Tell Me Why: Kufer matki - jak się dostać? jak otworzyć?
Aktualizacja:
Na tej stronie naszego poradnika do gry Tell Me Why znajdziesz dokładny opis zagadki, którą musisz rozwiązać, aby dostać się do kufra. Musisz dostać się do środka, aby kontynuować zadanie fabularne.
Z uwagi na typ gry opis przejścia zawiera spoilery zdradzające niektóre elementy fabuły. Jeśli chcesz kontynuować czytanie poradnika zgadzasz się na poznanie niektórych treści, np. zobaczeniem nowych lokacji bądź poznaniem bohaterów.

Gdy Alyson zgasi ogień w garażu od razu zauważy dziurę w podłodze. Zwróci również uwagę na dziwny wzór, który znajduje się na wieczku kufra.

Weź łom z pomieszczenia gospodarczego i zniszcz podłogę. Jedynie w ten sposób dostaniesz się do pudełka.

Aby dostać się do kufra musisz:
- Wpisać odpowiedni kod;
- Zniszczyć zapięcie kombinerkami.

Kombinerki leża na półce, w pomieszczeniu gospodarczym. Możesz je wykorzystać do przecięcia kłódki. W ten sposób bezproblemowo dostaniesz się do środka.


Jeśli jednak pragniesz rozwikłać zagadkę otwórz Book of Goblins, na opowiadaniu The Goblins earn their voice. Nie musisz jednak zagłębiać się w tekście. Wystarczy, że dokładnie się przypatrzysz, a znajdziesz wszystkie trzy cyfry w tle. Zaznaczyliśmy to na screenie powyżej.

Podsumowując, kod do kufra to 130.
0
- Tell Me Why - poradnik do gry
- Tell Me Why: Poradnik do gry
- Tell Me Why: FAQ
- Tell Me Why: Pokój matki - jak się dostać?
- Tell Me Why: Włamanie do komputera - jakie jest hasło?
- Tell Me Why: Bieganie - jak to robić?
- Tell Me Why: Bezpieczniki - jak ułożyć?
- Tell Me Why: Archiwum - jaki jest kod?
- Tell Me Why: Kufer matki - jak się dostać? jak otworzyć?
- Tell Me Why: Skrzynia w pokoju Eddy'ego - jak otworzyć?
- Tell Me Why: Skrytka Mary-Ann - jak otworzyć?
- Tell Me Why: Kolumny - do czego służą?
- Tell Me Why: FAQ
- Tell Me Why: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
tanowax Junior
Tu jest błąd w kodzie do archiwum to powinno być 6041
endrju89 Junior
Na ponad godzinę utknąłem w sklepie, wszystkie dialogi się powtarzały, nie było interakcji z komputerem, w końcu przerwałem grę.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
