The Punisher: RYKER'S ISLAND
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
To ostatni poziom gry (buuuuu). Po tym, jak nas schwytano, cos złego zaczęło się dziać. Okazuje się, że wybuchł bunt w więzieniu, a na dodatek pojawił się Jigsaw - główny boss. Idziemy do jadalni (176). Po drodze ratujemy policjanta. W zamian da nam shotguna (w biurze). Wchodzimy do pomieszczenia obok i "jedziemy z koksem". Wchodzimy na górę i zdobywamy klucz, którym otwieramy drzwi na dole. Przechodzimy przez kolejne pomieszczenia i dochodzimy do krat z rannym policjantem (177). Mówi nam, żeby zniszczyć transformator, wtedy uwolnimy resztę strażników. Wchodzimy po drabince do góry, załatwiamy komandosa, strzelamy w kable na dole po prawej stronie. Bierzemy lepszego gnata (Battle Rifle) i wracamy na dół.
![]() | ![]() |
Załatwiamy więźniów, przesłuchujemy tych, co trzeba. Idziemy na górę po koktajle Mołotowa. Wracamy na dół i przechodzimy do następnej sekcji więziennej. W jednym z pokoi musimy sami sobie otworzyć bramę (178). Tu również załatwiamy więźniów (179). Gadamy z policjantem za szybą. Idziemy w lewo i wchodzimy do pomieszczenia o nazwie "Death Row". Przesłuchujemy gościa na dole lub robimy mu egzekucję. Wracamy na górę. Skręcamy w prawo i otwieramy drzwi.
![]() | ![]() |
Idziemy na górę, wyrzynamy wszystkich w następnym pokoju, oprócz gościa z czaszką (dzięki niemu będziemy mogli przejść spokojnie przez następną kolację) (180). Jesteśmy w pralni. Jeśli przesłuchaliśmy więźnia, to możemy przejść spokojnie, jeśli nie, to czeka nas mała strzelanina, ale łatwa do przejścia. Wykorzystuj pralki do osłony. Wychodzimy na prawo. Spotkamy kilku żołnierzy, ale wkrótce zejdą z tego padołu. W pokoju obok jest masa więźniów. Wykorzystaj koktajle Mołotowa, aby się ich pozbyć. Przechodzimy przez bramkę kontrolną. Po zakończonej jatce (181) idziemy na górę i przechodzimy do następnej sekcji.
![]() | ![]() |
Czeka nas ciężka walka z oddziałami Jigsawa. Zamieńmy broń na cos lepszego (SMG lub Battle Rifle) i zabijamy wszystkich. Celujemy zawsze w głowę. Idziemy po schodach dalej (182). Zaczynamy walkę z kolejnymi oddziałami. Proponuję do połowy drogi (czyli do pierwszego skrętu w lewo) zabijać wszystkich normalnie, czyli ukrywamy się, Shot Aim i gotowe. Później włączamy Slaughter Mode i biegniemy ile sił do końca korytarza. Dostaniemy się do biura. Nie ma tu jednak Jigsawa (183). Wychodzimy na zewnątrz.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Czeka nas finalna walka w tej grze. Nie jest ona, aż tak trudna. Przede wszystkim trzeba wykorzystać całe doświadczenie, jakie zdobyliśmy w poprzednich pojedynkach z takimi przeciwnikami. Na początku boss lata w powietrzu i gdy jest nad nami, strzelamy w jego jetpack (184). Ukrywamy się w takich miejscach, aby Jigsaw nas nie widział. Po pewnym czasie będzie musiał nas ganiać na piechotę (185). Atakuje on kulami plazmowymi (albo czymś podobnym) i blasterami. Nie strzelamy w niego. Co pewien czas będzie pojawiał się jakiś żołnierz. Uzdrawiamy się, a następnie zabijamy go i zabieramy ładunki wybuchowe. Ich użyteczność polega na tym, że to my je detonujemy. Sprawa jest więc otwarta. Gdy Jigsaw idzie na nas, my szybko wyrzucamy ładunek i wciskamy przycisk (ładunek eksploduje, a bossowi zejdzie trochę energii). Potrzebne będzie kilka takich prób (186). Po skończonej walce obejrzyj scenę końcową (187). Brawo! Właśnie przeszedłeś tę wspaniałą grę!
- The Punisher - poradnik do gry
- The Punisher: Poradnik do gry
- The Punisher: FAQ
- The Punisher: 1.CRACKHOUSE
- The Punisher: THE CHOP SHOP cz.1
- The Punisher: THE CHOP SHOP cz.2
- The Punisher: LUCKY'S BAR
- The Punisher: CENTRAL ZOO cz.1
- The Punisher: CENTRAL ZOO cz.2
- The Punisher: GREY'S FUNERAL HOME
- The Punisher: GNUCCI ESTATE cz.1
- The Punisher: GNUCCI ESTATE cz.2
- The Punisher: PIER cz.1
- The Punisher: PIER cz.2
- The Punisher: THE IGOR BALTIYSKY
- The Punisher: CASTLE'S APARTMENT
- The Punisher: GRAND NIXON ISLAND cz.1
- The Punisher: GRAND NIXON ISLAND cz.2
- The Punisher: FISK INDUSTRIES
- The Punisher: PIER REVISITED
- The Punisher: MEAT PACKING PLANT
- The Punisher: STARK TOWERS
- The Punisher: THE TAKAGI BUILDING
- The Punisher: RYKER'S ISLAND
- The Punisher: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Mam pytanie gdzie mozna ja kupic . gralem w nia jako dziecko na p2
Ebay, Allegro. Zarówno wersja PS2 jak i PC.
Nie jest dostępna w wersji cyfrowej ani na Steamie, ani w kluczykarniach ani na PSN.
Dobry poradnik :-)
eJay-jesteś poprostu boski,poradnik normalnie uratował mi życie.Cieszę się że go dałeś, a do tego jest bardzo fajnie opisany i zrobiony.
===> Silver Fox [ Pułkownik ;] ]
[żart mode on]
Juz jest na necie... szkoda tylko ze na forum.gry-online ^^
[żart mode off]
[command on]
Laught plz ;]
[command off]
No error no Windows :)
Hmm eJay jakby to ująć ;) Nie przyglądałem się wnikliwie poradnikowi ponieważ nie potrzebuje go ;) Ale jestem pewien, że przedszkolakom się przydał :)
To już wolę sprawdzać vgalerie i motywować Cie do lepszej pracy ;)
Potężny Kleszcz--------->Niektzorzy nie wiedza jak zabic Ruska na wyspie, albo Jigsawa...Ten poradnik objasnia wszystko (oprocz mnoznika punktow).
Nie rozumiem po co poradnik do tej gry skoro bez żadnego problemu można ją przejść w jeden dzień. Żadnych zagadek w stylu Syberia :)) . Prosta gra, jedynie niekiedy należy otworzyć drzwi jakimś przełącznikiem czy coś w tym stylu. Banalne jednak nie dla wszystkich :P :)))
Heheheh, nigdy w to nie uwierzę.. Powiem więcej - ja to sprawdzę, zlustruję ;) jak tylko będę miał wolną chwilę ;)
Impaler - eeeee... były ksiądz i policjant? eeeee.... what?!
Skąd wziąłeś te rewelacje - weź mi powiedz bez żartów no bo czegoś tu nie rozumiem i chyba trzeba będzie nadrobić stracone lektury... Chyba, że to ze mną wszystko w porządku a ktoś tu.. no ;)
Dobra - widze w komentarzach, że ktoś już o to pytał. To mógł być taki zwrot tylko. Sorry, ale mam teczkę Punishera, jedno z pierwszych wydań - to był też 1990 chyba i tez wtedy zacząłem kult Pogromcy. Nie ma tam słowa o księdzu. A policjant też bez sensu, w pierwszej ekranizacji była taka durna opowiastka. W komiksie (co jest tutaj wg mnie wzorem) Frank będąc na przepustce wybrał się z rodziną do Central Parku i tam nieomal nie zginął (jego rodzina miała mniej szczęścia) podczas wojny gangów. Zwiął z woja, pewnie pożyczając sobie to i owo i jazdaaaa ;)
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-02-26 15:41:00]
Mimo wszystko nie zdradziłem wszystkich niuansów, zwłaszcza w kwestii zakończenia, które ma swój smaczek w osobie Jigsawa.
Torn--------->Przeczytaj recke Impalera - tam jest wszystko napisane, jak gra nazwiazauje do komiksu, a jak do filmu:)
Wstyd sie przyznać, ale jeszcze nie czytałem serii "Welcome Back Frank" Ennisa. Może tam coś diametralnie zmienili --- ale pointa moja jest taka, że Frank nie był nigdy policjantem, tylko był żołnierzem (US Marines). :)
Torn--------->Wbrew pozorom jest na forum mnostwo pytan w stylu "Jak przejsc Ruska" czy "Jak zabic Bullseye'a". Masz racje - fabuła jest bardzo komiksowa, no ale faktem jest, ze Frank był policjantem:)
Ciekawe kto potrzebuje poradnika do takiej gry :P
szkoda eJay, że napisałeś historię Franka rodem z filmów. Akurat gra jest bardziej odwzorowaniem komiksów - pije do tego "byłego policjanta" ;)
Ale to detal :>
edit - literówka
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-02-25 17:46:20]
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.












