- Misja 6 - Osłabić reżim (2) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior
Aktualizacja:
![]() [21] | ![]() [22] |
Następnie skieruj się ścieżką biegnącą przez dżunglę w kierunku kolejnych białych kropek wskazujących ci na ekranie trasę do plantacji koki. Gdzieś tak w połowie drogi dostrzeżesz niewielki posterunek wroga, czyli chatę, na której werandzie stoi jeden oprych (#22 ) i wieżę strażniczą za nią z drugim delikwentem.
Odstrzel obu panów ze swojego karabinu wyborowego (#23 ).
![]() [23] | ![]() [24] |
Idź dalej ścieżką biegnącą przez dżunglę, ale gdy dojdziesz do zakrętu znajdującego się przed bramą prowadzącą na teren plantacji przykucnij lub połóż się i ostrożnie wychyl się w prawo. Zdejmij strażnika na drewnianej wieży, jak również niedobruchów w bramie, którzy pojawią się w twoim polu widzenia. Możesz strzelać w beczki by powodować eksplozje (#24 ).
W okolicach tejże bramy znajdziesz pierwsze miejsce, w którym należy podłożyć nadajnik/znacznik/marker - znajduje się ono na drewnianej skrzyni i miga na niebiesko . Podejdź do skrzyni i podłóż urządzenie wciskając F, po czym błyskawicznie poszukaj osłony! (#25 ) A to dlatego, że w tym momencie z twojej lewej może zmaterializować się kilku żołnierzy - szybko połóż ich trupem.
![]() [25] | ![]() [26] |
Mniej więcej w centrum tej lokacji znajduje się kolejne miejsce (znowu połyskujące na niebiesko ), w którym należy umieścić marker - nadajnik połóż na beczkach, po czym szybko zastrzel pojawiających się za beczkami wrogów (#26 ).
Po walce możesz przeszukać, jeśli chcesz, okoliczne chaty - w jednej z nich powinieneś znaleźć materiały wybuchowe z detonatorem (#27 ).
![]() [27] | ![]() [28] |
Następnie skieruj się w stronę białej kropki widocznej na ekranie, która wskazywać będzie kolejne (trzecie) miejsce, w którym należy podłożyć marker. Miejsce jego zamocowania połyskuje na niebiesko na drewnianej skrzyni, na której znajdziesz także karabin wyborowy Dragunowa wraz z amunicją do niego (#28 ).
Zostaw tu nadajnik i idź ścieżką w kierunku kolejnej plantacji wroga. Kiedy będziesz się do niej zbliżał uważnie zlustruj ją najpierw przez okular swojej snajperki, zdejmując wszystkich oprychów, których dostrzeżesz, w tym koleżkę na wieży wartowniczej (#29 ).
![]() [29] | ![]() [30] |
Dokładnie przeczesz plantację. Na jednym z pół koki dostrzeżesz stracha na wróble - uważaj, tuż za nim i trochę w prawo znajduje się stanowisko wroga, na którym za workami z piaskiem czai się dwóch delikwentów! (#30 ) Załatw ich (zastrzel z pistoletu bądź snajperki, rozerwij granatem ręcznym, itp.).
Na strachu na wróble możesz zaś poćwiczyć ciosy nożem (#31 ), jeśli wyjątkowo się tutaj nudzisz.
![]() [31] | ![]() [32] |
Przede wszystkim jednak połóż ostatni marker w miejscu migającym na niebiesko na drewnianej skrzyni znajdującej się tuż za stanowiskiem z worków z piaskiem, na którym położyłeś trupem dwóch siepaczy miejscowej junty wojskowej (#32 ).
Następnie ruszaj za białymi kółeczkami na ekranie do pobliskiej wioski. Wejdź na spory, drewniany pomost, na początku którego znajdziesz karabin wyborowy Dragunowa (wraz z amunicją) leżący na jednej ze skrzyń (#33 ). Zabierz go, jeśli przypadkiem nie masz ze sobą snajperki.
![]() [33] | ![]() [34] |
Dzierżąc w rękach snajperkę podejdź do krawędzi tegoż pomostu, przykucnij bądź połóż się, zajmując pozycję strzelecką pomiędzy dwiema beczkami (#34 ). Twoi dwaj kompani zbiegną ścieżką biegnącą poniżej w kierunku dalszej części wioski, którą widać w oddali na dole.
Osada jest pełna niedobruchów - zacznij ich po kolei eliminować swoim celnym ogniem (#35 ).
![]() [35] | ![]() [36] |
Kiedy opanujesz już sytuację i wystrzelasz wszystkich nieprzyjaciół możesz wreszcie powstać na równe nogi. Teraz trzeba zleźć z tego pomostu. W tym celu wyjmij (z kieszeni ;-)) linę zakończoną kotwicą, spójrz do góry i rzutem kotwicy zaczep linę o pień tej pochylonej palmy, którą widzisz na obrazku (#36 ).
Opuść się po linie na dół i zbiegnij w dół przez wioskę kierując się w stronę drewnianego mostu (#37 ).
![]() [37] | ![]() [38] |
Niebawem włączy się wstawka filmowa, na której śmigłowiec, który miał cię zabrać z tego rejonu odleci w siną dal. Musisz na piechotę przedostać się do kolejnego punktu ewakuacyjnego, z którego ów helikopter spróbuje cię odebrać. W dalszej części cut-scenki zjawią się sojusznicze samoloty i zbombardują plantację kokainy (#38 ), w której z narażeniem życia podkładałeś wcześniej markery.
0
- Sniper: Ghost Warrior - poradnik do gry
- Sniper: Ghost Warrior - poradnik do gry
- Opis przejścia
- - Misja 1 - Jeden strzał, jeden trup (1) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior
- - Misja 1 - Jeden strzał, jeden trup (2) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior
- - Misja 2 - Nie zostawiamy nikogo | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior
- - Misja 3 - Niebezpieczne tereny (1) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior
- - Misja 3 - Niebezpieczne tereny (2) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior
- - Misja 4 - Oczyścić platformy (1) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior
- - Misja 4 - Oczyścić platformy (2) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior
- - Misja 5 - Przymierze w celu uratowania Rodrigueza | Opis przejścia
- - Misja 6 - Osłabić reżim (1) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior
- - Misja 6 - Osłabić reżim (2) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior
- - Misja 7 - Samotny wilk (1) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior
- - Misja 7 - Samotny wilk (2) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior
- - Misja 8 - Zwykłe spotkanie (1) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior
- - Misja 8 - Zwykłe spotkanie (2) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior
- - Misja 9 - Kradzież spod samego nosa I (1) | Opis przejścia
- - Misja 9 - Kradzież spod samego nosa I (2) | Opis przejścia
- - Misja 10 - Nadciąga koniec (1) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior
- - Misja 10 - Nadciąga koniec (2) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior
- - Misja 11 - Polowanie czas zacząć | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior
- - Misja 12 - Kradzież spod samego nosa II (1) | Opis przejścia
- - Misja 12 - Kradzież spod samego nosa II (2) | Opis przejścia
- - Misja 13 - Mistrzowski strzelec (1) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior
- - Misja 13 - Mistrzowski strzelec (2) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior
- - Misja 14 - Anioł stróż (1) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior
- - Misja 14 - Anioł stróż (2) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior
- - Misja 14 - Anioł stróż (3) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior
- - Misja 15 - Ostateczna rozgrywka (1) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior
- - Misja 15 - Ostateczna rozgrywka (2) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior
- - Misja 15 - Ostateczna rozgrywka (3) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior
- - Misja 16 - Znajdź i zniszcz | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior
- Opis przejścia
- Sniper: Ghost Warrior - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany823401 Legionista
Ej ja ma zupełnie inną misję 3, wszyscy na youtube mają takie samo końcówkę a ja mam jakąś wydłużoną tzn. Zabijam tych snajperów na dachach potem wyskakują moi ludzie mam ich osłaniać i wszystkich wrogów z dołu likwiduję następnie zostaję skierowany na drugą stronę wieży tam pojawiają się dwa samochody wyskakują z nich wrogowie i zaczynają do mnie strzelać za nić nie mogę tego przejść po zanim wyceluję do jednego to pozostali mnie zapijają nawet nie wiem ilu jest tam wrogów bo najwięcej udało mi się ubić 8 a potem następni mnie zabijają! Co to ma być?
zanonimizowany898871 Junior
ja mam zupełnie inną 4 misję
manutd1984 Junior
Co to ma byc? Ja wogole nie mam misji o platformach i nie ma wątku przed tym ja strzela z wieży. Bez sens. Możliwe żę to grana PS3??
Johann56 Junior
Ok. Gentlemen, ale misję 12 - Kradzież spod samego nosa 2 można wykonać nie oddając ANI JEDNEGO STRZAŁU. No shot - no kills. Próbował ktoś ? Mnie się to udało. Wystarczy nieschematyczne myślenie i olanie spottera.
maciekkowale Junior
Witam, misja samotny wilk 2. Po zebraniu materiałów wybuchowych i podejściu do dział, które mają być zniszczone w żaden sposób nie mogę podłożyć ładunku (jakbym go nie miał), próbowałem już wszystkiego. Gra na xbox 360. Może ktoś wie o co chodzi ?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.