Sherlock Holmes Chapter One: Ofiarne jagnię, Rezydencja - solucja
Na tej stronie poradnika do gry Sherlock Holmes Chapter One znajdziecie opis misji Ofiarne jagnię (Sacrificial Lamb). Opisaliśmy zadania toczące się w rezydencji. Wykonując to zadanie możecie zdobyć osiągnięcie - Na salonach powiadają, że... (Rumour Has It…).
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Sherlock Holmes Chapter One znajdziecie opis misji Ofiarne jagnię (Sacrificial Lamb). Opisaliśmy zadania toczące się w rezydencji. W tym miejscu porozmawiacie z gośćmi, spotkacie swojego starego znajomego oraz zbadacie kolejną ofiarę morderstwa. Wykonując to zadanie możecie zdobyć osiągnięcie - Na salonach powiadają, że... (Rumour Has It...).
- Początek misji
 - Osiągnięcie - Na salonach powiadają, że...
 - Ofiara
 - Dowody i wskazówki
 - Rekonstrukcja
 - Vogel
 - Organizator
 
Początek misji

Misja rozpocznie się w domu, gdy zbadacie Gabinet osobliwości. Waszym zadaniem jest ubranie stroju, który otrzymaliście w prezencie i udanie się do rezydencji na dość intrygujące przyjęcie.


Rezydencja mieści się w północnej części Grand Saray. Dostaniecie się bez problemu do środka korzystając z głównego wejścia. Wokół nie ma żadnych innych drzwi, które umożliwią Wam dostanie się do budynku.


W środku od razu udajcie się do pomieszczenia, z którego bije fioletowe światło. Tam czeka na was Verner Vogel, który da wam klucz do specjalnego pokoju. Rozmowa niech potoczy się tak jak wy chcecie, nie ma tutaj żadnego złego wyboru.
Osiągnięcie - Na salonach powiadają, że...

Podczas rozmowy z Vernerem otrzymacie nowe wyzwanie od Jona. Chce on, abyście podsłuchali kilka osób znajdujących się w rezydencji.


Pierwszą parę do podsłuchania znajdziecie w pomieszczeniu z kotarami, z niego wydobywa się czerwone światło.

Prawidłowe odpowiedzi to:
- zdradzający pan młody (Cheating groom),
 - urażona księżna (Offended duchess),
 - zwolniony po incydencie (Fired after incydent),
 - kryzys polityczny (Political crisis).
 


Kolejna para do przesłuchania to ochroniarze, którzy stoją przy wielkich białych schodach.

Prawidłowe odpowiedzi to:
- tajemnicze zniknięcie (Mysterious disappearance),
 - architekt okultysta (Occultist architekt),
 - magiczny krąg (Magic circle).
 
Ofiara

Czas skorzystać z klucza i udać się za białe drzwi. Traficie do ogromnego pomieszczenia, w którym waszą uwagę od razu przyciągną zwłoki mężczyzny.

Zbliżcie się do ciała i zbadajcie je dokładnie. Należy przyjrzeć się:
- sztyletowi,
 - ranie w klatce piersiowej,
 - ranie głowy,
 - tatuażowi,
 - pieczęci,
 - dłoni.
 
Dowody i wskazówki

Zaraz przy zwłokach jest kamienna półka, na której leżą trzy przedmioty używane do rytuału. Po ich sprawdzeniu przyjrzyjcie się też znakom na ścianach.

Po zbadaniu miejsca zbrodni, przejdźcie do kolejnego pomieszczenia. To elegancka palarnia, w której natraficie na niewielki stolik pełen dowodów. W tym miejscu sprawdźcie:
- cygara,
 - bicz,
 - butelkę alkoholu,
 - plamę.
 


Następnie przełączcie zadanie w teczce, aby Sherlock zobaczyć ślady, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Podążajcie krwawymi śladami, aż do ciała ofiary.

Kolejne dowody znajdziecie w garderobie (to za kolejnymi drzwiami). Pierw użyjcie trybu koncentracji i zbadajcie wieszak, na którym nie ma szaty.

Następnie zbadajcie pierwsze biurko, to na którym jest lustro. Znajdziecie tam:
- książkę,
 - list,
 - stojak na narzędzi.
 

Przy wyjściu widać zlew i dzbanek z wodą. Przyjrzyjcie się zarówno tacy z dzbanem, jak i odpływowi, w którym widać ślady krwi.

Czas wrócić do drugiego biurka. Na nim znajdziecie:
- prezent,
 - klucz,
 - maski.
 

Ostatnią rzeczą, którą musicie tutaj sprawdzić, jest szafa przy drzwiach. W niej schowane są zakrwawione ubrania.

Przed rekonstrukcją musicie zrobić jeszcze jedną rzecz - porozmawiać z Vogelem.
Rekonstrukcja

Po zebraniu wszystkich dowodów, które znajdują się w rezydencji, możecie przeprowadzić rekonstrukcję. Zacznijcie od miejsca przy drzwiach. Tam nieznany osobnik dobiera się do zamka w drzwiach.

Kolejna scena będzie dziać się przy ofierze. Nieznany osobnik wbija nóż w klatkę piersiową mężczyzny.

Następnie przesuńcie się na palarnię. Przy sofie toczy się następująca scena, nieznany osobnik ciągnie Fabia za dłoń.

Przy fotelu powinien znaleźć się Fabio na podłodze i nieznany osobnik ciągnący go w kierunku ołtarza.


Po ułożeniu wcześniejszych scen, czas przejść do kolejnego pomieszczenia. Tam nieznany osobnik myje dłonie przy zlewie, a następnie wymienia ubrania w szafie.
Vogel

Po rekonstrukcji czas porozmawiać z mężczyzną, który Was zaprosił. Jedyne o czym możecie z nim porozmawiać, to temat dotyczący klucza.
Organizator


Ostatecznie udajcie się do głównego holu i zaczepcie organizatora całej imprezy, ten stoi przy fontannie. W trakcie waszej rozmowy pojawi się policja, a wy nie będziecie mogli nic zrobić. Kolejne wydarzenia toczą się na komisariacie.
0
Komentarze czytelników
pioterg Legionista
"Róg mgłowy" Serio?! Siren Horn to jest róg mgłowy? ??
Sirh Centurion
Kiedyś, żeby napisać poradnik trzeba było przejść grę. Dziś stosuje się kopiuj-wklej lub kopiuj-wklej-googletranslate-kopiuj-wklej i wszystko załatwione. Strasznie nierzetelny poradnik. Można odnieść wrażenie, że autor nie włączył nawet gry.
klaudiak258 Junior
Milosc smierc i Cordoba bardzo słabo opisane m.in. Brak zakładu z Jonem. Jeśli wybierzemy puść wolno mordercę nie ma walki. Brak mapy targu w centrum Old city co byłoby pomocne
Samcro123 Legionista
Poradnik trochę słaby, wyspa skarbów część 3 akwedukt jest w innym miejscu skarb niż w poradniku. Dodatkowo polskie tytuły zadań w grze są inne niż tu. Poradnik przetłumaczony w google translator pewnie
Ines9201 Junior
Poradnik średni. Nie ma 7 zadań potrzbenych do wykonania osiągniecia o zrobieniu wszystkiego na Cordonie . Nie można pobrać.
Prosimy o zgodę (glownie ja) na poprawienie go, a potem zrobienie płatnej wersji na 100%. Te 10 zł za dobrze rozpisany poradnik warte ceny.
user11498343968 Junior
Słaby poradnik, ominęłam kilka trofeów przez nierzetelny opis, niektóre misje pomieszane. Lokacje podobnie.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
