- Misja 3 - Niebezpieczne tereny (1) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior
Aktualizacja:
Misja 3 - Niebezpieczne tereny
Zaczynasz grę na obrzeżach jakieś rybackiej wioski, w pobliżu jednej z chat, po werandzie której spaceruje pojedynczy niedobrych - zostaw go na razie w spokoju. Musisz przedostać się niepostrzeżenie do latarni morskiej . Przykucnij, a najlepiej zacznij się czołgać pod pale, na których posadowiony jest domek (#1 ). Pod nimi sugeruję odbić w prawo, do wody.
![]() [1] | ![]() [2] |
Czołgając się w niej lub brodząc w kuckach ostrożnie, nie dając się wykryć (kończy to misję niepowodzeniem!) podkradnij się w pobliże drogi (#2 ). Powinieneś na niej dostrzec 1-2 delikwentów - możesz ich szybko zastrzelić z wytłumionego pistoletu, jednak uważaj by ciała zabitego nie dostrzegł któryś z licznych oprychów znajdujących się po lewej, w wiosce! Następnie powinieneś iść w prawo wysłuchując po drodze komunikatu radiowego od przełożonych informującego cię o przejeżdżającym w pobliżu konwoju wrażych pojazdów.
Jeśli jednak nie lubisz zostawiać za swoimi plecami żywych nieprzyjaciół możesz spróbować usunąć wszystkich wrogów w rybackiej wiosce, cały czas zachowując jednak ciszę. W tym przypadku zamiast iść w prawo obróć się w lewo w kierunku widocznej w oddali latarni morskiej, do której powinieneś się dostać i zdejmij 1-2 siepaczy miejscowej junty wojskowej kręcących się na drodze w pobliżu zaparkowanego pojazdu (Hummera). Tym razem polecam użyć wytłumionej snajperki (#3 ). Następnie ruszaj w kuckach w kierunku trupów trzymając się prawej strony piaszczystej drogi.
![]() [3] | ![]() [4] |
Spod zaparkowanego Hummera może ci być trudno zdejmować licznych nieprzyjaciół w wiosce nie zdradzając jednocześnie swojej pozycji (nawet jeśli położysz się na ziemi). Zamiast tego proponuję więc pójść jeszcze kawałek w prawo, w stronę oceanu. Znowu brodząc w wodzie w kuckach przedostań się pod głaz na prawo od chatek (#4 ).
Wychylając się zza niego (tzn. stając na chwile na równe nogi) szybko zdejmuj ze snajperki kolejnych wrogów (#5 ). Po położeniu trupem jednego ponownie kucaj na moment, czekaj chwilę aż czerwony pasek wyobrażający poziom zaalarmowania wroga trochę się skróci, a następnie znowu stawaj na równe nogi, szybko podrzucaj lunetę do oka, namierzaj i zabijaj kolejnych zbójów. Pod koniec możesz ostrożnie przedostać się pod pale podtrzymujące najbliższą z chat (lub wręcz dostać się do niej, czyli wyżej, wchodząc po drewnianym pomoście prowadzącym od strony wody). Zanim to zrobisz warto jednak zapisać sobie grę. Zapoluj na ostatnich gamoni w tej rybackiej wiosce i jeśli chcesz przeszukaj wszystkie chatki.
![]() [5] | ![]() [6] |
Następnie wróć na właściwą trasę wskazywaną na ekranie białą kropką. Gdy dojdziesz tą piaszczystą drogą w pobliże drewnianej chatki znajdującej się na prawo od traktu (#6 ), za którą widać jakąś wieżę radiową włączy się wstawka filmowa.
Twoja postać po cichutku zabije na niej nożem pojedynczego gagatka stojącego pod rzeczoną chatką (#7 ).
![]() [7] | ![]() [8] |
W dalszej części scenki przerywnikowej zobaczysz konwój wrogich pojazdów przejeżdżający przez pobliski posterunek (#8 ).
Obejrzawszy filmik ruszaj dalej - zadanie w dalszym ciągu polega na skrytym dotarciu do latarni morskiej. Kontaktu z wrogiem masz wprawdzie unikać, co jednak nie oznacza, że nie można kulturalnie odstrzelić nieprzyjaciół pałętających się w pobliżu i pchających się pod lufę. Zasadź się w zaroślach pod palami chaty stojącej w pobliżu piaszczystego traktu, czekając aż w pole rażenia wejdzie pieszy patrol przeciwnika (#9 ). Zastrzel zbirów i poczekaj na nadchodzących kilku kolejnych, zmieniając w tym czasie magazynek. Niedobruchy są tak głupie i ślepe, że najprawdopodobniej nie przejmą się w ogóle ciałami leżącymi na drodze - gdy się zbliżą zafunduj im ten sam los co poprzednikom.
![]() [9] | ![]() [10] |
Następnie możesz wdrapać się na werandę chatki i stamtąd zdjąć dwóch kolejnych delikwentów stojących w pobliżu samochodu (Hummera) widocznego w oddali. Odstrzel ich ze snajperki (#10 ).
Po lewej, za chatką, w której zająłeś pozycję powinien kręcić się jeszcze jeden pojedynczy gagatek (#11 ). Zastrzel go i ruszaj w kierunku skał i stojącej na nich latarni morskiej. Jeśli trzeba skacz po skałach wspinając się wyżej.
![]() [11] | ![]() [12] |
Uważaj jednak, bowiem po drodze napotkasz kolejnego opryszka stojącego pod takim sporym drzewem, tudzież palmą! (#12 ) Zakończ jego marny żywot albo kulą wystrzeloną z pistoletu, albo rzucając w niego nożem, lub podrzynając mu tym majchrem gardło (uprzednio zakradając się w kuckach za jego plecy), po czym ruszaj dalej, mozolnie wspinając się na górę.
Zbliżając się do latarni zachowaj ciszę i uwagę - u podstawy latarni dostrzeżesz kolejnego zbira stojącego tyłem do ciebie (#13 ). Kulka w plecy, choć nieładna, pokaże mu, iż stać tyłem do przychodzących w gości też nie jest ładnie. Możesz go również potraktować nożem. Wejdź po kamiennych schodkach po prawej jeszcze wyżej.
0
- Sniper: Ghost Warrior - poradnik do gry
- Sniper: Ghost Warrior - poradnik do gry
- Opis przejścia
- - Misja 1 - Jeden strzał, jeden trup (1) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior
- - Misja 1 - Jeden strzał, jeden trup (2) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior
- - Misja 2 - Nie zostawiamy nikogo | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior
- - Misja 3 - Niebezpieczne tereny (1) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior
- - Misja 3 - Niebezpieczne tereny (2) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior
- - Misja 4 - Oczyścić platformy (1) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior
- - Misja 4 - Oczyścić platformy (2) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior
- - Misja 5 - Przymierze w celu uratowania Rodrigueza | Opis przejścia
- - Misja 6 - Osłabić reżim (1) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior
- - Misja 6 - Osłabić reżim (2) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior
- - Misja 7 - Samotny wilk (1) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior
- - Misja 7 - Samotny wilk (2) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior
- - Misja 8 - Zwykłe spotkanie (1) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior
- - Misja 8 - Zwykłe spotkanie (2) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior
- - Misja 9 - Kradzież spod samego nosa I (1) | Opis przejścia
- - Misja 9 - Kradzież spod samego nosa I (2) | Opis przejścia
- - Misja 10 - Nadciąga koniec (1) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior
- - Misja 10 - Nadciąga koniec (2) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior
- - Misja 11 - Polowanie czas zacząć | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior
- - Misja 12 - Kradzież spod samego nosa II (1) | Opis przejścia
- - Misja 12 - Kradzież spod samego nosa II (2) | Opis przejścia
- - Misja 13 - Mistrzowski strzelec (1) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior
- - Misja 13 - Mistrzowski strzelec (2) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior
- - Misja 14 - Anioł stróż (1) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior
- - Misja 14 - Anioł stróż (2) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior
- - Misja 14 - Anioł stróż (3) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior
- - Misja 15 - Ostateczna rozgrywka (1) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior
- - Misja 15 - Ostateczna rozgrywka (2) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior
- - Misja 15 - Ostateczna rozgrywka (3) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior
- - Misja 16 - Znajdź i zniszcz | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior
- Opis przejścia
- Sniper: Ghost Warrior - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany823401 Legionista
Ej ja ma zupełnie inną misję 3, wszyscy na youtube mają takie samo końcówkę a ja mam jakąś wydłużoną tzn. Zabijam tych snajperów na dachach potem wyskakują moi ludzie mam ich osłaniać i wszystkich wrogów z dołu likwiduję następnie zostaję skierowany na drugą stronę wieży tam pojawiają się dwa samochody wyskakują z nich wrogowie i zaczynają do mnie strzelać za nić nie mogę tego przejść po zanim wyceluję do jednego to pozostali mnie zapijają nawet nie wiem ilu jest tam wrogów bo najwięcej udało mi się ubić 8 a potem następni mnie zabijają! Co to ma być?
zanonimizowany898871 Junior
ja mam zupełnie inną 4 misję
manutd1984 Junior
Co to ma byc? Ja wogole nie mam misji o platformach i nie ma wątku przed tym ja strzela z wieży. Bez sens. Możliwe żę to grana PS3??
Johann56 Junior
Ok. Gentlemen, ale misję 12 - Kradzież spod samego nosa 2 można wykonać nie oddając ANI JEDNEGO STRZAŁU. No shot - no kills. Próbował ktoś ? Mnie się to udało. Wystarczy nieschematyczne myślenie i olanie spottera.
maciekkowale Junior
Witam, misja samotny wilk 2. Po zebraniu materiałów wybuchowych i podejściu do dział, które mają być zniszczone w żaden sposób nie mogę podłożyć ładunku (jakbym go nie miał), próbowałem już wszystkiego. Gra na xbox 360. Może ktoś wie o co chodzi ?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.