Star Wars Jedi Survivor: Wszystkie szczeliny Mocy
Szczeliny Mocy to ważne sekrety z gry Star Wars Jedi Survivor. W poradniku jest lista wszystkich 15 szczelin Mocy. Dowiecie się jak do nich dotrzeć, jak zaliczyć ich wyzwania i jak zdobywać darmowe punkty umiejętności.
Aktualizacja:
W grze Jedi Survivor wśród wielu sekretów i znajdziek na odkrycie czeka m.in. 15 szczelin Mocy. Na tej stronie poradnika znajdziecie zestawienie wszystkich szczelin Mocy, a także instrukcje gdzie je odnajdywać oraz jak zaliczać wyzwania powiązane z poszczególnymi szczelinami.
- Szczelina #1 - Pęknięta złośliwość
- Szczelina #2 - Pęknięta determinacja #1
- Szczelina #3 - Pęknięta tradycja
- Szczelina #4 - Pęknięta determinacja #2
- Szczelina #5 - Pęknięta zręczność
- Szczelina #6 - Pęknięty spryt
- Szczelina #7 - Pęknięta wytrwałość
- Szczelina #8 - Pęknięty ciężar
- Szczelina #9 - Pęknięta zwinność
- Szczelina #10 - Pęknięty pęd
- Szczelina #11 - Pęknięte złudzenie
- Szczelina #12 - Pęknięta dwoistość
- Szczelina #13 - Pęknięta historia
- Szczelina #14 - Pęknięta kara
- Szczelina #15 - Pęknięta siła
- Ogólne informacje o szczelinach Mocy
Szczelina #1 - Pęknięta złośliwość


Lokalizacja: Coruscant - Dachy
Opis: Szczelina jest w małym pomieszczeniu z początku eksploracji dachów. Musicie powrócić w to miejsce dopiero po zdobyciu umiejętności podnoszenie Mocą i po odblokowaniu powrotu na Coruscant. Po podniesieniu bramy znajdziecie szczelinę.
Wyzwanie jest bardzo trudne, bo musicie pokonać 2 bestie Rancor w tej samej bitwie. Jest to znacznie trudniejsze od walki z pojedynczym Rancorem, bo trzeba reagować na niebezpieczne ataki obu potworów. Unikajcie przede wszystkim chwytów, które mogą od razu zabić Cala. Bestie atakujcie i eliminujcie po kolei. Przed dotknięciem szczeliny możecie maksymalnie obniżyć poziom trudności gry, który zmniejszy znacząco siłę ataków potworów oraz ich wytrzymałość.
Szczelina #2 - Pęknięta determinacja #1


Lokalizacja: Koboh - Fala Oszusta
Opis: Po dotarciu do tego regionu podążajcie wzdłuż koryta rzeki. Docelowo dotrzecie do wodospadu i szczelinę ukryto za wodospadem.
Wyzwanie jest torem przeszkód, w którym bezpieczna ścieżka zmienia się wraz z każdym podskokiem. Nie śpieszcie się, bo nie ma obowiązku walki z czasem. W razie potrzeby zmieniajcie zbliżającą się falę na bezpieczną (podskok) i czekajcie aż minie Cala.
Szczelina #3 - Pęknięta tradycja

Lokalizacja: Jedha - Mury klasztorne
Opis: Rozpocznijcie przy punkcie medytacji. Musicie dotrzeć do lewej części ruin, złapać się górnego zaczepu w trakcie zjazdu po stromym zboczu i przeskakiwać na kolejne kolumny (obrazek).


Dotrzecie docelowo na górną półkę w ruinach, na której znajduje się na szczelina.
Wyzwanie polega na pokonaniu grupy przeciwników postawą Pojedynczy i bez możliwości przełączenia się na inną. W walce tej nie ma elitarnych wrogów, choć pamiętajcie o unikaniu czerwonych ataków i stosowaniu parowań.
Szczelina #4 - Pęknięta determinacja #2


Lokalizacja: Jedha - Pustynny grzbiet
Opis: Znajdźcie w tym regionie zieloną bramę ukrytą w skałach, przez którą możecie przeniknąć po odblokowaniu amuletu Merrin w głównej fabule. Szczelina jest w małej jaskini.
Wyzwanie to trudny tor przeszkód, który wymusza przenikanie w locie przez serie zielonych bram (niektóre z nich poruszają się) oraz wykonywanie biegów po ścianie. Pamiętajcie o tym, że wszystkie ruchy Cala odnawiają się po minięciu zielonej bramy, a więc możecie od razu ponownie odpalać skoki i doskoki. W kilku miejscach możecie na chwilę zatrzymać się. Zaczekajcie wtedy aż bramy dobrze się ustawią albo aż oddalą się pułapki elektryczne.
Szczelina #5 - Pęknięta zręczność


Lokalizacja: Jedha - Wietrzny płaskowyż
Opis: Niedaleko sąsiedniego regionu Panteon na szlaku znajdziecie obszar z silnymi podmuchami wiatru i miejscem wykonania biegu po ścianie. Dotrzyjcie do dolnych korytarzy, a znajdziecie w nich zieloną bramę wymagającą posiadania amuletu Merrin. Po przeniknięciu przez bramę znajdziecie się w krypcie ze szczeliną.
Wyzwanie polega na pokonaniu grupy przeciwników postawą Podwójny chwyt i bez możliwości przełączenia się na inną. Kolejni przeciwnicy nadciągają falami, ale dopiero po rozprawieniu się z całością lub większością aktualnej grupy. Na koniec do pokonania jest też nieco silniejsza bestia.
Szczelina #6 - Pęknięty spryt


Lokalizacja: Jedha - Niszczejący most
Zostało jeszcze 67% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla CiebieKomentarze czytelników
ralfch Junior
Treofeum "Krew, pot i łzy" u mnie nie zadziałało w wersji na PS5 pomimo przejścia wszystkich szczelin.
Karbulot Legionista
Ciesz się, że w ogóle reszta Ci zadziałała. W wersji na Steam nie działa 95%.
agnieszkam25 Junior
Hej.Mam problem bo wjechałam winda i tam przeszłam aż do tych błonie i chyba wyłączyłam grę i teraz nie mogę wjechać windą, bo winda jest na górze.
Kasztanowy Legionista
Przy walce z Vaderem zwyczajnie wyłączyłem grę po 10 nieudanych próbach. Dla relaksu gram na łatwym poziomie trudności, więc poziom nieprawdopodobnego wkur**enia eskalował do Rage quit'u. Komiczna paralela, że gram w to w przerwie od Nioh 2 i The surge, więc masowe zgony to nic wielkiego, po prostu walka w Jedi:Survivor jest cholernie mało intuicyjna, a responsywność w walce jest niczym sterowanie helikopterem w polsatowym Hugo. Rozgrywka jako-tako przyjemna, ale bywają momenty walki lub parkour'u, gdzie ma się ochotę wgnieść matrycę padem
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
