Phasmophobia: Wszystkie duchy - lista, dowody, wskazówki
Aktualizacja:
W tym rozdziale poradnika do gry Phasmophobia znajdziesz spis wszystkich duchów, a także ich charakterystykę, moce, listę potrzebnych dowodów oraz wskazówki jak z nimi postępować.
W momencie pisania niniejszego poradnika w grze Phasmophobia można spotkać 12 różnych rodzajów duchów. Niektóre z nich są stosunkowo niegroźne, ale za to złośliwe i będą hałasować, a także manipulować przedmiotami (sławny Poltergeist), ale inne są niezwykle silne i przerażające (Banshee, Demon). Aby prawidłowo określić rodzaj ducha, który nawiedza dany budynek będziesz musiał zebrać solidne dowody dlatego warto wiedzieć, jakie są charakterystyczne cechy każdego z nich.

Banshee
Banshee to jeden z najniebezpieczniejszych duchów na które możesz natknąć się w grze Phasmophobia. Banshee słyną z tego, że gdy raz upatrzą sobie ofiarę będą ją tropić i prześladować dopóki jej nie zlikwidują.
- Moce: duch typu Banshee może polować na Graczy znajdujących się w znacznej odległości od nawiedzanego pokoju przez co nie da się przed nim skutecznie ukryć;
- Mocne strony: Banshee skupia swoją uwagę wyłącznie na jednym celu i będzie go atakować w każdej fazie polowania dopóki ofiara nie zostanie zlikwidowana, a następnie wybiera inny cel;
- Słabe strony: ten duch o wiele bardziej od innych duchów boi się Krucyfiksu (Crucifix) przez co zasięg działania tego przedmiotu przeciwko Banshee został zwiększony z 3 do aż 5 metrów;
- Dowody: Freezing Temperatures, Fingerprints, EMF Level 5.
Jeśli faza polowania rozpoczyna się bardzo wcześnie, np. po krótkiej chwili od wejścia do budynku może oznaczać to, że masz do czynienia właśnie z Banshee. Zwróć uwagę na to, kogo zaatakował duch i czy powtórzy się to w trakcie następnej fazy polowania. Jeśli tak, możesz być pewien, że reszta drużyny jest bezpieczna co można wykorzystać do zyskania przewagi nad duchem i zebrania potrzebnych dowodów.
Demon
Demony to jedne z najbardziej agresywnych duchów, które możesz spotkać w grze Phasmophobia. Atakują znacznie częściej niż inne duchy i zazwyczaj bez ostrzeżenia co zmusza Graczy do częstego chowania się.
- Moce: bardzo duża agresywność;
- Mocne strony: Demony atakują znacznie częściej niż inne duchy i nie potrzebują do tego żadnej zachęty;
- Słabe strony: gdy w trakcie korzystania z Tablicy Ouija (Ouija Board) zadasz prawidłowe pytania i otrzymasz odpowiedź, zdrowie psychiczne postaci nie zostanie obniżone;
- Dowody: Spirit Box, Ghost Writing, Freezing Temperatures.
Jeśli masz do czynienia z Demonem trzeba jak najszybciej zebrać potrzebne dowody. Aby nieco ostudzić zapędy Demona warto mieć pod ręką Krucyfiks (Crucifix) i Smudge Sticks (Patyczki do smużenia). Niezwykle przydatne będą również Sanity Pills (Pigułki), by szybko podbudować Poczytalność postaci. Jeśli chcesz skorzystać z Ouija Board podstawowym pytaniem powinno być: gdzie jesteś? (where are you?).
Jinn
Jinn to jeden z duchów na które możesz natknąć się w trakcie wykonywania misji w grze Phasmophobia. Zaatakuje dopiero wtedy, gdy jego terytorium zostanie naruszone i poczuje się zagrożony.
- Moce: Jinn-y mają tendencje do majstrowania przy elektronice więc często bawią się światłem, włączają telewizor, radio itd.;
- Mocne strony: w trakcie fazy polowania Jinn porusza się ze znaczną prędkością;
- Słabe strony: wyłączenie prądu uniemożliwi Jinn-om używania mocy i manipulowania przy urządzeniach elektrycznych;
- Dowody: Spirit Box, Ghost Orb, EMF Level 5.
Szybko możesz zorientować się, że masz do czynienia z duchem typu Jinn gdy dookoła Ciebie urządzenia elektryczne będą wariować - często włączać się i wyłączać. Ze względu na to, że Jinn-y są duchami terytorialnymi mogą wykazywać większą aktywność w momencie, gdy dłużej przebywasz na obszarze nawiedzonego pomieszczenia - wtedy faza polowania może występować znacznie częściej.
Mare
Mare to kolejny typ ducha na którego możesz natknąć się w trakcie wykonywania misji w grze Phasmophobia. Duchy tego typu są niezwykle niebezpieczne w całkowitej ciemności więc gdy tylko w budynku zgaśnie światło - miej się na baczności!
Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- Phasmophobia - poradnik do gry
- Phasmophobia: Poradnik do gry
- Phasmophobia: Podstawy
- Phasmophobia: Porady na start
- Phasmophobia: Wszystkie duchy - lista, dowody, wskazówki
- Phasmophobia: Wyposażenie/Equimpent - lista, zastosowanie, wskazówki
- Phasmophobia: Faza polowania/Hunting phase
- Phasmophobia: Wszystkie mapy - lista, jak odblokować?
- Phasmophobia: Poziomy trudności - lista, różnice
- Phasmophobia: Podstawy
- Phasmophobia: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zajcaqw Junior
niestety ale poradnik jest błędy, opnieważ Frankie J pro player phasmophobii się z nim ne zgadza. wstydźcie się
kamillolds_yt Junior
Wiem że data itp. Ale tak niestety muszę się zgodzić z osobą wyżej poradnik jest błędny w porównaniu do aktualnej wersji gry. Teraz mamy 3 krucyfiksy każdy na innym tierze. Na banshee nie 5 metrów bo zostało to przeniesione na Demona. Tier I ma 3 metry na demona 4.5 Tier II 4 M na demona 6 Tier III 5m na Demona 7.5m. Koryguje to żeby nowi gracze jakby trafili na ten poradnik wiedzieli jak to działa teraz i żeby nie zginęli od Banshee jak piszę że ma 5 a tak nie jest. Plus to że teraz jak krucyfiks zablokuje polowanie to się spali w przypadku Tieru I cały krucyfiks a w przypadku Tieru II i III jedno ramię z dwóch. Więc mamy informację że krucyfiks zablokował polowanie
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
