Jedi Survivor: Komnata dwoistości na Koboh
Komnata dwoistości to pierwsza komnata Jedi na Koboh w grze Star Wars Jedi Survivor. Z naszego poradnika dowiecie się jak rozwiązać zagadki z kulami w Komnacie dwoistości po to żeby uratować Zee i odblokować wyjście na powierzchnię.
Aktualizacja:
W trakcie zaliczania głównego wątku fabularnego w Jedi Survivor główny bohater trafi to Komnaty dwoistości na Koboh - to pierwsza z siedmiu komnat Jedi. W poradniku zamieściliśmy rozwiązania wszystkich zagadek z kulami, którymi musicie zająć się w Komnacie dwoistości. Pozwoli to Calowi wydostać się z lochu wraz z odnalezioną Zee.
Dotarcie do Komnaty dwoistości


Komnata dwoistości jest jedną z 7 komnat Jedi nazywanych też komnatami medytacyjnymi. Jako jedyna jest ona obowiązkowa i musicie przez nią przejść w głównej fabule.
Po dotarciu po raz pierwszy do Saloonu Pyloony na Koboh i spotkaniu Greeza otrzymacie zadanie pozyskania żyroskopu. Cal musi przejść przez Tunele przemytnika i odnaleźć żyroskop. Liniowa ścieżka doprowadzi bohatera do Komnaty dwoistości.
Rozwiązania zagadek w komnacie Jedi

Po lewej stronie możecie użyć przyciągnięcia Mocą, dzięki czemu Cal złapie kulę. Możecie ją przenosić z użyciem Mocy.

Kulę musicie umieścić w pobliskim wzmacniaczu kul. Użyjcie pchnięcia Mocą lub podejdźcie do wzmacniacza i ją upuśćcie. Spowoduje to wygenerowanie czarnej ścieżki. Dotrzyjcie do miejsca, w którym spotkacie Zee i trzeba pomóc w jej oswobodzeniu.

Zwróćcie się w stronę miejsca, z którego przyszliście. Przyciągnijcie na odległość kulę wyjmując ją z pierwszego urządzenia.
Musicie umieścić kulę w drugim wzmacniaczu kul z obrazka. Powstanie kolejna czarna ścieżka i skorzystajcie z niej.

Dotrzecie do zamkniętej bramy. Użyjcie przyciągnięcia Mocą na mechaniźmie z linką. Musicie z nim przejść do pionowego stanowiska z obrazka. Umieszczenie trzymanego urządzenia w slocie sprawi, że brama pozostanie otwarta.

Dotrzecie do pomieszczenia z drugą kulą. Możecie ją przenosić po użyciu na niej przyciągnięcia Mocą.

Powróćcie z kulą do Zee i pary wzmacniaczy kul. Umieśćcie drugą kulę w jednym z nich. Wyjmijcie pierwszą kulę i przenieście ją do drugiego wzmacniacza.
Docelowo w obu wzmacniaczach z obrazka powinny być kule i dzięki temu wygeneruje się nowa czarna ścieżka.

Po dotarciu do zamkniętej bramy wykonajcie bieg po lewej ścianie. Musicie następnie odbijać się od pionowych ścian i dotrzecie dzięki temu do górnej części komnaty.

Na górze złapcie nowy mechanizm z linką z pomocą przyciągnięcia Mocą i umieśćcie go w slocie z obrazka.

Zee powinna poinformować o udanej akcji. Zeskoczcie na dół i pomóżcie Zee.
W tej samej sali odsłoni się esencja i możecie odebrać główną nagrodę za rozwiązanie zagadek tego lochu - to atut Odporność, który możecie ustawić jako aktywny przy dowolnym punkcie medytacji. Jego działanie polega na wydłużeniu paska bloku.

Pozostało już tylko dotarcie wraz z Zee do okrągłej windy. Zawiezie ona Was z powrotem do Placówki Azyl Wędrowca.
W przyszłości możecie też używać windy żeby łatwo powracać do komnaty Jedi i pozbierać ewentualne pominięte znajdźki.
- Star Wars Jedi Survivor - poradnik do gry
- Star Wars Jedi Survivor: Poradnik do gry
- Star Wars Jedi Survivor: Zagadki
- Jedi Survivor: Lista zagadek
- Jedi Survivor: Zagadki przeprawy przez Leśny Węzeł na Koboh
- Jedi Survivor: Zagadka wspinaczki na Lądowisku w ruinach na Jedha
- Jedi Survivor: Zagadka dotarcia do Cere w Ukrytym hangarze
- Jedi Survivor: Zagadki ze sprzęgami kul w Zniszczonej osadzie
- Jedi Survivor: Zagadka otwarcia Krypty Uhrmy na Jedha
- Jedi Survivor: Zagadka otwarcia bramy w Zakopanym Schronieniu
- Jedi Survivor: Zagadka wzmacniacza kul w Laboratorium badawczym Republiki
- Jedi Survivor: Dotarcie do Jaskiń Phon'Qi na Koboh
- Jedi Survivor: Zagadka Grobowca Wędrowca na Jedha
- Jedi Survivor: Zagadki Ścieżki uporu na Jedha
- Jedi Survivor: Zagadki Ścieżki odnowy na Jedha
- Jedi Survivor: Zagadki Ścieżki pewności na Jedha
- Jedi Survivor: Komnata dwoistości na Koboh
- Jedi Survivor: Komnata rozumu na Koboh
- Jedi Survivor: Komnata męstwa na Koboh
- Jedi Survivor: Komnata Jedi w Zniszczonej osadzie
- Jedi Survivor: Komnata odłączenia na Koboh
- Jedi Survivor: Komnata połączenia na Koboh
- Jedi Survivor: Komnata jasności na Koboh
- Star Wars Jedi Survivor: Zagadki
- Star Wars Jedi Survivor: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Przy walce z Vaderem zwyczajnie wyłączyłem grę po 10 nieudanych próbach. Dla relaksu gram na łatwym poziomie trudności, więc poziom nieprawdopodobnego wkur**enia eskalował do Rage quit'u. Komiczna paralela, że gram w to w przerwie od Nioh 2 i The surge, więc masowe zgony to nic wielkiego, po prostu walka w Jedi:Survivor jest cholernie mało intuicyjna, a responsywność w walce jest niczym sterowanie helikopterem w polsatowym Hugo. Rozgrywka jako-tako przyjemna, ale bywają momenty walki lub parkour'u, gdzie ma się ochotę wgnieść matrycę padem
Hej.Mam problem bo wjechałam winda i tam przeszłam aż do tych błonie i chyba wyłączyłam grę i teraz nie mogę wjechać windą, bo winda jest na górze.
Treofeum "Krew, pot i łzy" u mnie nie zadziałało w wersji na PS5 pomimo przejścia wszystkich szczelin.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
