Sid Meier's Civilization V: Bogowie i Królowie - poradnik do gry
Sid Meier's Civilization V: Bogowie i Królowie - poradnik do gry, indeks sekcji poradnika stworzonego dla gry Sid Meier's Civilization V: Gods & Kings przez gry-online.pl
Aktualizacja:
Komentarze czytelników
Tuminure Senator
Dlatego pierwszą badaną technologią po założeniu miasta powinno być Garncarstwo.
W grze nie ma jedynych słusznych wyborów. Garncarstwo nie jest obowiązkiem, nawet jeżeli zależy nam na punktach wiary.
Zwykle możliwych do założenia religii jest połowę mniej niż graczy w rozgrywce
Ilość religii jest uzależniona od wielkości mapy, a nie od ilości graczy.
Można je uzyskać badając ruiny, od miast–państw oraz dzięki wybudowanej już kaplicy.
Warto wspomnieć też o nowej cywilizacji Celtów, kierowanej przez Boudicę (tak to się odmienia?), która zwykle jako pierwsza otrzymuje panteon.
Niestety nie mam dostępu do reszty poradnika, więc uwag do reszty tekstu nie podam.
Kuba aka Zbyszek Chorąży
Ja wtrącę swoje trzy grosze nie tyle do treści, a do formy w jakiej Autor ją przedstawił.
Fragment pochodzi z rozdziału Ku Renesansowi (w Scenariuszach), z opisu Egipcjan :
Mała rada do autora - jeśli chcemy coś wtrącić lub wyjaśnić i chcemy do tego użyć nawiasu, to dajemy go PRZED myślnikiem (a nie po, jak jest w cytowanym przeze mnie fragmencie). Dużo łatwiej czyta się wtedy taki tekst i w mig wiadomo o co chodzi.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
