Civilization 5 Gods and Kings: Powstanie Mongołów

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Powstanie Mongołów

UWAGA! Ten scenariusz jest dostępny jedynie dla tych, którzy po kliknięciu opcję DLC w Menu mają widoczną i zaznaczoną opcję "Mongolia Czyngis Chana"

Czyngis-chan - ten tytuł budził postrach wśród wielu. Jego imperium rozciągało się na setki staj wzdłuż i wrzesz. Czy podołasz i zaspokoisz głód podbojów nowych podwładnych? Czy może ulegniesz potędze sąsiadów i słuch po tobie zaginie?

Ogólnie

W tym scenariusz nie mamy wyboru w prowadzonej cywilizacji - Powstanie Mongołów | Scenariusze w Sid Meiers Civilization V Bogowie i Królowie - Sid Meiers Civilization V: Bogowie i Królowie - poradnik do gry

W tym scenariusz nie mamy wyboru w prowadzonej cywilizacji. Zostajesz panem Mongołów i musisz w ciągu stu tur podbić minimum cztery otaczające cię duże cywilizacje. Na wyższych poziomach trudności musisz ich podbić odpowiednio więcej.

Do podboju jest mnóstwo miast-państw oraz kilka cywilizacji które posiadają kilka miast. Za każde złupione miasto dostaniesz nagrodę: złoto, kulturę i darmowy ustrój społeczny, dodatkowe jednostki wojskowe bądź darmową technologię i wiele więcej...

Gracze

Mamy do wybory jedynie jedną cywilizację - Mongołów

Mongołowie - Terror mongolski - Cywilizacja nastawiona wyłącznie na podbój nowych miast. Posiada do tego celu świetne jednostki konnicy. Bonus: w atakach na jednostki miast-państw i w atakach na samo miasto-państwo +30% siły bojowej. Konne jednostki uzyskują +1 punkt ruchu. Specjalne jednostki: Keszikowie - (Mają więcej punktów ruchu, szybciej zdobywają doświadczenie, mogą się ruszać po wykonaniu ataku), zastępują standardowych Rycerzy oraz Chan - (szybszy ruch i większa ilość wyleczonych punktów życia), zastępuje Wielkiego Generała.

Zostało jeszcze 49% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie
Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2012-07-11
21:22

Tuminure Senator

Dlatego pierwszą badaną technologią po założeniu miasta powinno być Garncarstwo.
W grze nie ma jedynych słusznych wyborów. Garncarstwo nie jest obowiązkiem, nawet jeżeli zależy nam na punktach wiary.

Zwykle możliwych do założenia religii jest połowę mniej niż graczy w rozgrywce
Ilość religii jest uzależniona od wielkości mapy, a nie od ilości graczy.

Można je uzyskać badając ruiny, od miast–państw oraz dzięki wybudowanej już kaplicy.
Warto wspomnieć też o nowej cywilizacji Celtów, kierowanej przez Boudicę (tak to się odmienia?), która zwykle jako pierwsza otrzymuje panteon.

Niestety nie mam dostępu do reszty poradnika, więc uwag do reszty tekstu nie podam.

Komentarz: Tuminure
2014-02-17
11:34

Kuba aka Zbyszek Chorąży

Ja wtrącę swoje trzy grosze nie tyle do treści, a do formy w jakiej Autor ją przedstawił.

Fragment pochodzi z rozdziału Ku Renesansowi (w Scenariuszach), z opisu Egipcjan :

Mała rada do autora - jeśli chcemy coś wtrącić lub wyjaśnić i chcemy do tego użyć nawiasu, to dajemy go PRZED myślnikiem (a nie po, jak jest w cytowanym przeze mnie fragmencie). Dużo łatwiej czyta się wtedy taki tekst i w mig wiadomo o co chodzi.

Komentarz: Kuba aka Zbyszek

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl