Sponsoring | Kariera - panel zarządzania
Aktualizacja:
Sponsoring

Sponsorzy to główne źródło naszego utrzymania i to właśnie dlatego powinniśmy porządnie zastanowić się przed wyborem firmy, która regularnie będzie nas wspomagać określoną kwotą. Przede wszystkim nie powinniśmy podejmować tej decyzji pochopnie - pierwsza oferta nigdy nie jest tą najlepszą. Warto poczekać kilka tygodni i przeanalizować wszystkie oferty głównie pod względem wysokości comiesięcznej donacji - chodzi nam przecież głównie o wysokość kwoty. Warto także porównać cele, jakie postawił przed nami zarząd zespołu oraz wymagania sponsorów odnośnie miejsc zajmowanych w wyznaczonych wyścigach - szukajmy kontraktów, które stawiają przed nami podobne ambicje. Pozwoli to skupić się na głównych imprezach, takich jak Tour De France lub Giro d'Italia, na których koncentruje się uwaga większości inwestorów i prezesów.
0
- Pro Cycling Manager: Tour de France 2010 - poradnik do gry
- Pro Cycling Manager: Tour de France 2010 - poradnik do gry
- Kariera - panel zarządzania
- Skauting | Kariera - panel zarządzania | Pro Cycling Manager Tour de France 2010
- Sprzęt | Kariera - panel zarządzania | Pro Cycling Manager Tour de France 2010
- Personel | Kariera - panel zarządzania | Pro Cycling Manager Tour de France 2010
- Obozy treningowe | Kariera - panel zarządzania
- Sponsoring | Kariera - panel zarządzania
- Finanse | Kariera - panel zarządzania | Pro Cycling Manager Tour de France 2010
- Kariera - panel zarządzania
- Pro Cycling Manager: Tour de France 2010 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.