Sinking Island: Dzień trzeci (niedziela, 11 czerwca) cz.2

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
1 - Dzień trzeci (niedziela, 11 czerwca) cz.2 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry
Wykonawszy wszystkie te czynności, Norm przechodzi do gabinetu Waltera (w lewo) - Dzień trzeci (niedziela, 11 czerwca) cz.2 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry

Wykonawszy wszystkie te czynności, Norm przechodzi do gabinetu Waltera (w lewo). Tam wędruje w stronę biurka (w dół ekranu) i przygląda się jedynej szufladzie, której nie udało mu się otworzyć (lupa w prawym rogu biurka). Korzysta ze zdobytego przed chwilą pilota i używa go na czerwonej diodce przy szufladzie. Następnie otwiera ją, po czym naciska ukryty w niej przycisk. Ten powoduje ujawnienie się skrytki w drugiej części gabinetu. Jack kieruje się tam (w lewo) i ze schowka w podstawie rzeźby stojącej na wprost portretu Waltera wyciąga kartkę z kodem . Opuszcza gabinet.

2 - Dzień trzeci (niedziela, 11 czerwca) cz.2 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry
W bibliotece podchodzi do - usytuowanego na lewo od drzwi do gabinetu - regału z książkami - Dzień trzeci (niedziela, 11 czerwca) cz.2 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry

W bibliotece podchodzi do - usytuowanego na lewo od drzwi do gabinetu - regału z książkami. Przygląda się jego środkowej półce. Stoją na niej tomy o różnorodnej tematyce, co jest zastanawiające u uporządkowanego Jonesa. Jack jedną po drugiej wysuwa z półki książki, autorstwa osób, których imiona zaczynają się na kolejne litery składające się na imię Walter. A zatem: drugą od prawej (napisaną przez W. Seana Kimera), szóstą od lewej (Amartyi D. Sunny), piątą od lewej (Lestera J. Jaksona), pierwszą od lewej (T.C. Richtera), ósmą od prawej (Erica Royona) i trzecią od prawej (R. Daniela).

3 - Dzień trzeci (niedziela, 11 czerwca) cz.2 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry
Regał obraca się, pokazując, znajdujący się z jego drugiej strony barek, zastawiony różnorodnymi butelkami, do których dziwnie nie pasuje widoczna na trzeciej półce od góry plastikowa butelka mineralnej - Dzień trzeci (niedziela, 11 czerwca) cz.2 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry

Regał obraca się, pokazując, znajdujący się z jego drugiej strony barek, zastawiony różnorodnymi butelkami, do których dziwnie nie pasuje widoczna na trzeciej półce od góry plastikowa butelka mineralnej. Dotknięcie jej powoduje obrócenie się regału usytuowanego na prawo od drzwi do gabinetu. Z jego trzeciej półki Jack zdejmuje akta "Huberta de Nolent" . Wynika z nich, że Walter wynajął prywatnego detektywa, który "prześwietlił" poczynania Nolenta i znalazłszy co nieco na jego sumieniu, umożliwił Jonesowi trzymanie adwokata w garści.

4 - Dzień trzeci (niedziela, 11 czerwca) cz.2 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry
Inspektor opuszcza bibliotekę i po schodach dostaje się piętro wyżej, do pracowni Lorenzo - Dzień trzeci (niedziela, 11 czerwca) cz.2 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry

Inspektor opuszcza bibliotekę i po schodach dostaje się piętro wyżej, do pracowni Lorenzo. Kieruje się na dziób łodzi (która okazuje się być gondolą balonu) i informuje architekta o odkryciu kodu do systemu komputerowego Jonesa. Lorenzo bada, kto w noc śmierci Waltera przebywał w bibliotece i po chwili podaje Jackowi wydruk sprawdzenia zamka biblioteki . Wynika z niego, że oprócz Nolenta zjawił się tam Simbi Laktar, co jest o tyle dziwne, że ów majordomus znajduje się wśród zwolnionych przed piętnastoma dniami pracowników.

Niemniej w ten sposób Norm otrzymuje gotową odpowiedź na pytanie stanowiące jedno z zadań (PPA; Postęp w Dochodzeniu; dziesiąty element puzzli) - Dzień trzeci (niedziela, 11 czerwca) cz.2 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry

Niemniej w ten sposób Norm otrzymuje gotową odpowiedź na pytanie stanowiące jedno z zadań (PPA; Postęp w Dochodzeniu; dziesiąty element puzzli). Przeciąga więc (PPA; Baza Danych Poszlak) jedyny wymagany dowód (dokument) na lewą stronę, po czym naciska przycisk OK.

Zadanie 10: Kim byli ostatni ludzie, którzy przed morderstwem weszli do biblioteki?

  1. wydruk sprawdzenia zamka biblioteki (D)

Rozwiązanie: Nolent i Simbi Laktar byli ostatnimi ludźmi obecnymi na miejscu zbrodni.

Sinking Island

4 października 2007

PC Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Wszystkie komentarze1
2008-03-09
09:35

zanonimizowany437617 Legend

Sądząc po poradniku, to gra musi być strasznie krótka, mam nadzieje że klimat i poziom zagadek zrekompensuje ten element.

Komentarz: zanonimizowany437617

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl