Sterowanie w Resident Evil 2

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Na stronie znajdziesz informacje na temat sterowania w Resident Evil 2 (dotyczy ono remake'u z 2019 roku). Gra ma do zaoferowania aż trzy różne schematy sterowania - typ A (domyślny), typ B oraz typ C. Zostały one wszystkie szczegółowo opisane poniżej.

Sterowanie w Resident Evil 2 na PS4

Typ A

To domyślny wariant sterowania w grze. W założeniach ma on być zbalansowanym rozwiązaniem, które nie cechuje się żadnymi nietypowymi ustawieniami w tematyce sterowania.

Poruszanie się - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Poruszanie się.

Przełączenie się na bieg lub bieg na czas przytrzymywania lewej gałki w pozycji wciśniętej - Możesz przełączać się pomiędzy tymi wariantami w dodatkowych ustawieniach sterowania - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Przełączenie się na bieg lub bieg na czas przytrzymywania lewej gałki w pozycji wciśniętej - Możesz przełączać się pomiędzy tymi wariantami w dodatkowych ustawieniach sterowania.

1 - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gryObrót o 180 stopni - Lewą gałkę musisz wychylić w dół - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Obrót o 180 stopni - Lewą gałkę musisz wychylić w dół. To bardzo przydatna funkcja gdy musisz szybko wyruszyć w przeciwną stronę

Rozglądanie się - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Rozglądanie się.

Zresetowanie pozycji kamery - Powraca ona dokładnie za plecy bohatera - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Zresetowanie pozycji kamery - Powraca ona dokładnie za plecy bohatera.

Przygotowanie drugorzędnej broni do użycia - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Przygotowanie drugorzędnej broni do użycia.

2 - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gryZmiana drugorzędnej broni na inną - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Zmiana drugorzędnej broni na inną.

Celowanie z użyciem broni - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Celowanie z użyciem broni.

Przeładowanie broni - W opcjach możesz też ustawić opcję automatycznego przeładowywania broni po zużyciu magazynka - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Przeładowanie broni - W opcjach możesz też ustawić opcję automatycznego przeładowywania broni po zużyciu magazynka.

Otwarcie okna inwentarza - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Otwarcie okna inwentarza.

Interakcja - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Interakcja.

Atak - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Atak.

Zmiana rodzaju używanej amunicji - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Zmiana rodzaju używanej amunicji.

Zmiana broni - Jeśli nie przytrzymasz przycisku L1 to zmiana będzie dotyczyła wyłącznie jednej z głównych broni - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Zmiana broni - Jeśli nie przytrzymasz przycisku L1 to zmiana będzie dotyczyła wyłącznie jednej z głównych broni.

Mapa - Lewa gałka analogowa pozwala przewijać mapę - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Mapa - Lewa gałka analogowa pozwala przewijać mapę. Górny i dolny krzyżak zmieniają piętra (np. różne poziomy komisariatu). Prawa gałka analogowa przybliża i oddala mapę.

Możesz też przełączać się na inne zakładki i np. obejrzeć zebrane dokumenty.

Menu pauzy - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Menu pauzy.

Typ B

To jeden z dwóch alternatywnych wariantów sterowania w grze. Oferuje on zbliżony schemat sterowania do pierwotnego Resident Evil 2. Jest to ukłon w stronę fanów klasycznych odsłon serii, aczkolwiek niekoniecznie najbardziej przyjazny model sterowania do prowadzenia komfortowej gry.

Poruszanie się - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Poruszanie się.

3 - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gryObrót o 180 stopni - Lewą gałkę musisz wychylić w dół i dopiero wtedy ją wcisnąć - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Obrót o 180 stopni - Lewą gałkę musisz wychylić w dół i dopiero wtedy ją wcisnąć. To bardzo przydatna funkcja gdy musisz szybko wyruszyć w przeciwną stronę

Rozglądanie się - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Rozglądanie się.

Zresetowanie pozycji kamery - Powraca ona dokładnie za plecy bohatera - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Zresetowanie pozycji kamery - Powraca ona dokładnie za plecy bohatera.

Przygotowanie drugorzędnej broni do użycia - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Przygotowanie drugorzędnej broni do użycia.

4 - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gryZmiana drugorzędnej broni na inną - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Zmiana drugorzędnej broni na inną.

Celowanie z użyciem broni - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Celowanie z użyciem broni.

Przełączenie się na bieg lub bieg na czas przytrzymywania przycisku - Możesz przełączać się pomiędzy tymi wariantami w dodatkowych ustawieniach sterowania - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Przełączenie się na bieg lub bieg na czas przytrzymywania przycisku - Możesz przełączać się pomiędzy tymi wariantami w dodatkowych ustawieniach sterowania.

Przeładowanie broni - W opcjach możesz też ustawić opcję automatycznego przeładowywania broni po zużyciu magazynka - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Przeładowanie broni - W opcjach możesz też ustawić opcję automatycznego przeładowywania broni po zużyciu magazynka.

Otwarcie okna inwentarza - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Otwarcie okna inwentarza.

Interakcja - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Interakcja.

Atak - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Atak.

Zmiana rodzaju używanej amunicji - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Zmiana rodzaju używanej amunicji.

Zmiana broni - Jeśli nie przytrzymasz przycisku L1 to zmiana będzie dotyczyła wyłącznie jednej z głównych broni - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Zmiana broni - Jeśli nie przytrzymasz przycisku L1 to zmiana będzie dotyczyła wyłącznie jednej z głównych broni.

Mapa - Lewa gałka analogowa pozwala przewijać mapę - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Mapa - Lewa gałka analogowa pozwala przewijać mapę. Górny i dolny krzyżak zmieniają piętra (np. różne poziomy komisariatu). Prawa gałka analogowa przybliża i oddala mapę.

Możesz też przełączać się na inne zakładki i np. obejrzeć zebrane dokumenty.

Menu pauzy - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Menu pauzy.

Typ C

To jeden z dwóch alternatywnych wariantów sterowania w grze. Został on opracowany z myślą o jak najczęstszym poleganiu na opcji biegania. Nie radzimy wybierać go jeśli wolisz spokojnieszą rozgrywkę lub jeśli dopiero poznajesz grę.

Poruszanie się - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Poruszanie się.

Zmiana rodzaju używanej amunicji - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Zmiana rodzaju używanej amunicji.

5 - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gryObrót o 180 stopni - Lewą gałkę musisz wychylić w dół i dopiero wtedy ją wcisnąć - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Obrót o 180 stopni - Lewą gałkę musisz wychylić w dół i dopiero wtedy ją wcisnąć. To bardzo przydatna funkcja gdy musisz szybko wyruszyć w przeciwną stronę

Rozglądanie się - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Rozglądanie się.

Zresetowanie pozycji kamery - Powraca ona dokładnie za plecy bohatera - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Zresetowanie pozycji kamery - Powraca ona dokładnie za plecy bohatera.

Przygotowanie drugorzędnej broni do użycia - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Przygotowanie drugorzędnej broni do użycia.

6 - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gryZmiana drugorzędnej broni na inną - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Zmiana drugorzędnej broni na inną.

Celowanie z użyciem broni - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Celowanie z użyciem broni.

Przeładowanie broni - W opcjach możesz też ustawić opcję automatycznego przeładowywania broni po zużyciu magazynka - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Przeładowanie broni - W opcjach możesz też ustawić opcję automatycznego przeładowywania broni po zużyciu magazynka.

Otwarcie okna inwentarza - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Otwarcie okna inwentarza.

Interakcja - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Interakcja.

Atak - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Atak.

Przełączenie się na bieg lub bieg na czas przytrzymywania przycisku - Możesz przełączać się pomiędzy tymi wariantami w dodatkowych ustawieniach sterowania - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Przełączenie się na bieg lub bieg na czas przytrzymywania przycisku - Możesz przełączać się pomiędzy tymi wariantami w dodatkowych ustawieniach sterowania.xxx

Zmiana broni - Jeśli nie przytrzymasz przycisku L1 to zmiana będzie dotyczyła wyłącznie jednej z głównych broni - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Zmiana broni - Jeśli nie przytrzymasz przycisku L1 to zmiana będzie dotyczyła wyłącznie jednej z głównych broni.

Mapa - Lewa gałka analogowa pozwala przewijać mapę - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Mapa - Lewa gałka analogowa pozwala przewijać mapę. Górny i dolny krzyżak zmieniają piętra (np. różne poziomy komisariatu). Prawa gałka analogowa przybliża i oddala mapę.

Możesz też przełączać się na inne zakładki i np. obejrzeć zebrane dokumenty.

Menu pauzy - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Menu pauzy.

Sterowanie w Resident Evil 2 na XONE

Typ A

To domyślny wariant sterowania w grze. W założeniach ma on być zbalansowanym rozwiązaniem, które nie cechuje się żadnymi nietypowymi ustawieniami w tematyce sterowania.

Poruszanie się - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Poruszanie się.

Przełączenie się na bieg lub bieg na czas przytrzymywania lewej gałki w pozycji wciśniętej - Możesz przełączać się pomiędzy tymi wariantami w dodatkowych ustawieniach sterowania - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Przełączenie się na bieg lub bieg na czas przytrzymywania lewej gałki w pozycji wciśniętej - Możesz przełączać się pomiędzy tymi wariantami w dodatkowych ustawieniach sterowania.

7 - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gryObrót o 180 stopni - Lewą gałkę musisz wychylić w dół - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Obrót o 180 stopni - Lewą gałkę musisz wychylić w dół. To bardzo przydatna funkcja gdy musisz szybko wyruszyć w przeciwną stronę

Rozglądanie się - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Rozglądanie się.

Zresetowanie pozycji kamery - Powraca ona dokładnie za plecy bohatera - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Zresetowanie pozycji kamery - Powraca ona dokładnie za plecy bohatera.

Przygotowanie drugorzędnej broni do użycia - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Przygotowanie drugorzędnej broni do użycia.

8 - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gryZmiana drugorzędnej broni na inną - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Zmiana drugorzędnej broni na inną.

Celowanie z użyciem broni - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Celowanie z użyciem broni.

Przeładowanie broni - W opcjach możesz też ustawić opcję automatycznego przeładowywania broni po zużyciu magazynka - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Przeładowanie broni - W opcjach możesz też ustawić opcję automatycznego przeładowywania broni po zużyciu magazynka.

Otwarcie okna inwentarza - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Otwarcie okna inwentarza.

Interakcja - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Interakcja.

Atak - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Atak.

Zmiana rodzaju używanej amunicji - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Zmiana rodzaju używanej amunicji.

Zmiana broni - Jeśli nie przytrzymasz przycisku LB to zmiana będzie dotyczyła wyłącznie jednej z głównych broni - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Zmiana broni - Jeśli nie przytrzymasz przycisku LB to zmiana będzie dotyczyła wyłącznie jednej z głównych broni.

Mapa - Lewa gałka analogowa pozwala przewijać mapę - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Mapa - Lewa gałka analogowa pozwala przewijać mapę. Górny i dolny krzyżak zmieniają piętra (np. różne poziomy komisariatu). Prawa gałka analogowa przybliża i oddala mapę.

Możesz też przełączać się na inne zakładki i np. obejrzeć zebrane dokumenty.

Menu pauzy - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Menu pauzy.

Typ B

To jeden z dwóch alternatywnych wariantów sterowania w grze. Oferuje on zbliżony schemat sterowania do pierwotnego Resident Evil 2. Jest to ukłon w stronę fanów klasycznych odsłon serii, aczkolwiek niekoniecznie najbardziej przyjazny model sterowania do prowadzenia komfortowej gry.

Poruszanie się - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Poruszanie się.

9 - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gryObrót o 180 stopni - Lewą gałkę musisz wychylić w dół i dopiero wtedy ją wcisnąć - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Obrót o 180 stopni - Lewą gałkę musisz wychylić w dół i dopiero wtedy ją wcisnąć. To bardzo przydatna funkcja gdy musisz szybko wyruszyć w przeciwną stronę

Rozglądanie się - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Rozglądanie się.

Zresetowanie pozycji kamery - Powraca ona dokładnie za plecy bohatera - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Zresetowanie pozycji kamery - Powraca ona dokładnie za plecy bohatera.

Przygotowanie drugorzędnej broni do użycia - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Przygotowanie drugorzędnej broni do użycia.

10 - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gryZmiana drugorzędnej broni na inną - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Zmiana drugorzędnej broni na inną.

Celowanie z użyciem broni - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Celowanie z użyciem broni.

Przełączenie się na bieg lub bieg na czas przytrzymywania przycisku - Możesz przełączać się pomiędzy tymi wariantami w dodatkowych ustawieniach sterowania - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Przełączenie się na bieg lub bieg na czas przytrzymywania przycisku - Możesz przełączać się pomiędzy tymi wariantami w dodatkowych ustawieniach sterowania.

Przeładowanie broni - W opcjach możesz też ustawić opcję automatycznego przeładowywania broni po zużyciu magazynka - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Przeładowanie broni - W opcjach możesz też ustawić opcję automatycznego przeładowywania broni po zużyciu magazynka.

Otwarcie okna inwentarza - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Otwarcie okna inwentarza.

Interakcja - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Interakcja.

Atak - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Atak.

Zmiana rodzaju używanej amunicji - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Zmiana rodzaju używanej amunicji.

Zmiana broni - Jeśli nie przytrzymasz przycisku LB to zmiana będzie dotyczyła wyłącznie jednej z głównych broni - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Zmiana broni - Jeśli nie przytrzymasz przycisku LB to zmiana będzie dotyczyła wyłącznie jednej z głównych broni.

Mapa - Lewa gałka analogowa pozwala przewijać mapę - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Mapa - Lewa gałka analogowa pozwala przewijać mapę. Górny i dolny krzyżak zmieniają piętra (np. różne poziomy komisariatu). Prawa gałka analogowa przybliża i oddala mapę.

Możesz też przełączać się na inne zakładki i np. obejrzeć zebrane dokumenty.

Menu pauzy - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Menu pauzy.

Typ C

To jeden z dwóch alternatywnych wariantów sterowania w grze. Został on opracowany z myślą o jak najczęstszym poleganiu na opcji biegania. Nie radzimy wybierać go jeśli wolisz spokojnieszą rozgrywkę lub jeśli dopiero poznajesz grę.

Poruszanie się - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Poruszanie się.

Zmiana rodzaju używanej amunicji - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Zmiana rodzaju używanej amunicji.

11 - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gryObrót o 180 stopni - Lewą gałkę musisz wychylić w dół - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Obrót o 180 stopni - Lewą gałkę musisz wychylić w dół. To bardzo przydatna funkcja gdy musisz szybko wyruszyć w przeciwną stronę

Rozglądanie się - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Rozglądanie się.

Zresetowanie pozycji kamery - Powraca ona dokładnie za plecy bohatera - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Zresetowanie pozycji kamery - Powraca ona dokładnie za plecy bohatera.

Przygotowanie drugorzędnej broni do użycia - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Przygotowanie drugorzędnej broni do użycia.

12 - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gryZmiana drugorzędnej broni na inną - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Zmiana drugorzędnej broni na inną.

Celowanie z użyciem broni - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Celowanie z użyciem broni.

Przeładowanie broni - W opcjach możesz też ustawić opcję automatycznego przeładowywania broni po zużyciu magazynka - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Przeładowanie broni - W opcjach możesz też ustawić opcję automatycznego przeładowywania broni po zużyciu magazynka.

Otwarcie okna inwentarza - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Otwarcie okna inwentarza.

Interakcja - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Interakcja.

Atak - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Atak.

Przełączenie się na bieg lub bieg na czas przytrzymywania przycisku - Możesz przełączać się pomiędzy tymi wariantami w dodatkowych ustawieniach sterowania - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Przełączenie się na bieg lub bieg na czas przytrzymywania przycisku - Możesz przełączać się pomiędzy tymi wariantami w dodatkowych ustawieniach sterowania.

Zmiana broni - Jeśli nie przytrzymasz przycisku LB to zmiana będzie dotyczyła wyłącznie jednej z głównych broni - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Zmiana broni - Jeśli nie przytrzymasz przycisku LB to zmiana będzie dotyczyła wyłącznie jednej z głównych broni.

Mapa - Lewa gałka analogowa pozwala przewijać mapę - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Mapa - Lewa gałka analogowa pozwala przewijać mapę. Górny i dolny krzyżak zmieniają piętra (np. różne poziomy komisariatu). Prawa gałka analogowa przybliża i oddala mapę.

Możesz też przełączać się na inne zakładki i np. obejrzeć zebrane dokumenty.

Menu pauzy - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Menu pauzy.

Dodatkowe ustawienia sterowania w Resident Evil 2

Najważniejsze dodatkowe ustawienia ustalenia działania przycisku odpowiedzialnego za bieg - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Najważniejsze dodatkowe ustawienia ustalenia działania przycisku odpowiedzialnego za bieg:

  1. Tryb Toggle - Pojedyncze wciśnięcie przycisku aktywuje na stałe tryb biegania. Zostanie on wyłączony po powtórnym wciśnięciu tego samego przycisku. To lepsze rozwiązanie jeśli lubisz często biegać.
  2. Tryb Hold - Bieganie aktywowane jest tylko na czas wciśnięcia i przytrzymania przycisku. To lepsze rozwiązanie jeśli wolisz starannie eksplorować okolicę i z funkcji biegu zamierzasz korzystać tylko gdy zachodzi taka potrzeba.

Inne dostępne ustawienia sterowania to:

  1. Auto-reload - Gra może automatycznie przeładowywać broń po zużyciu wszystkich pocisków z magazynka. Warto pozostawić tę opcję załączoną.
  2. Reticle Deceleration - Funkcja ta ustala jak bardzo ma zwolnić celownik po namierzeniu przeciwnika. Domyślnie ma on najniższą wartość i nie oferowana jest żadna pomoc. Zwiększenie wartości jest pomocne przy celowaniu w potwory.
  3. Aim Assist - To typowy asystent celowania. Jest on domyślnie wyłączony. Załącz go jeśli masz powazne problemy z trafianiem nawet w najwolniejsze zombiaki.
  4. Vibration - Możesz załączyć lub wyłączyć wibracje kontrolera.
  5. Camera Inversion - Możesz załączyć przemieszczanie się kamery w przeciwnym kierunku do wychylania gałki analogowej. Możesz to ustawić oddzielnie dla celowania oraz normalnej gry.
  6. Field of View - Możesz zmienić pole widzenia. Dobrym pomysłem jest zwiększenie go do maksymalnej wartości.
  7. Camera Speed - Możesz zmienić szybkość przesuwania kamery (oddzielnie dla celowania i normalnej gry). Warto zwiększyć wartość dla celowania jeśli chcesz sprawniej zabijać potwory lub zmniejszyć ją jeśli masz problemy z ich namierzaniem.
  8. Camera Wobble - Kamera domyślnie może się trząść dla zapewnienia lepszej immersji. Wyłącz te opcję jeśli chcesz maksymalnie skupić się na oddawaniu celnych strzałów.
Podobało się?

0

Resident Evil 2

25 stycznia 2019

PC PlayStation Xbox Mobile Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2019-02-12
22:29

kolafon Konsul

kolafon
😡

Nie, no to jakieś jaja. Ten pojedynek z Tyranem na hardcorze jest nie do przejścia dla mnie. Nie ukończę tej gry.

Komentarz: kolafon
2019-02-13
20:30

ViruS122 Centurion

Ja już drugi dzień walcze z tym g3 na hardcorze teraz jeszcze Tyran jest trudniejszy mannn. Po co ja brałem ten hardcore xD

Komentarz: ViruS122
2019-03-28
00:21

zanonimizowany722423 Generał

Czy jak pominilem zagadkę z tymi dwoma zdjęciami to za drugim razem mi zaliczy aczika jak zrobię ta zagadkę?

Komentarz: zanonimizowany722423
2019-11-14
13:21

Furia81kot Junior

A gdzie jest ta 5 rolka ,bo ani razu na nią nie trafiłam w 3 scenariuszach :)

Komentarz: Furia81kot
2020-01-04
00:17

Mateuszek Junior

😈

Dlaczego gdy zaczynam walke z bossem w palacym sie pomieszczeniu atakuje tylko raz gdy chce wyjsc przez dzwi po wlaczeniu prądu póżniej wogole nie atakuje ;//

Komentarz: Mateuszek
2020-05-13
11:36

SpinStg Junior

😐

W jaki sposób zmienić w tej grze Invert myszy?

Komentarz: SpinStg
2020-12-03
11:09

premium755749 Junior

Prawda. Tyran na hardzie faktycznie jest wymagający, ledwie go pokonałem za trzecim razem z niebezpiecznym stanem zdrowia. Jest to możliwe, ale trzeba naprawdę dobrze się przygotować i postarać.

Komentarz: premium755749
2020-12-21
07:08

marcin.997 Centurion

Można kupić w sklepie dodatek do gry i masz bazuke i inne bronie bez limitu amunicji

Ps. Gra i tak jest nudna bo jej kilku rzeczy brak

Komentarz: marcin.997
2023-01-31
18:54

Rafiozo32 Junior

Ja dobrze rozumiem? Że jak wyrzucę jakiś przedmiot który był mi potrzebny to nie przejdę dalej bo wyrzuciłem coś co nie wiedziałem po co jest. Przecież w ten sposób coś się może grubo pokićkać w grze. DO TEGO JEST TO MEGA ODREALNIONE. Wyrzuciłem to leży gdzieś na ziemi a nie znika.

Komentarz: Rafiozo32

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl