Sherlock Holmes Chapter One: Matczyna miłość, Gabinet osobliwości - solucja
Na tej stronie poradnika do gry Sherlock Holmes Chapter One znajdziecie opis misji Matczyna miłość (A Mother’s Love). Opisaliśmy zadania toczące się w gabinecie osobliwości. W tym miejscu zdobędziecie osiągnięcie Ciekawsze i ciekawsze (Curiouser and Curiouser).
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Sherlock Holmes Chapter One znajdziecie opis misji Matczyna miłość (A Mother's Love). Opisaliśmy zadania, które zaprowadzą Was do gabinetu osobliwości. Dowiecie się również . W tym miejscu zdobędziecie osiągnięcie Ciekawsze i ciekawsze (Curiouser and Curiouser).
Pudło

Czas powrócić do rodzinnego domu. Po wykonaniu zadania Muza z zagranicy, dostaniecie się do kolejnego pokoju. Ważne jednak jest to, że musicie wykonać wszystkie elementy wcześniejszej misji. Opisaliśmy je dokładnie na oddzielnych stronach naszego poradnika:
- Galeria sztuki
- Apartament malarza
- Poszukiwania ciężarnej
- Obóz dla uchodźców
- Neila
- Norton i Bernadotti
Jeśli wykonaliście wszystkie zadania, przed waszym rodzinnym domem będzie stać spore drewniane pudło.

W pudle znajdziecie szkielet syreny, który przypomni Sherlockowi o kolejnym gabinecie znajdującym się w domu.

Zanim jednak udacie się do gabinetu osobliwości, pierwszy raz zobaczycie Mycrofta. Będzie się starał odwieść Sherlocka od grzebania w przeszłości i w ich rodzinnym domu.
Ślady


Przed wejściem do gabinetu musicie zrobić jeszcze kilka rzeczy. Pierw oznaczcie odpowiednie zadanie w teczce, aby były pojawiały się ślady, niewidoczne na pierwszy rzut oka. Wykorzystajcie tryb koncentracji, inaczej nie zobaczycie niczego w salonie.
Ślady doprowadzą was do gabinetu osobliwości, ten znajduje się za pierwszymi drzwiami po lewej stronie.
Koc

Zaraz po wejściu do gabinetu osobliwości musicie sprawdzić wiele przedmiotów. Zacznijcie od koca, który schowany jest za akwarium, po lewej stronie od drzwi. Bez problemu dotrzecie go w trybie koncentracji.
Ozdoby ścienne

Przy drzwiach wiszą 2 głowy zwierząt. Musicie zbadać je obie, aby zaliczył się ten punkt rozgrywki.
Sarkofag

Pod sporej wielkości obrazem zobaczycie sarkofag. Zbliżcie się do niego, aby Sherlock mógł na niego zerknąć i wyrazić swoją opinię.
Zbroja

Podobna sytuacja tyczy się zbroi stojącej zaraz przy oknie. Zerknijcie na nią, aby mężczyźni mogli przypomnieć sobie część historii sprzed lat.
Biurka

Pierwsze biurko znajdziecie w prawej części pokoju, zaraz przy oknie. Leżą na nim dwie drewniane skrzynie. Powinny zainteresować was następujące przedmioty:
- książka,
- podarty dyplom,
- obraz,
- dokumenty.

Drugie biurko znajduje się zaraz za regałem. Tam zbadacie:
- zamkniętą szufladę,
- list,
- kopertę,
- dokumenty,
- wizytówkę.
Do zamkniętej szuflady potrzebujecie klucza. Opiszemy go w dalszej części na tej stronie.
Szkielet

Przy drugim biurku znajdziecie szkielet mężczyzny zamknięty za szkłem. Mężczyźni od razu przypomną sobie swojego dawnego "przyjaciela".
Broń

Na ścianie pomiędzy regałami wisi tarcza oraz dwie włócznie. Je też musicie zbadać.
Regały

Na regałach położonych pośrodku pokoju znajdziecie kilka przedmiotów. Jednym z nich jest zdjęcie z wróżkami.


Kolejną rzeczą jest książka, która wyjątkowo przypadnie do gustu Jonowi.

Ostatnim przedmiotem na regale jest kielich, który może zwrócić Wasza uwagę. To niestety podróbka, co od razu stwierdzi Sherlock.
Hełm

Ostatnią rzeczą, którą musicie zbadać w gabinecie, jest hełm "wikingów". Ten też zostanie skrytykowany przez Sherlocka, który zobaczy w nim wiele nieprawidłowości.
Klucz do szuflady
Aby odnaleźć klucz do szuflady musicie pierw oznaczyć odpowiednie zadanie w teczce. To zlecenie od Jona, jeśli je wykonacie, to nie tylko zdobędziecie nowe informacje, a jednocześnie poprawicie relację z przyjacielem.
Po zaznaczeniu zadania, musicie udać się do biurka i użyć na nim trybu koncentracji.

Możecie nie opuszczać tego trybu, ponieważ cały czas będą pojawiać się nowe ślady pod waszymi stopami. Ostatecznie dotrzecie do gabinetu matki, a dokładnie do kominka. Przed nim siedzi Jon, który wpatruje się w ogień.

Spójrzcie w płomień, który pozostał w kominku. Wśród niedopałków znajdziecie klucz do szuflady.

Wróćcie do gabinetu i zbadajcie szufladę, która wcześniej nie była dla Was dostępna. W niej znajdziecie:
- butelkę wina,
- listy,
- dokumentację.
Rekonstrukcja


Po zbadaniu wszelkich dostępnych dowodów czas na rekonstrukcję zdarzeń. Sprawdźcie pierw teczkę, musicie mieć oznaczone odpowiednie zadanie. Inaczej nie pojawi się opcja odtworzenia zdarzeń.
Zaraz przy biurku musicie postawić dwóch ciekawskich chłopców, który dostali się do zamykanej na klucz szuflady.

Przy szkielecie syreny również umieścicie Jona i Sherlocka. Powinni chować się za obiektem tak, aby nie byli widoczni dla otoczenia.

Przy drugim biurku powinien znaleźć się lekarz Violet oraz Mycroft. Brat Sherlocka krzyczy na drugiego mężczyznę.
Po odpowiednim ułożeniu scen, zaakceptujcie całość. To zakończy tę część zadania.

Po wyjściu z gabinetu Jon zwróci uwagę na kolejną przesyłkę, która została dostarczona do mieszkania. To rozpocznie kolejną misję główną.
0
Komentarze czytelników
Sirh Centurion
Kiedyś, żeby napisać poradnik trzeba było przejść grę. Dziś stosuje się kopiuj-wklej lub kopiuj-wklej-googletranslate-kopiuj-wklej i wszystko załatwione. Strasznie nierzetelny poradnik. Można odnieść wrażenie, że autor nie włączył nawet gry.
klaudiak258 Junior
Milosc smierc i Cordoba bardzo słabo opisane m.in. Brak zakładu z Jonem. Jeśli wybierzemy puść wolno mordercę nie ma walki. Brak mapy targu w centrum Old city co byłoby pomocne
Samcro123 Legionista
Poradnik trochę słaby, wyspa skarbów część 3 akwedukt jest w innym miejscu skarb niż w poradniku. Dodatkowo polskie tytuły zadań w grze są inne niż tu. Poradnik przetłumaczony w google translator pewnie
Ines9201 Junior
Poradnik średni. Nie ma 7 zadań potrzbenych do wykonania osiągniecia o zrobieniu wszystkiego na Cordonie . Nie można pobrać.
Prosimy o zgodę (glownie ja) na poprawienie go, a potem zrobienie płatnej wersji na 100%. Te 10 zł za dobrze rozpisany poradnik warte ceny.
user11498343968 Junior
Słaby poradnik, ominęłam kilka trofeów przez nierzetelny opis, niektóre misje pomieszane. Lokacje podobnie.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.