Sacred: Mag Bojowy

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Mag Bojowy / Battle Mage

Streszczenie

Mag Bojowy, to klasyczny czarodziej, z jedną tylko różnicą; gdy sytuacja tego wymaga, potrafi także walczyć mieczem. Jednak najpotężniejszą bronią Maga Bojowego jest magia żywiołów, od której zadrżeć mogą największe góry tego świata.

Siła: 16

Wytrzymałość: 15

Zwinność: 20

Fizyczna regeneracja: 14

Mentalna regeneracja: 30

Charyzma: 10

Suma: 105

Otrzymujesz 1 punkt do statystyk na poziom.

Podstawowy atrybut: Umysłowa Regeneracja (Mental Regeneration)

Drugorzędny atrybut: Siła (Strength)

Zdolności

Nowa zdolność pojawia się po osiągnięciu następujących poziomów: 3, 6, 12, 20, 30, 50.

Poniżej przedstawiam listę zdolności Maga Bojowego.

Wiedza o magii / Magic Lore (zdolność początkowa)

Zwiększa ilość obrażeń zadawanych przez zaklęcia.

Medytacja / Meditation (zdolność początkowa)

Skraca czas regeneracji wszystkich zaklęć.

Magia ziemi / Earth Magic (poziom 3)

Skraca czas regeneracji wszystkich zaklęć ziemnych oraz czas ich rzucania.

Dla przykładu, Earth Magic na poziomie 1 daje bonus 6% do regeneracji i czasu rzucania zaklęć.

Magia wody / Water Magic (poziom 3)

Skraca czas regeneracji wszystkich zaklęć wodnych oraz czas ich rzucania.

Dla przykładu, Water Magic na poziomie 1 daje bonus 6% do regeneracji i czasu rzucania zaklęć.

Magia powietrza / Air Magic (poziom 3)

Skraca czas regeneracji wszystkich zaklęć powietrznych oraz czas ich rzucania.

Dla przykładu, Air Magic na poziomie 1 daje bonus 6% do regeneracji i czasu rzucania zaklęć.

Jeździectwo / Riding (poziom 3)

Pozwala na dojeżdżanie koni na wyższych poziomach. Dla Battle Mage, może się okazać zdolnością zwiększającą szanse na przetrwanie.

Znajomość miecza / Sword Lore (poziom 3)

Zwiększa współczynniki Attack oraz Attack Speed podczas walki mieczem.

Znajomość laski / Staff Lore (poziom 3)

Zwiększa współczynniki Attack oraz Attack Speed podczas walki kijem.

Walka na dystans / Ranged Combat (poziom 3)

Zwiększa współczynniki Attack oraz Attack Speed podczas walki bronią dystansową.

Znajomość broni / Weapon Lore (poziom 3)

Zwiększa ilość zadawanych przez wszystkie bronie obrażeń.

Zwinność / Agility (poziom 6)

Zwiększa współczynniki Attack i Defense.

Handel / Trade (poziom 12)

Zwiększa szansę trafienia na specjalne przedmioty u kupców.

Budowa ciała / Constitution (poziom 20)

Zwiększa ilość punktów życia i przyspiesza czas ich regeneracji.

Rozbrajanie / Disarming (poziom 30)

Zwiększa szansę na rozbrojenie twojego przeciwnika celnym trafieniem.

Blokowanie ciosów / Parrying (poziom 30)

Zwiększa współczynnik Defense poprzez odbijanie ataków przeciwnika. Jeśli korzystasz z tarczy, otrzymasz dodatkowy bonus do Defense.

Combat Arts

Czary

Ogniowe: Ognista Kula (Fireball), Ognista Skóra (Flame Skin), Ognie Piekielne (Purgatory), Krąg Ognia (Circle of Fire)

Ziemne: Kamienna Skóra (Stone Skin), Petryfikacja (Petrification), Krąg Strachu (Circle of Fear), Desz Meteorów (Meteor Shower)

Powietrzne: Trąba Powietrzna (Whirlwind), Podmuch Wiatru (Gust of Wind), Przeniesienie (Phase Shift), Piorun (Lighting Bolt)

Wodne: Ruchliwość (Cataract of Agility), Wodna Przemiana (Water Form), Ostrza Lodu (Ice Shards), Lodowy Krąg (Circle of Ice)

Życiowe: Uleczanie (Spiritual Healing), Magiczna Tarcza (Shield Wall), Astralna Regeneracja (Ghost Meadow), Reiki

Podstawowe zaklęcia: Uleczanie (Spiritual Healing), Astralna Regeneracja (Ghots Meadow)

Wybór, jakie wybierzesz pozostałe zaklęcia, należy do twoich osobistych preferencji. Jednakże muszę wspomnieć, że połączenie magii ziemnej z wodną, daje bardzo dobre efekty.

Postaraj się utrzymać czas regeneracji twoich zaklęć na jak najniższym poziomie. Możesz to zrobić na kilka różnych sposobów.

- Zwiększaj atrybut Mentalna Regeneracja.

- Zwiększaj atrybut Medytacja, tym samym ulepszając Mentalną Regenerację.

- Zwiększaj specyficzne zdolności elementarne (ziemia, ogień, woda i powietrze) dla twoich zaklęć, z których korzystasz najczęściej (optymalnym rozwiązaniem jest wybranie dwóch żywiołów).

- Umieszczaj w gniazdkach runy Sztuk Walki, dzięki czemu skrócisz ich czas regeneracji.

- Ulepszaj zaklęcie Astralna Regeneracja (Ghost Meadow), tym samym dodając ogromny bonus do Mental Regeneration. Astralna Regeneracja (Ghost Meadow) jest jednym z kluczowych czarów Maga Bojowego, więc poświęć mu sporo uwagi.

Czasy regeneracji są kluczem do przetrwania. Im szybciej potrafisz atakować, tym szybciej możesz zabić. Studiując runy Sztuk Walki do ulepszenia zaklęć może zwiększyć zadawane obrażenia, aczkolwiek z negatywnym atrybutem Mentalna Regeneracja, może się okazać, że zadajesz mniej obrażeń na sekundę. Odszukaj odpowiednią równowagę pomiędzy szybkością a obrażeniami, bo jest to najlepsza droga nie tylko do przetrwania, ale również do zadawania ogromnych obrażeń.

Combosy

"Comba" są uzależnione od poziomu zaklęć, z których się składają. Jeśli podniesiesz poziom zaklęć od czasu zrobienia "comba", będziesz musiał udać się do mistrza, aby wdrożyć do niego nowe zaklęcia. Jest to opłacalny zabieg w sytuacji, gdy ulepszysz zaklęcia o 2-3 poziomy lub gdy posiadasz złoto do wydania.

Regeneracje "combosów" oraz zaklęć funkcjonują oddzielnie. Jeśli użyjesz "comba", twoje zwykłe czary będą nadal dostępne i vice versa. Jednak podobnie jak w przypadku zaklęć - jeżeli użyjesz jednego z dwóch "combosów", musisz poczekać aż te się zregenerują, zanim znów będziesz mógł wykorzystać jedno z nich.

Sugerowane "combo"

Petryfikacja + 3 x Deszcz Meteorów

To "combo" zadaje niesłychane obrażenia, aczkolwiek potrzebuje mnóstwa czasu do regeneracji. Nie zmienia to faktu, że nadaje się doskonale do pokonania twardych przeciwników i bossów.

Porady

Postaraj się znaleźć jak najwcześniej laskę z zaklęciem Ognista Kula.

Wchodź ostrożnie do nowych obszarów. Wyciągaj przeciwników na zewnątrz i atakuj ich za pomocą zaklęć dystansowych.

Nie rozrzucaj swoich runów zbyt nierozważnie. Uzbieraj garstkę zaklęć ofensywnych i wstrzymaj się z ich wykorzystaniem. Jeśli zamierzasz często używać jakiegoś zaklęcia lub zdolności, upewnij się że czas regeneracji wynosi maksymalnie 2-3 sekundy.

Jeśli nosisz przedmioty lub zbroje powyżej twojego poziomu, zwróć uwagę na twoją szybkość poruszania. Zdolność Armor może zostać wykorzystana do zrównoważenia tego dyskomfortu.

Odwiedzaj kowala kiedy znajdziesz jakieś ciekawe przedmioty, które mogłyby się nadawać do umieszczenia w gniazdkach.

Wyssanie Życia i Krytyczne Trafienie są bardzo ważnymi modyfikatorami.

Korzystaj z usług kowala, aby umieścić runy w twoich broniach i przedmiotach. Po pierwsze - podwyższysz poziom umiejętności, po drugie - skrócisz ich czas regeneracji.

Posiadasz 5 slotów na broń. Korzystaj z nich. Wybierz odmienne bronie, które posiadają różne bonusy dla twoich zdolności i zaklęć.

Postaraj się mieć przygotowane zestawy broni o następujących właściwościach:

- ulepszających działanie twoich ulubionych zaklęć

- zabijających przeciwników na niższych poziomach

Równie dobrze, jak na napojach koncentracji, powinieneś skupić się na innych. Mikstura Śmierci Nieumarłych i Mikstura Surowicy mogą stanowić o życiu i śmierci, zwłaszcza na późniejszych poziomach.

Podobało się?

0

Sacred

27 lutego 2004

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2008-04-05
16:35

zanonimizowany527725 Junior

😃

Zabiłam prawie wszystkie smoki. Został mi tylko 1 -"H'Ranga'zz - Bóg lasu. Do loromira nie mam co się dobierac, bo on przydziela zadania ;/
Żeby dostac się do mojego smoczka, muszę znaleśc takie zadanie coś tam "Tomb Raiderzy S.A. nie wiem jak to szło... xD Ale chciałam się spytac gdzie to jest :P???

Komentarz: zanonimizowany527725
2008-06-25
17:34

zanonimizowany499741 Junior

Tomb Raiderzy? Proste. Na Arenie na tamtym terenie, musisz przejść 5 rund żeby cię zaakceptowali. Potem płacisz 100.000 złota kolesiowi z Tomb Raiderów(temu nad Areną) i zasuwasz gdzie ci strzałka wskazuje. Prościzna.

zuzia->Pudełko Gry to taki event, żeby umilić grę graczom;]

Komentarz: zanonimizowany499741
2010-01-15
21:38

shiverl Junior

😡

ja gram krasnoludem mam narazie 25 lvl i zaj..... jest smoka na 3 szczały mam z strzał armatni i żle mam bo nie dałem władaniem toporem a mam prawie cały set motogsira czy jakoś tak brakuje mi "krzesła" młot mam ale mi brakuje 2 władanie toporem :( w co ja dawałem te umiejętości

Komentarz: shiverl
2010-11-29
18:38

zanonimizowany695159 Centurion

Dlaczego nie ma w rozdziale "postać" o krasnoludzie?!

Komentarz: zanonimizowany695159
2011-06-02
15:55

Adrianziomal Senator

Adrianziomal

[165]
Krasnolud i demon zostali dodani w dodatku podziemia.

Komentarz: Adrianziomal

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl