").
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
