RollerCoaster Tycoon: Kampanie reklamowe i wyróżnienia
Aktualizacja:
Możliwe do zamówienia kampanie reklamowe
W grze możemy zamówić kilka rodzajów kapani reklamowych, które mniej lub bardziej skutecznie mogą przyciągnąć gości. Za każdym razem możemy ustalić czas trwania danej kampanii lub promocji.
![]() | ![]() |
Kupony na bezpłatne wejście do parku
- KOSZT: 50 za jeden tydzień.
- SKUTECZNOŚĆ: Dobra tylko wtedy, kiedy masz drogie bilety. W przeciwnym przypadku nawet nie warto próbować.
Kupony na darmowe skorzystanie z atrakcji
- KOSZT: 50 za jeden tydzień.
- SKUTECZNOŚĆ: Dobra sprawa. Goście skorzystają z konkretnej atrakcji i zostaną w parku. Można tu zastosować dwie taktyki. Albo podwyższyć cenę dobrej i popularnej atrakcji, która i tak zwabi gości. Albo zaproponować kupony na mało ciekawe ale tanie atrakcje.
Kupony na 50% zniżkę na wejście do parku
- KOSZT: 50 za jeden tydzień.
- SKUTECZNOŚĆ: Podobnie jak w pierwszym przypadku, wszystko zależy od cen biletów. Kiedy są wyższe, można stosować.
Kupony na bezpłatne jedzenie lub napoje
- KOSZT: 50 za jeden tydzień.
- SKUTECZNOŚĆ: Jedzenie i napoje i tak schodzą dobrze. Te kupony można zastosować, kiedy ludzie nie chcą jeść albo pogoda jest zła i coś nie schodzi.
Kampania reklamowa parku
- KOSZT: 250 za jeden tydzień.
- SKUTECZNOŚĆ: Dobra w dwóch sytuacjach - na początku i kiedy interes nie idzie jak powinien. W pierwszych miesiącach zapewni nam stały dopływ gości, a w krytycznej sytuacji gwarantuje ratunek. Nie należy jednak za bardzo jej ufać. Jeżeli mamy niski stopień reputacji, przyniesie ona jedynie częściowe skutki.
Kampania reklamowa konkretnej atrakcji
- KOSZT: 350 za jeden tydzień.
- SKUTECZNOŚĆ: To zależy. Możemy wypromować nowo powstałą atrakcję lub zareklamować już istniejącą. W tym przypadku można także zastosować chwyty znane z kuponów na atrakcje. Oczywiście reklama jest o wiele bardziej skuteczna.
Wyróżnienia możliwe do zdobycia
Podczas gry możemy zdobyć konkretne wyróżnienia za dane osiągnięcia. Zależnie od poziomu czystości czy ilości (albo braku) wypadków otrzymujemy określony komentarz. Oto ich lista.
- Najbardziej wartościowy park w kraju.
- Najmniej wartościowy park w kraju.
- Najczystszy park.
- Najbrudniejszy park.
- Najpiękniejszy park (zależnie od scenografii i rozłożenia atrakcji).
- Najbezpieczniejszy park.
- Najlepsze rollercoastery.
- Najlepsze jedzenie.
- Najgorsze jedzenie.
- Najbardziej rozczarowujący park (niski poziom atrakcji i zabawy).
- Najlepsze toalety w kraju.
- RollerCoaster Tycoon - poradnik do gry
- RollerCoaster Tycoon: RollerCoaster Tycoon - poradnik do gry
- RollerCoaster Tycoon: Porady
- RollerCoaster Tycoon: Menu
- RollerCoaster Tycoon: Skróty klawiszowe
- RollerCoaster Tycoon: Jak budować?
- RollerCoaster Tycoon: Strategie rozwoju i budowania
- RollerCoaster Tycoon: Finanse
- RollerCoaster Tycoon: Pracownicy i nauka
- RollerCoaster Tycoon: Marketing
- RollerCoaster Tycoon: Kampanie reklamowe i wyróżnienia
- RollerCoaster Tycoon: Porady
- RollerCoaster Tycoon: RollerCoaster Tycoon - poradnik do gry
Komentarze czytelników
a i jak cos to gra NA POCZATKU jest latwa ;p expansion pack pokazuje jakie to trudne ale jestem daleko ;]
Nie no to najlepsza gra w jaką grałam (jest troszke innych jeszcze) Bardzo lubię te gre jest super! tylko czasem wkurza mnie to ze te glupie sprzątaczki nie sprzątają ;p
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


