Solucja cz.4

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
(rysunek 20) - Solucja cz.4 | Tajemnica Janatris - Tajemnica Janatris - poradnik do gry
(rysunek 20)
(rysunek 21) - Solucja cz.4 | Tajemnica Janatris - Tajemnica Janatris - poradnik do gry
(rysunek 21)

Biegnijcie drogą prowadzącą w dół i odbijcie w lewo, zagadując mężczyznę stojącego przy domu (rysunek 20). To właśnie jemu należy przekazać wiadomość od marynarza. Teraz pobiegnijcie dalej w dół (rysunek 21) i w lewo, przebiegając przez most i na rozstaju dróg znów skręcając w lewo, dzięki czemu już po chwili wrócimy do naszego spalonego domu.

Przejdźcie do sali, w której kiedyś była biblioteka i raz jeszcze obejrzyjcie sejf ukryty za obrazem z prawej strony. Ustawcie kombinacje (automatycznie) i użyjcie wytrychu na dziurce od klucza (rysunek 22). Teraz wystarczy już tylko pociągnąć za dźwignię i zabrać odznakę Gooki i sakiewkę z pieniędzmi. Wracamy do miasta.

(rysunek 22) - Solucja cz.4 | Tajemnica Janatris - Tajemnica Janatris - poradnik do gry
(rysunek 22)
(rysunek 23) - Solucja cz.4 | Tajemnica Janatris - Tajemnica Janatris - poradnik do gry
(rysunek 23)

Udajcie się do portu informując marynarza, że dostarczyliśmy jego wiadomość. W ramach podziękowania nauczy on was nowej umiejętności, proponuję wybrać niezwykle skuteczne zaklęcie ochronne "duch walki", które to na kilka tur znacząco zwiększa naszą siłę fizyczną. Wracamy do głównej dzielnicy. Jeśli chcecie, to możecie udać się do sprzedawcy eliksirów i użyć na nim odznakę Gooki, dzięki czemu otrzymacie jeden darmowy eliksir. Według pergaminu do stworzenia baterii brakuje nam wciąż bardzo ważnego składnika - orzechów, tak więc czas wyruszyć na ich poszukiwanie. Opuście miasto i podążajcie drogą, którą wcześniej udaliśmy się do naszego spalonego domu. Z tą różnicą, iż teraz na rozgałęzieniu dróg za mostem, skręćcie w prawo wbiegając na plażę gdzie czeka nas pojedynek z olbrzymią małpą (rysunek 23). Jej pokonanie jest stosunkowo łatwe, rzućcie czar duch walki i zwiększanie siły fizycznej, a następnie spokojnie ją ubijcie zabierając orzechy. Wracamy do miasta.

(rysunek 24) - Solucja cz.4 | Tajemnica Janatris - Tajemnica Janatris - poradnik do gry
(rysunek 24)
(rysunek 25) - Solucja cz.4 | Tajemnica Janatris - Tajemnica Janatris - poradnik do gry
(rysunek 25)

Pobiegnijcie na główny rynek próbując wejść do ratusza (rysunek 24). Niestety strażnik ma rozkazy, by nikogo nie wpuszczać, więc należy mu pokazać wcześniej naszą odznakę znalezioną w sejfie. Zejdźcie na dół i zabierzcie złoto schowane w beczce, a następnie wejdźcie do piwnic. Podnieście pokrywkę leżąca z lewej strony (rysunek 25) i miskę, która stoi na półce z prawej. Opuście piwnice udając się schodami na górę i wejdźcie do laboratorium. Czas trochę pokucharzyć! Użyjcie miski na beczce z prawej strony, a następnie otrzymanej w tej sposób miski z wodą na aparacie stojącym na stole. Pierwszy składnik dodany. Następnie użyjcie na aparacie zioła zakupione wcześniej w sklepie. Na koniec należy zgnieść orzechy w moździerzu, który znajduje się z lewej strony (rysunek 26) i je również użyć na aparacie. Elektrolit gotowy! Otwórzcie plecak klikając na baterii, dzięki czemu zostanie otworzona i użyjcie jej na aparacie, napełniając ją jego zawartością. Ponownie otwórzcie plecak klikając na pokrywce i zamykając baterię i wreszcie na gwoździu, który będzie służył jako wtyczka. Bateria gotowa, udajemy się więc do klasztoru!

(rysunek 26) - Solucja cz.4 | Tajemnica Janatris - Tajemnica Janatris - poradnik do gry
(rysunek 26)
(rysunek 27) - Solucja cz.4 | Tajemnica Janatris - Tajemnica Janatris - poradnik do gry
(rysunek 27)

Wejdźcie do sali z sarkofagiem i podłączcie do niego baterię (rysunek 27). Wszystko zadziała prawidłowo i już po chwili dowiemy się, jakiego lekarstwa potrzebujemy, by uzdrowić naszą żonę. Niestety, jego zdobycie okaże się wyjątkowo trudne. Udajcie się do biblioteki i porozmawiajcie z bibliotekarzem, który zaoferuje swą pomoc. Teraz szybko pobiegnijcie do portu zagadując naszego znajomego marynarza, a także bosmana stojącego w pobliżu statku. Po opuszczeniu portu zaczepi nas nasz sługa informując, iż mamy natychmiast wrócić do klasztoru.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2005-12-07
12:41

zanonimizowany304416 Junior

😱

Gra jest miejscami absurdalna! Niektore zadania logiczne wymagaja szczescia albo zmudnego sprawdzania kolejnych mozliwosci! Ogon szczura na kaca mnie rozwalil!
ocena na 3+

Komentarz: zanonimizowany304416

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl