Jedi Survivor: Jak pokonać końcowego bossa Bode Akuna?
Pokonanie finałowego bossa Jedi Survivor nie jest łatwe. W poradniku wyjaśniamy jak dotrzeć na arenę na Tanalorr, jak zatrzymywać ataki Bode Akuny, jak korzystać z pomocy Merrin i jak rozprawić się z końcowym bossem kampanii.
Aktualizacja:
Bode Akuna jest finałowym bossem głównego wątku fabularnego Star Wars Jedi Survivor i opisujemy końcowe starcie z nim na Tanalorr. Z poradnika dowiecie się jak zatrzymywać czerwone ataki bossa oraz jak skutecznie osłabiać Bode'a przy wsparciu ze strony Merrin.
Z racji konieczności opisania finałowej konfrontacji strona zawiera spojlery na temat twistu fabularnego, którego doświadcza się na Jedha w trakcie przechodzenia głównej fabuły. Wszelakie spojlery fabularne staraliśmy się ograniczać do minimum.
- Pierwsza konfrontacja z Bode Akuną
- Miejsce stoczenia finałowego pojedynku
- Pierwsza faza walki
- Druga faza walki
- Trzecia faza walki
Pierwsza konfrontacja z Bode Akuną

Po zdobyciu i dostarczeniu kompasu do bazy Cere na Jedha dowiecie się, że Bode jest zdrajcą i wyruszycie w pościg za nim. Do zaliczenia jest scena z udziałem ścigaczy.
Traficie docelowo na arenę, na której rozpocznie się konfrontacja z Akuną. Nie jest to pełnoprawny pojedynek z bossem. Gra nie pozwoli Wam w nim leczyć się. Przegrana Cala jest zaplanowana fabularnie, tak więc nie starajcie się za wszelką cenę wygrać starcia i nie przejmujcie się ekranem respawnu po zakończeniu pojedynku. Od momentu zdemaskowania zdrajcy odnalezienie i dopadnięcie Bode'a stanie się głównym celem bohatera.
Miejsce stoczenia finałowego pojedynku

Musicie awansować dalej w głównej fabule. Ostatnia lokacja odwiedzana w kampanii to planeta Tanalorr. Musicie przejść przez jej kilka mniejszych obszarów i dotrzeć do lokacji Komnata audiencyjna. Po odnalezieniu Bode'a obejrzyjcie scenkę przerywnikową i rozpocznie się pojedynek z ostatnim głównym bossem gry.
Pierwsza faza walki

Pojedynek z Bode Akuną składa się z 3 części. W pierwszej fazie walki możecie aktywnie korzystać z pomocy Merrin i wydawajcie jej komendy ataku gdy tylko zgłosi gotowość. Może to wystawiać Bode'a na ataki wyprowadzane przez Cala.

Bode od samego początku starcia lubi rozrzucać na arenie wybuchowe pułapki. Trzymajcie się z dala od nich i nie dajcie się na nie zepchnąć podczas walk.

Taktyka walki nie jest jeszcze skomplikowana - parujcie ciosy Bode'a po to żeby pozbawiać go punktów wytrzymałości i wyprowadzać własne kontry.
Musicie pozbawić bossa około 1/4 paska zdrowia. Bode użyje na Calu chwytu Mocą i akcja przeniesie się na dolną arenę.
Druga faza walki

Jednym z nowych ataków Bode'a jest jednoczesne rzucenie mieczem świetlnym i rozstawienie pułapek. Oddalcie się od pułapek i postarajcie się sparować latający miecz po to żeby go zatrzymać i przy okazji odebrać bossowi trochę wytrzymałości.

Blokujcie lub odbijajcie standardowe strzały z blastera, ale uważajcie na czerwony strzał w wykonaniu Bode'a. Musicie wykonać bezbłędny unik tuż przed tym jak zakończy się ładowanie strzału.

Trudnym do uniknięcia czerwonym atakiem jest próba złapania Cala - Bode może umieścić ładunek wybuchowy na jego klatce. Nie możecie go wtedy zrzucić i uniknąć dużych obrażeń. Potrenujcie wykonywanie uniku w idealnym momencie.

Bode polega na chwytach Mocą. W zależności od rodzaju ataku wciskajcie szybko widoczny przycisk lub bądźcie gotowi do bloku/uniku tuż po tym jak zostanie przyciągnięci do bossa.
Możecie też odpalać ładowane ataki Mocą i podejmować próby przerwania tego oraz innych unikalnych ataków Bode'a.
Trzecia faza walki

Boss musi stracić około 2/3 paska zdrowia. Załączy się nowa scenka i po raz pierwszy możecie wesprzeć się ciemną stroną Mocy i odpalić atak zastępujący tradycyjne spowolnienie. Pozwoli to wyprowadzać bardzo silne ataki mieczem świetlnym.

Bode zacznie stosować najpoważniejsze ataki i są to serie fal uderzeniowych (zazwyczaj czterech). Musicie:
- uskakiwać w bok w przypadku pionowych fal;
- wykonywać podwójne skoki w przypadku poziomych fal.
Każdy typ fali ma inną poprzedzającą animację bossa i możecie z wyprzedzeniem przygotować się.

Po tym jak boss straci wszystkie punkty zdrowia obejrzycie ostatnią scenkę przerywnikową z pokonania Bode Akuny i zakończenia głównej fabuły.
0
- Star Wars Jedi Survivor - poradnik do gry
- Star Wars Jedi Survivor: Poradnik do gry
- Star Wars Jedi Survivor: Bossowie
- Star Wars Jedi Survivor: Lista wszystkich bossów
- Jedi Survivor: Jak pokonać bossa K-405?
- Jedi Survivor: Jak pokonać bossa Dziewiąta Siostra?
- Jedi Survivor: Jak pokonać bossa Rancor (Wilgotna grota na Koboh)?
- Jedi Survivor: Jak pokonać bossa Zeik?
- Jedi Survivor: Jak pokonać bossa Dagan Gera?
- Jedi Survivor: Jak pokonać bossa Skriton?
- Jedi Survivor: Jak pokonać bossa AT-ST?
- Jedi Survivor: Jak pokonać bossa Korej Lim?
- Jedi Survivor: Jak pokonać Tague Louesh w Wielki Dziedziniec?
- Jedi Survivor: Jak pokonać Reprogrammed Magnaguard w Kuźni automatycznej?
- Jedi Survivor: Jak pokonać Drya Thornne na Zniszczonym księżycu?
- Jedi Survivor: Jak pokonać bossa Dagan Gera w Przedniej wieży dowodzenia?
- Jedi Survivor: Jak pokonać Rayvisa w Laboratorium badawczym Republiki?
- Jedi Survivor: Jak pokonać bossa Dagan Gera na Pokładzie widokowym?
- Jedi Survivor: Jak pokonać Darth Vadera w Archiwum?
- Jedi Survivor: Jak pokonać końcowego bossa Bode Akuna?
- Star Wars Jedi Survivor: Bossowie
- Star Wars Jedi Survivor: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
ralfch Junior
Treofeum "Krew, pot i łzy" u mnie nie zadziałało w wersji na PS5 pomimo przejścia wszystkich szczelin.
Karbulot Legionista
Ciesz się, że w ogóle reszta Ci zadziałała. W wersji na Steam nie działa 95%.
agnieszkam25 Junior
Hej.Mam problem bo wjechałam winda i tam przeszłam aż do tych błonie i chyba wyłączyłam grę i teraz nie mogę wjechać windą, bo winda jest na górze.
Kasztanowy Legionista
Przy walce z Vaderem zwyczajnie wyłączyłem grę po 10 nieudanych próbach. Dla relaksu gram na łatwym poziomie trudności, więc poziom nieprawdopodobnego wkur**enia eskalował do Rage quit'u. Komiczna paralela, że gram w to w przerwie od Nioh 2 i The surge, więc masowe zgony to nic wielkiego, po prostu walka w Jedi:Survivor jest cholernie mało intuicyjna, a responsywność w walce jest niczym sterowanie helikopterem w polsatowym Hugo. Rozgrywka jako-tako przyjemna, ale bywają momenty walki lub parkour'u, gdzie ma się ochotę wgnieść matrycę padem
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
