- Misja 3 - Niebezpieczne tereny (1) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Misja 3 - Niebezpieczne tereny

Zaczynasz grę na obrzeżach jakieś rybackiej wioski, w pobliżu jednej z chat, po werandzie której spaceruje pojedynczy niedobrych - zostaw go na razie w spokoju. Musisz przedostać się niepostrzeżenie do latarni morskiej . Przykucnij, a najlepiej zacznij się czołgać pod pale, na których posadowiony jest domek (#1 ). Pod nimi sugeruję odbić w prawo, do wody.

[1] - - Misja 3 - Niebezpieczne tereny (1) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior - Sniper: Ghost Warrior - poradnik do gry

[1]

[2] - - Misja 3 - Niebezpieczne tereny (1) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior - Sniper: Ghost Warrior - poradnik do gry

[2]

Czołgając się w niej lub brodząc w kuckach ostrożnie, nie dając się wykryć (kończy to misję niepowodzeniem!) podkradnij się w pobliże drogi (#2 ). Powinieneś na niej dostrzec 1-2 delikwentów - możesz ich szybko zastrzelić z wytłumionego pistoletu, jednak uważaj by ciała zabitego nie dostrzegł któryś z licznych oprychów znajdujących się po lewej, w wiosce! Następnie powinieneś iść w prawo wysłuchując po drodze komunikatu radiowego od przełożonych informującego cię o przejeżdżającym w pobliżu konwoju wrażych pojazdów.

Jeśli jednak nie lubisz zostawiać za swoimi plecami żywych nieprzyjaciół możesz spróbować usunąć wszystkich wrogów w rybackiej wiosce, cały czas zachowując jednak ciszę. W tym przypadku zamiast iść w prawo obróć się w lewo w kierunku widocznej w oddali latarni morskiej, do której powinieneś się dostać i zdejmij 1-2 siepaczy miejscowej junty wojskowej kręcących się na drodze w pobliżu zaparkowanego pojazdu (Hummera). Tym razem polecam użyć wytłumionej snajperki (#3 ). Następnie ruszaj w kuckach w kierunku trupów trzymając się prawej strony piaszczystej drogi.

[3] - - Misja 3 - Niebezpieczne tereny (1) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior - Sniper: Ghost Warrior - poradnik do gry

[3]

[4] - - Misja 3 - Niebezpieczne tereny (1) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior - Sniper: Ghost Warrior - poradnik do gry

[4]

Spod zaparkowanego Hummera może ci być trudno zdejmować licznych nieprzyjaciół w wiosce nie zdradzając jednocześnie swojej pozycji (nawet jeśli położysz się na ziemi). Zamiast tego proponuję więc pójść jeszcze kawałek w prawo, w stronę oceanu. Znowu brodząc w wodzie w kuckach przedostań się pod głaz na prawo od chatek (#4 ).

Wychylając się zza niego (tzn. stając na chwile na równe nogi) szybko zdejmuj ze snajperki kolejnych wrogów (#5 ). Po położeniu trupem jednego ponownie kucaj na moment, czekaj chwilę aż czerwony pasek wyobrażający poziom zaalarmowania wroga trochę się skróci, a następnie znowu stawaj na równe nogi, szybko podrzucaj lunetę do oka, namierzaj i zabijaj kolejnych zbójów. Pod koniec możesz ostrożnie przedostać się pod pale podtrzymujące najbliższą z chat (lub wręcz dostać się do niej, czyli wyżej, wchodząc po drewnianym pomoście prowadzącym od strony wody). Zanim to zrobisz warto jednak zapisać sobie grę. Zapoluj na ostatnich gamoni w tej rybackiej wiosce i jeśli chcesz przeszukaj wszystkie chatki.

[5] - - Misja 3 - Niebezpieczne tereny (1) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior - Sniper: Ghost Warrior - poradnik do gry

[5]

[6] - - Misja 3 - Niebezpieczne tereny (1) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior - Sniper: Ghost Warrior - poradnik do gry

[6]

Następnie wróć na właściwą trasę wskazywaną na ekranie białą kropką. Gdy dojdziesz tą piaszczystą drogą w pobliże drewnianej chatki znajdującej się na prawo od traktu (#6 ), za którą widać jakąś wieżę radiową włączy się wstawka filmowa.

Twoja postać po cichutku zabije na niej nożem pojedynczego gagatka stojącego pod rzeczoną chatką (#7 ).

[7] - - Misja 3 - Niebezpieczne tereny (1) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior - Sniper: Ghost Warrior - poradnik do gry

[7]

[8] - - Misja 3 - Niebezpieczne tereny (1) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior - Sniper: Ghost Warrior - poradnik do gry

[8]

W dalszej części scenki przerywnikowej zobaczysz konwój wrogich pojazdów przejeżdżający przez pobliski posterunek (#8 ).

Obejrzawszy filmik ruszaj dalej - zadanie w dalszym ciągu polega na skrytym dotarciu do latarni morskiej. Kontaktu z wrogiem masz wprawdzie unikać, co jednak nie oznacza, że nie można kulturalnie odstrzelić nieprzyjaciół pałętających się w pobliżu i pchających się pod lufę. Zasadź się w zaroślach pod palami chaty stojącej w pobliżu piaszczystego traktu, czekając aż w pole rażenia wejdzie pieszy patrol przeciwnika (#9 ). Zastrzel zbirów i poczekaj na nadchodzących kilku kolejnych, zmieniając w tym czasie magazynek. Niedobruchy są tak głupie i ślepe, że najprawdopodobniej nie przejmą się w ogóle ciałami leżącymi na drodze - gdy się zbliżą zafunduj im ten sam los co poprzednikom.

[9] - - Misja 3 - Niebezpieczne tereny (1) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior - Sniper: Ghost Warrior - poradnik do gry

[9]

[10] - - Misja 3 - Niebezpieczne tereny (1) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior - Sniper: Ghost Warrior - poradnik do gry

[10]

Następnie możesz wdrapać się na werandę chatki i stamtąd zdjąć dwóch kolejnych delikwentów stojących w pobliżu samochodu (Hummera) widocznego w oddali. Odstrzel ich ze snajperki (#10 ).

Po lewej, za chatką, w której zająłeś pozycję powinien kręcić się jeszcze jeden pojedynczy gagatek (#11 ). Zastrzel go i ruszaj w kierunku skał i stojącej na nich latarni morskiej. Jeśli trzeba skacz po skałach wspinając się wyżej.

[11] - - Misja 3 - Niebezpieczne tereny (1) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior - Sniper: Ghost Warrior - poradnik do gry

[11]

[12] - - Misja 3 - Niebezpieczne tereny (1) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior - Sniper: Ghost Warrior - poradnik do gry

[12]

Uważaj jednak, bowiem po drodze napotkasz kolejnego opryszka stojącego pod takim sporym drzewem, tudzież palmą! (#12 ) Zakończ jego marny żywot albo kulą wystrzeloną z pistoletu, albo rzucając w niego nożem, lub podrzynając mu tym majchrem gardło (uprzednio zakradając się w kuckach za jego plecy), po czym ruszaj dalej, mozolnie wspinając się na górę.

Zbliżając się do latarni zachowaj ciszę i uwagę - u podstawy latarni dostrzeżesz kolejnego zbira stojącego tyłem do ciebie (#13 ). Kulka w plecy, choć nieładna, pokaże mu, iż stać tyłem do przychodzących w gości też nie jest ładnie. Możesz go również potraktować nożem. Wejdź po kamiennych schodkach po prawej jeszcze wyżej.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2013-01-17
19:59

zanonimizowany823401 Legionista

Ej ja ma zupełnie inną misję 3, wszyscy na youtube mają takie samo końcówkę a ja mam jakąś wydłużoną tzn. Zabijam tych snajperów na dachach potem wyskakują moi ludzie mam ich osłaniać i wszystkich wrogów z dołu likwiduję następnie zostaję skierowany na drugą stronę wieży tam pojawiają się dwa samochody wyskakują z nich wrogowie i zaczynają do mnie strzelać za nić nie mogę tego przejść po zanim wyceluję do jednego to pozostali mnie zapijają nawet nie wiem ilu jest tam wrogów bo najwięcej udało mi się ubić 8 a potem następni mnie zabijają! Co to ma być?

Komentarz: zanonimizowany823401
2013-02-20
14:06

zanonimizowany898871 Junior

ja mam zupełnie inną 4 misję

Komentarz: zanonimizowany898871
2013-05-09
14:25

manutd1984 Junior

Co to ma byc? Ja wogole nie mam misji o platformach i nie ma wątku przed tym ja strzela z wieży. Bez sens. Możliwe żę to grana PS3??

Komentarz: manutd1984
2016-06-25
13:56

Johann56 Junior

Ok. Gentlemen, ale misję 12 - Kradzież spod samego nosa 2 można wykonać nie oddając ANI JEDNEGO STRZAŁU. No shot - no kills. Próbował ktoś ? Mnie się to udało. Wystarczy nieschematyczne myślenie i olanie spottera.

Komentarz: Johann56
2017-12-30
13:20

maciekkowale Junior

Witam, misja samotny wilk 2. Po zebraniu materiałów wybuchowych i podejściu do dział, które mają być zniszczone w żaden sposób nie mogę podłożyć ładunku (jakbym go nie miał), próbowałem już wszystkiego. Gra na xbox 360. Może ktoś wie o co chodzi ?

Komentarz: maciekkowale

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl