Sinking Island: Dzień drugi (sobota, 10 czerwca) cz.6

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
1 - Dzień drugi (sobota, 10 czerwca) cz.6 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry
Usatysfakcjonowany Norm opuszcza poczekalnie heliportu (w dół ekranu i do windy na wprost) - Dzień drugi (sobota, 10 czerwca) cz.6 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry

Usatysfakcjonowany Norm opuszcza poczekalnie heliportu (w dół ekranu i do windy na wprost). Wjeżdża windą na 20 piętro i pod drzwiami apartamentu Waltera zastaje Kolio. Otwarłszy je kluczem zabranym z sejfu Nolenta, wraz z tubylcem wchodzi do środka. Tubylec kieruje się natychmiast w głąb pomieszczenia, a Jack za nim (w lewo). Zastaje Kolio manipulującego pod wielkim portretem Anny Jones, ale niewiele udaje mu się zdziałać. Norm zdejmuje mu więc odciski palców, zadaje parę pytań i powraca do przedpokoju (w lewo).

2 - Dzień drugi (sobota, 10 czerwca) cz.6 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry
Tam przygląda się wiszącemu na ścianie sejfowi (po prawej), który otwiera przy pomocy posiadanego kluczyka - Dzień drugi (sobota, 10 czerwca) cz.6 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry

Tam przygląda się wiszącemu na ścianie sejfowi (po prawej), który otwiera przy pomocy posiadanego kluczyka. Sejf jest oczywiście pusty, jednak manewr ten uaktywnia kolejne pytanie: Co zawierał sejf W. Jonesa? Czy za kradzież odpowiedzialny jest Nolent? (PPA; Postęp w Dochodzeniu; szósty element puzzli).

3 - Dzień drugi (sobota, 10 czerwca) cz.6 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry
Jack przechodzi do sypialni denata (w dół ekranu) - Dzień drugi (sobota, 10 czerwca) cz.6 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry

Jack przechodzi do sypialni denata (w dół ekranu). Z usytuowanego po prawej okrągłego stoliczka zabiera certyfikat prowadzenia działalności przez Jones Company na Maladiwach i certyfikat potwierdzający maladiwską narodowość W. Jonesa , a ze stojącej na lewo od łóżka komody - Podręcznik Złotego Wózka Inwalidzkiego 2005 , z którego dowiaduje się, że sterowany był on pilotem zainstalowanym w poręczy.

4 - Dzień drugi (sobota, 10 czerwca) cz.6 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry
Wreszcie opuszcza apartamenty Waltera i zjeżdża windą na poziom 18 - Dzień drugi (sobota, 10 czerwca) cz.6 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry

Wreszcie opuszcza apartamenty Waltera i zjeżdża windą na poziom 18. Przez poczekalnię heliportu przechodzi do drugiej windy i nią dostaje się na poziom L2. Maszeruje do jadalni (w dół ekranu), gdzie Billy i Martin stworzyli już całkiem imponującą tratwę (by móc ich zagadnąć, przejdź w dół ekranu). Norm zahacza Billy'ego na temat włamania do sejfu jego dziadka. Mężczyzna potwierdza słowa siostry.

To wystarcza do zamknięcia kolejnego zadania (PPA; Postęp w Dochodzeniu; szósty element puzzli) - Dzień drugi (sobota, 10 czerwca) cz.6 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry

To wystarcza do zamknięcia kolejnego zadania (PPA; Postęp w Dochodzeniu; szósty element puzzli). Składa się na nie 7 poszlak (lista poniżej), w tym: 3 oświadczenia (po 1 od Soni Jones, Billy'ego Jonesa i Huberta de Nolent), 2 dowody rzeczowe i 2 dokumenty. Jack przeciąga je na lewą stronę folderu "Baza Danych Poszlak", po czym naciska przycisk OK.

Zadanie 6: Co zawierał sejf W. Jonesa? Czy za kradzież odpowiedzialny jest Nolent?

  • Sonia wyjaśnia okoliczności, w których ukradła rzeczy z sejfu (OŚW);
  • Billy potwierdza to, co Sonia mówiła o sejfie i Nolencie (OŚW);
  • Nolent przyznaje, że otworzył sejf W. Jonesa (OŚW);
  • żółwiowe pudełko (DOW);
  • ślubne obrączki (DOW);
  • zaproszenia na ślub (D);
  • przemowa W. Jonesa (D).

Rozwiązanie: Z pomocą Nolenta Sonia ukradła insygnia ślubne W. Jonesa i Bainy.

5 - Dzień drugi (sobota, 10 czerwca) cz.6 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry
W tym momencie inspektor odczuwa słuszny głód i przechodzi do swego stolika, by się posilić - Dzień drugi (sobota, 10 czerwca) cz.6 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry

W tym momencie inspektor odczuwa słuszny głód i przechodzi do swego stolika, by się posilić. Pozostali mieszkańcy wieży również znajdują się w jadalni. Lorenzo wykorzystuje to, ogłaszając, że konstrukcja wieży została naruszona w okolicach ich apartamentów i najlepiej będzie, jak wszyscy spakują się i przeniosą na antresolę przy heliporcie. Tak też się staje. W trakcie przeprowadzki Nolent zaczepia Jacka i informuje go, że zna tożsamość mordercy, którą wyjawi mu jutro rano. Wreszcie Norm uznaje, że najwyższy czas iść spać i w mało komfortowych warunkach na klubowym fotelu mości się do snu.

Sinking Island

4 października 2007

PC Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Wszystkie komentarze1
2008-03-09
09:35

zanonimizowany437617 Legend

Sądząc po poradniku, to gra musi być strasznie krótka, mam nadzieje że klimat i poziom zagadek zrekompensuje ten element.

Komentarz: zanonimizowany437617

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl