The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

The Kingpin of crime!

Etap 1 - Ukończenie poziomu

Ciężarówka OSCORPu - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Ciężarówka OSCORPu

Dotrzyj na wskazane miejsce i ukryj się wewnątrz naczepy ciężarówki przed wejściem. Aby wyjść zestrzel pajęczyną drzwi. Posiadasz teraz zdolność Ion-Web, która pozwoli ci strzałami pajęczyny zniszczyć skrzynie OSCORPu oraz żółte zbroje przeciwników z Task Forces.

Opancerzony przeciwnik - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Opancerzony przeciwnik

Rozpraw się z pierwszym opancerzonym przeciwnikiem. Najpierw strzelaj Web-Shootem, aż tarcza zmieni kolor na ciemniejszy. Wtedy możesz dopiero zadać obrażenia celowi.

Snajper na dachu - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Snajper na dachu

Najpierw udaj się na budynek po prawej stronie. Na dachu zlokalizuj snajpera i zaatakuj go z zaskoczenia. Teraz przeskocz na dach następnego budynku.

Dwoje snajperów - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Dwoje snajperów

Kolejnych dwóch przeciwników również spogląda na dół niczego nie oczekując - tym samym wyeliminuj ich bezgłośnie.

Dziura w dachu - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Dziura w dachu

Przez dziurę wewnątrz dachu dostrzeżesz chodzącego niżej strażnika. Opuść się po pręcie, by go wyeliminować. Potem wróć na dach.

Strażnik przy oknie - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Strażnik przy oknie

Z drzewa obok budynku możesz pochwycić jednego strażnika odwróconego plecami. Następnie dostań się do wnętrza budynku na sufit.

Czerwona szafka - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Czerwona szafka

Od strony okna, gdzie wszedłeś zobaczysz czerwoną szafkę. Użyj sieci, by rzucić nią w przeciwników przy ognisku. Następnie zeskocz i szybko przygwoźdź ich do ziemi nim się obudzą. Teraz zajmij się przeciwnikiem na mostku pomiędzy budynkami nad kanałem na zewnątrz.

Strażnik za budynkiem - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Strażnik za budynkiem

Wróć na pierwszy budynek. Za nim od strony skał znajdziesz samotnego strażnika. Wyeliminuj go po cichu z drzewa lub ze ściany. Wróć na dach.

Niestabilne belki - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Niestabilne belki

Podejdź do krawędzi, gdzie zobaczysz dwóch wrogów przy ognisku. Użyj umiejętności Web-Pull na belkach na prawo, a zwalone obiekty spowodują ogłuszenie przeciwników. Omotaj ich pajęczyną.

Wewnątrz pierwszego budynku - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Wewnątrz pierwszego budynku

Dobrowolnie możesz wejść do pierwszego budynku. Wewnątrz znajdziesz dwóch strażników - obu możesz zlikwidować niezauważenie od góry.

Parter budynku pośrodku - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Parter budynku pośrodku

Od strony drzewa przy budynku drugim na parterze znajdziesz zniszczony mur. Wejdź do środka i zaczekaj przy krawędzi ściany. Strażnika w żółtym pancerzu pozbądź się po cichu i wróć do kanału pomiędzy budynkami.

Na końcu kanału - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Na końcu kanału

Wejdź do rury od strony wody i na końcu znajdziesz odwróconego plecami snajpera. Po pozbyciu się go przeskocz na wysokość (sufit lub filar) i zlikwiduj drugiego chodzącego strażnika.

Belki w rogu pomieszczenia - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Belki w rogu pomieszczenia

Analogicznie w rogu pomieszczenia dostrzeżesz belki trzymające osuwisko. Zniszcz je, by zdezorientować przestępców przed nimi, a następnie ich oplącz siecią.

Dach trzeciego budynku - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Dach trzeciego budynku

Na koniec przejdź na dach trzeciego budynku w rogu mapy. Dostrzeżesz tam dwóch snajperów. Zajmij się nimi.

Czerwony kontener - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Czerwony kontener

Z niższego dachu dostrzeżesz czerwony kontener - złap go i rzuć w strażników przy ognisku. Następnie unieruchom ich.

Wagonik - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Wagonik

Przejdź na powrót n poprzedni daszek tak, aby mieć widok na tory. Użyj Web-Pull, aby przyciągnąć wagonik (dwukrotnie) i ogłuszyć wroga wewnątrz budynku (Brute).

Znajdźki w misji

Skrzynka ulepszeń #1 - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Skrzynka ulepszeń #1

Pierwsza skrzynka znajduje się na dachu naczepy, z której wychodzisz na początku misji.

Skrzynka ulepszeń #2 - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Skrzynka ulepszeń #2

Druga skrzynka leży na drzewie przed budynkiem pośrodku.

Skrzynka ulepszeń #3 - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Skrzynka ulepszeń #3

Trzecią skrzynkę znajdziesz na dachu budynku pośrodku lokacji.

Skrzynka ulepszeń #4 - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Skrzynka ulepszeń #4

Kolejna skrzynka znajduje się w rogu mapy wewnątrz uszkodzonej wieży.

Skrzynka ulepszeń #5 - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Skrzynka ulepszeń #5

Wewnątrz budynku po lewej stronie mapy, na końcu torów znajdziesz piątą skrzynkę ulepszeń.

Skrzynka ulepszeń #6 - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Skrzynka ulepszeń #6

Szósta skrzynka położona jest na najwyższym punkcie budynku w lewym rogu lokacji (budynek z torami).

Skrzynka ulepszeń #7 - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Skrzynka ulepszeń #7

Siódma skrzynka zlokalizowana jest na beczce wewnątrz pierwszego budynku, na prawo od wejścia do lokacji.

Skrzynka ulepszeń #8 - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Skrzynka ulepszeń #8

Skrzynka nr 8 umiejscowiona została na wejściu do rury od strony wody.

Skrzynka ulepszeń #9 - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Skrzynka ulepszeń #9

Dziewiąta z kolei skrzynka leży na końcu rury kanalizacyjnej do poziomu -1 budynku pośrodku.

Skrzynka ulepszeń #10 - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Skrzynka ulepszeń #10

Skrzynka ulepszeń #10 zlokalizowana jest na końcu tunelu pośrodku mapy.

Skrzynka ulepszeń #11 - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Skrzynka ulepszeń #11

Przedostatnią skrzynkę znajdziesz pod pierwszym budynkiem na prawo od wejścia.

Skrzynka ulepszeń #12 - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Skrzynka ulepszeń #12

Ostatnia skrzynka leży na gruzach przy budynku po lewej stronie mapy.

Audiolog #16 - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Audiolog #16

Szesnasty audiolog leży na masce wraku samochodu koło zniszczonej wieży.

Audiolog #17 - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Audiolog #17

Audiolog #17 znajdziesz w podziemiach budynku pośrodku. Leżeć będzie na stercie gruzu w rogu pomieszczenia.

Audiolog #18 - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Audiolog #18

Kolejny audiolog znajduje się w rogu budynku pośrodku od strony wejścia do lokacji, koło drzewa.

Audiolog #19 - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Audiolog #19

Audiolog #19 znajdziesz pod pierwszym budynkiem na prawo od wejścia leżący na ziemi.

Jamesons Photo #7 - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Jameson's Photo #7

Zdjęcie, które musisz wykonać jako siódme, to zielona koszulka zlokalizowana przed budynkiem po lewej stronie lokacji, na piasku, przy miejscu oświetlonym przez latarnię.

Skrzynia OSCORPu #1 - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Skrzynia OSCORPu #1

Za wejściem do lokalizacji dostrzeżesz pomarańczową skrzynię OSCORPu, jedyną zlokalizowaną w misjach. Zniszczysz ją używając Web-Shoot po uzyskaniu zdolności Ion-Web w poprzedniej misji.

Boss - Kingpin

Audiolog #20 - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Audiolog #20

Nietypowo przed walką z bossem podejdź do biurka i zabierz z niego audiolog #20.

Kingpin - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Kingpin

Na koniec czeka cię walka z bossem. Kingpin wykonuje cztery rodzaje ataków: szarża, atak w miejscu, atak promieniem i atak obszarowy. Atak obszarowy wykonuje uderzając laską w podłogę - należy przebywać wtedy w bezpiecznej odległości. Przy ciosie w miejscu (czerwone ostrzeżenie) należy wykonać unik, podobnie jak w przypadku ataku promieniem, również za pomocą laski. Użycie Stun-Blast pozwoli przerwać wykonywany atak bossa.

Szarża - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Szarża

Kluczem do wygranej jest pozwolenie przeciwnikowi na szarżę, wykonanie uniku, a następnie pozwolenie na jego uderzenie w ścianę. Gdy jest ogłuszony możesz mu zadać szybkich 4-5 ciosów. Gdy przeciwnik jest ogłuszony możesz również oddalić się szybko na większą odległość i zregenerować zdrowie.

Posiłki - The Kingpin of crime! | Opis przejścia The Amazing Spider-Man 2 - The Amazing Spider-Man 2 - poradnik do gry
Posiłki

Gdy poziom życia bossa spadnie do 2/3 wezwie posiłki. Za pierwszym razem będzie to dwóch opancerzonych strażników, za drugim razem (1/3 życia) trzech. By zniszczyć ich pancerze strzelaj pajęczyną, a gdy więcej niż jeden jest obok ciebie użyj Stun-Blast, aby odrzucić ich na większą odległość. Kingpin cały czas będzie również cię atakować, lecz dopóki nie unieszkodliwisz strażników wykonuj jedynie uniki przed jego ciosami.

Podobało się?

0

The Amazing Spider-Man 2

17 kwietnia 2014

PC PlayStation Xbox Mobile Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl