Tell Me Why: Dom - solucja, opis przejścia - 2 Rozdział

Dom - Rozdział 2, Family Secrets - solucja, opis przejścia, porady

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Na tej stronie naszego poradnika do gry Tell Me Why znajdziesz opis przejścia siódmego etapu, drugiego rozdziału gry. Dowiesz się jak otworzyć skrytkę. Wspomnimy również o sekretach, które kryją się w tej części gry.

Z uwagi na typ gry opis przejścia zawiera spoilery zdradzające niektóre elementy fabuły. Jeśli chcesz kontynuować czytanie poradnika zgadzasz się na poznanie niektórych treści, np. zobaczeniem nowych lokacji bądź poznaniem bohaterów.

Płonący garaż

Gdy tylko dotrzecie do domu ujrzycie płonący garaż - Tell Me Why: Dom - solucja, opis przejścia - 2 Rozdział - Tell Me Why - poradnik do gry

Gdy tylko dotrzecie do domu ujrzycie płonący garaż. Tyler rzuci się na podpalacza, ale zostanie bezczelnie odepchnięty. W tym czasie Alyson ugasi pożar dzięki czemu dostaniecie się do środka.

Po wejściu do środka udaj się od razu do drugiego pomieszczenia - Tell Me Why: Dom - solucja, opis przejścia - 2 Rozdział - Tell Me Why - poradnik do gry

Po wejściu do środka udaj się od razu do drugiego pomieszczenia. Tam znajdziesz figurkę.

Kufer

Po powrocie do garażu zerknij na ziemię - Tell Me Why: Dom - solucja, opis przejścia - 2 Rozdział - Tell Me Why - poradnik do gry

Po powrocie do garażu zerknij na ziemię. Rodzeństwo sprawie zauważy, że coś znajduje się pod deskami.

Weź łom z pomieszczenia gospodarczego i zniszcz podłogę - Tell Me Why: Dom - solucja, opis przejścia - 2 Rozdział - Tell Me Why - poradnik do gry

Weź łom z pomieszczenia gospodarczego i zniszcz podłogę. Jedynie w ten sposób dostaniesz się do pudełka.

Aby dostać się do kufra musisz - Tell Me Why: Dom - solucja, opis przejścia - 2 Rozdział - Tell Me Why - poradnik do gry

Aby dostać się do kufra musisz:

  1. Wpisać odpowiedni kod;
  2. Zniszczyć zapięcie kombinerkami.
Kod do kufra to 130 - Tell Me Why: Dom - solucja, opis przejścia - 2 Rozdział - Tell Me Why - poradnik do gry

Kod do kufra to 130. Dokładna informacja na temat kodu znajduje się na oddzielnej stronie naszego poradnika.

Wspomnienia

Za wspomnieniami udaj się do rzeki - Tell Me Why: Dom - solucja, opis przejścia - 2 Rozdział - Tell Me Why - poradnik do gry

Za wspomnieniami udaj się do rzeki. Alyson nie będzie chciała z Tobą iść dalej. Pojawi się opcja, która wpłynie na relację pomiędzy rodzeństwem:

  1. Just one more time;
  2. Even after what I did for you?

Mimo tego, że pierwsza opcja minimalnie złagodzi kłótnię i tak rodzeństwo wybuchnie.

Spróbuj przywołać wspomnienia. Niestety w trakcie Alyson odpuści i po prostu odejdzie. To zakończy drugi rozdział gry.

Podobało się?

0

Tell Me Why

27 sierpnia 2020

PC Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2024-07-23
19:27

tanowax Junior

Tu jest błąd w kodzie do archiwum to powinno być 6041

Komentarz: tanowax
2025-06-29
12:27

endrju89 Junior

Na ponad godzinę utknąłem w sklepie, wszystkie dialogi się powtarzały, nie było interakcji z komputerem, w końcu przerwałem grę.

Komentarz: endrju89

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl