Sherlock Holmes Chapter One: Mapa
Na tej stronie poradnika do Sherlock Holmes Chapter One znajdziecie informacje dotyczące mapy. Nie jest ona za duża, ale dzieli się na kilka dzielnic.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do Sherlock Holmes Chapter One znajdziecie informacje dotyczące mapy. Nie jest ona za duża, ale dzieli się na kilka dzielnic. Opisaliśmy sposoby poruszania się po mapie, znaczniki oraz ważne lokacje.
Otwarty świat

Warto pamiętać, że Sherlock Holmes Chapter One to gra z otwartym światem, więc w większości przypadków możecie swobodnie zwiedzać teren gry. Gra pozwala Wam ruszyć na samodzielną przygodę i eksplorację mapy, gdy zakończycie swoja pierwszą wizytę na cmentarzu - Matczyna miłość (A Mother's Love) - cmentarz.
Odkrywanie mapy

Mapa nie odkrywa się sama. Musicie po niej biegać. To bardzo istotny fakt, ponieważ bez tego, nie dostaniecie się w żadne nowe miejsce. Dopiero po dotarciu do jakiejś lokacji, odblokują się tam punkty szybkiej podróży (te opisaliśmy na osobnej stronie poradnika).
Warto zaznaczyć, że Sherlock się nie męczy. Możecie przebiec całą mapę na jednym tchu. Zatrzymać Was mogą jedynie mury miasta, ale te da się ominąć poruszając się wąskimi uliczkami. Pamiętajcie, że Sherlock nie skacze, więc zatrzymają was wszelkie, nawet najmniejsze krawężniki.
Ważne punkty

Na mapie jest kilka ważnych punktów, które odblokowują się, gdy przebiegniecie w okolicy. Niektóre z nich będzie widać już od samego początku gry (komisariat policji i ratusz). Z czasem zobaczycie nowe punkty, np. pasiekę, cmentarz czy ruiny za miastem. Do tych miejsc dotrzecie w misjach fabularnych bądź pobocznych. W grze znajdziecie między innymi:
- sprawy Mycrofta,
- sprawy policyjne,
- pozostałe sprawy,
- cordońskie opowieści.
Znaczniki na mapie

Zacznijmy od tego, że na mapie rzadko pokazują się punkty misji, do których macie dotrzeć. Najczęściej musicie sami je oznaczyć (wszystkie ważne punkty zaznaczyliśmy na screenach w naszej solucji).
Sytuacja wygląda jednak inaczej, gdy odkryliście już wcześniej dane miejsce albo jesteście w okolicy.

Warto też zwrócić uwagę na to, że w miejscach śledztw pokazują się specjale lupy. Mają one oznaczenia kolorystyczne:
- Szara lupa - wskazuje nowo odkryte miejsce, w którym nie znaleźliście żadnych dowodów;
- Złota lupa - oznacza odkrycie wszelkich ważnych dowodów w sprawie;
- Zielona lupa - pokazuje, że odkryliście wszystkie dowody/wskazówki, które znajdują się w danym miejscu.
0
Komentarze czytelników
pioterg Legionista
"Róg mgłowy" Serio?! Siren Horn to jest róg mgłowy? ??
Sirh Centurion
Kiedyś, żeby napisać poradnik trzeba było przejść grę. Dziś stosuje się kopiuj-wklej lub kopiuj-wklej-googletranslate-kopiuj-wklej i wszystko załatwione. Strasznie nierzetelny poradnik. Można odnieść wrażenie, że autor nie włączył nawet gry.
klaudiak258 Junior
Milosc smierc i Cordoba bardzo słabo opisane m.in. Brak zakładu z Jonem. Jeśli wybierzemy puść wolno mordercę nie ma walki. Brak mapy targu w centrum Old city co byłoby pomocne
Samcro123 Legionista
Poradnik trochę słaby, wyspa skarbów część 3 akwedukt jest w innym miejscu skarb niż w poradniku. Dodatkowo polskie tytuły zadań w grze są inne niż tu. Poradnik przetłumaczony w google translator pewnie
Ines9201 Junior
Poradnik średni. Nie ma 7 zadań potrzbenych do wykonania osiągniecia o zrobieniu wszystkiego na Cordonie . Nie można pobrać.
Prosimy o zgodę (glownie ja) na poprawienie go, a potem zrobienie płatnej wersji na 100%. Te 10 zł za dobrze rozpisany poradnik warte ceny.
user11498343968 Junior
Słaby poradnik, ominęłam kilka trofeów przez nierzetelny opis, niektóre misje pomieszane. Lokacje podobnie.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
