Jedi Survivor: Zagadki ze sprzęgami kul w Zniszczonej osadzie
W regionie Zniszczona osada na Koboh w Star Wars Jedi Survivor musicie zaliczać zagadki ze sprzęgami kul. Opis z naszego poradnika wyjaśnia gdzie znaleźć 3 różne kule i jak dostarczyć je do urządzeń, a także jak korzystać z nowego gadżetu – kruszarki strzelającej materią Koboh.
Aktualizacja:
Zniszczona osada to problematyczna lokacja w grze Star Wars Jedi Survivor. Z opisu w naszym poradniku dowiecie się jak po raz pierwszy przez nią przejść - podpowiadamy gdzie ukryto kule i gdzie je dostarczać, jak korzystać z kruszarki, a także jak używać sprzęgów kul do niszczenia barykad i tworzenia nowych kraterów. Pozwoli to Wam dostać się do najwyższej półki Zniszczonej osady z planety Koboh.
- Dotarcie do Zniszczonej osady na Koboh
- Pierwszy sprzęg kul w Zniszczonej osadzie
- Drugi sprzęg kul w Zniszczonej osadzie
- Trzeci sprzęg kul w Zniszczonej osadzie
Dotarcie do Zniszczonej osady na Koboh

Zniszczona osada to jeden z większych regionów na Koboh. Bada się go dopiero po powrocie na tę planetę, tzn. podczas zaliczania celu misji z poszukania informacji na temat Tanalorr w Kamiennych Iglicach.
W regionie Zniszczona osada używa się relterów do latania do oddalonych półek i przed rozpoczęciem właściwej eksploracji musicie też pokonać łowcę nagród Korej Lima.
Pierwszy sprzęg kul w Zniszczonej osadzie


Liniowa trasa podróży doprowadzi Was do punktu medytacji Zniszczonej osady.
Obok punktu medytacji możecie użyć linki do wspinaczki i dotrzeć na wyższą półkę, na której jest pierwszy nieaktywny sprzęg kul. Waszym zadaniem stanie się dostarczenie kuli do tego urządzenia.

Pozostańcie w tym miejscu i przeskoczcie na sąsiednią półkę (nad punktem medytacji). Dotrzecie do wejścia do ruin.

W nowej lokacji pokonajcie droidy i użyjcie przyciągnięcia Mocy na skrzynce. Odblokuje to dostęp do półki z pierwszą kulą.

W pierwszej części pomieszczenia użyjcie Mocy na obrotowym mechaniźmie z obrazka.

Dotrzyjcie teraz do pierwszej kuli. Złapcie kulę z użyciem Mocy i rzućcie kulą przez duży otwór z obrazka po to żeby znalazła się w pierwszej części sali.

Ponownie złapcie kulę i przenoście ją dalej. Musicie powrócić z kulą do pierwszego sprzęgu kul i umieścić ją w urządzeniu (musicie pojawić się fioletowe połączenie).

Powróćcie Calem do sprzęgu kul i wejdźcie w interakcję z nim. Promień sprzęgu kul musi zniszczyć pierwszą blokadę pokazaną na obrazku.

Odblokuje się nowy krater, z którego wydostaje się gorące powietrze. Zeskoczcie na dół i złapcie się nowego reltera. Polećcie nim w stronę gorących oparów. Zwiększy się wysokość lotu i możecie dolecieć do półki z drugim sprzęgiem kul.
Drugi sprzęg kul w Zniszczonej osadzie

Ponownie trzeba znaleźć i dostarczyć kulę na potrzeby zasilenia urządzenia. Pokonajcie droidy i wejdźcie do nowych ruin. Musicie w nich wyeliminować 2 duże potwory.

Złapcie duży głaz z użyciem Mocy i ciśnijcie w nim w stronę osłabionej ściany z obrazka. Powstanie otwór, za którym znajduje się nieaktywny wzmacniacz kul.

Złapcie prawą kulę (tę, dzięki której aktywny jest strumień energii) i ciśnijcie nią w stronę wzmacniacza, który odblokowaliście chwilę wcześniej (musi pojawić się fioletowe połączenie).

Dotrzyjcie do sąsiedniego pomieszczenia. Interakcja z zarośniętym urządzeniem z obrazka odblokuje nowy gadżet - Kruszarkę.

Kruszarka pozwala psikać substancją. Musicie najpierw aktywować tryb BD-1 (dolny kierunek na krzyżaku pada) i dopiero wtedy przytrzymywać przycisk psikania materią Koboh (R2/RT na padzie).
Waszym celem jest podpalanie czarnych obiektów z okolicy - materia Koboh wypuszczona przez BD-1 po wejściu w kontakt z promieniem energii może zostać podpalona i pojawią się fioletowe płomienie.

Dzięki pozbyciu się czarnego narostu możecie wdrapać się po pionowej ścianie i powrócić do poprzedniej sali.
Złapcie ponownie kulę i przenieście ją w początkowe miejsce. W sali pojawi się nowy strumień energii.

Zacznijcie strzelać materią Koboh. Musicie podpalić nowe obiekty zasłaniające wyjście (powyższy obrazek).

Wdrapcie się na górę, złapcie kulę i umieśćcie kulę w bocznym slocie z obrazka.

Przebiegnijcie po ścianie, obróćcie się i zabierzcie ponownie kulę. Musicie ją wynieść na zewnątrz ruin i umieścić w drugim sprzęgu kul.

Możecie już podejść do sprzęgu kul i nakierować strumień energii na drugą barykadę. Zacznie wydobywać się gorące powietrze i polećcie tam z pomocą reltera. Dolecicie do wyższej części ruin z trzecim sprzęgiem kul.
Trzeci sprzęg kul w Zniszczonej osadzie

Wylądujcie w nowej części kanionu, pokonajcie kolejnych wrogów i wejdźcie do ruin, w których do wyeliminowania jest kolejny przeciwnik.

W jednym z pomieszczeń jest kula, ale drzwi zamykają się przy próbie zabrania jej. Użyjcie Mocy żeby ściągnąć na dół dużą skrzynię, a następnie ustawcie skrzynię pod otwartymi drzwiami (przykład na obrazku). Sprawi to, że przy próbie zamknięcia drzwi uniemożliwi ona opuszczenie się ich do końca.

Możecie już zabrać kulę, przejść z nią obok skrzyni blokującej drzwi i umieścić kulę we wzmacniaczu kul z obrazka.

Zacznijcie ponownie przesuwać skrzynię i pozostawcie ją w miejscu z obrazka - powinien w nią uderzać strumień energii.

Musicie teraz ponownie użyć kruszarki. Stwórzcie linię materii Koboh, którzy połączy strumień z czarną masą do podpalenia.

Dzięki podpaleniu czarnej blokady odblokowaliście alternatywne wyjście z ruin. Złapcie po raz kolejny rulę i dotrzyjcie z nią do trzeciego sprzęgu kul. Tradycyjnie musi pojawić się fioletowe połączenie.

Wejdźcie w interakcję ze sprzęgiem kul i nakierujcie strumień energii na trzecią barykadę z obrazka.

Pozostało już tylko złapać się reltera i wykorzystać strumień powietrza żeby dotrzeć do najwyższej lokacji w Zniszczonej osadzie, na której znajdziecie m.in. nowy punkt medytacji.
0
- Star Wars Jedi Survivor - poradnik do gry
- Star Wars Jedi Survivor: Poradnik do gry
- Star Wars Jedi Survivor: Zagadki
- Jedi Survivor: Lista zagadek
- Jedi Survivor: Zagadki przeprawy przez Leśny Węzeł na Koboh
- Jedi Survivor: Zagadka wspinaczki na Lądowisku w ruinach na Jedha
- Jedi Survivor: Zagadka dotarcia do Cere w Ukrytym hangarze
- Jedi Survivor: Zagadki ze sprzęgami kul w Zniszczonej osadzie
- Jedi Survivor: Zagadka otwarcia Krypty Uhrmy na Jedha
- Jedi Survivor: Zagadka otwarcia bramy w Zakopanym Schronieniu
- Jedi Survivor: Zagadka wzmacniacza kul w Laboratorium badawczym Republiki
- Jedi Survivor: Dotarcie do Jaskiń Phon'Qi na Koboh
- Jedi Survivor: Zagadka Grobowca Wędrowca na Jedha
- Jedi Survivor: Zagadki Ścieżki uporu na Jedha
- Jedi Survivor: Zagadki Ścieżki odnowy na Jedha
- Jedi Survivor: Zagadki Ścieżki pewności na Jedha
- Jedi Survivor: Komnata dwoistości na Koboh
- Jedi Survivor: Komnata rozumu na Koboh
- Jedi Survivor: Komnata męstwa na Koboh
- Jedi Survivor: Komnata Jedi w Zniszczonej osadzie
- Jedi Survivor: Komnata odłączenia na Koboh
- Jedi Survivor: Komnata połączenia na Koboh
- Jedi Survivor: Komnata jasności na Koboh
- Star Wars Jedi Survivor: Zagadki
- Star Wars Jedi Survivor: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
ralfch Junior
Treofeum "Krew, pot i łzy" u mnie nie zadziałało w wersji na PS5 pomimo przejścia wszystkich szczelin.
Karbulot Legionista
Ciesz się, że w ogóle reszta Ci zadziałała. W wersji na Steam nie działa 95%.
agnieszkam25 Junior
Hej.Mam problem bo wjechałam winda i tam przeszłam aż do tych błonie i chyba wyłączyłam grę i teraz nie mogę wjechać windą, bo winda jest na górze.
Kasztanowy Legionista
Przy walce z Vaderem zwyczajnie wyłączyłem grę po 10 nieudanych próbach. Dla relaksu gram na łatwym poziomie trudności, więc poziom nieprawdopodobnego wkur**enia eskalował do Rage quit'u. Komiczna paralela, że gram w to w przerwie od Nioh 2 i The surge, więc masowe zgony to nic wielkiego, po prostu walka w Jedi:Survivor jest cholernie mało intuicyjna, a responsywność w walce jest niczym sterowanie helikopterem w polsatowym Hugo. Rozgrywka jako-tako przyjemna, ale bywają momenty walki lub parkour'u, gdzie ma się ochotę wgnieść matrycę padem
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
