Panzer General 3 Scorched Earth: Klasy
Aktualizacja:
Jednostki podzielone zostały w Panzer General III Scorched Earth na osiem grup. Można z grubsza założyć, choć to oczywiście znaczne uproszczenie, że traktuje się je jako rozbudowaną zabawę w kamień, papier i nożyczki. Każda z jednostek ma silne i słabe strony, każda w jakimś starciu poradzi sobie znakomicie, ale w innym przepadnie natychmiast. Rzecz w tym właśnie, by wiedzieć, co kto potrafi. Tylko w ten sposób, w połączeniu z uzdolnionymi dowódcami, można wygrywać bitwy.
Air Defence (Broń przeciwlotnicza)
Podczas walki z wrogim lotnictwem niezastąpiona, niestety na wszelkie inne ataki bardzo wrażliwa. Broń przeciwlotniczą mieć trzeba, równie ważne jest jednak też to, by ją cały czas chronić. Najlepiej więc nie oddzielać jej od większej grupy i nie pozostawiać samotnie. Zabranie jej jednak w miejsce największej kotłowaniny też może skończyć się tragicznie, o czym warto pamiętać.
Anti-tank (Broń przeciwpancerna)
Na otwartym terenie przeciwstawić można wrogim czołgom albo własne czołgi, albo - co będzie znacznie lepszym rozwiązaniem - broń przeciwpancerną. Tę drugą zawsze najlepiej wesprzeć cięższym sprzętem, bo samotnie w walce z dobrze uzbrojonym przeciwnikiem może sobie nie poradzić.
Armor/Tank (Czołg)
Trzon armii, główna siła uderzeniowa i podstawowa jednostka. Choć różnie uzbrojone i opancerzone, czołgi unikać zawsze powinny broni przeciwpancernej, piechoty raczej też. Najlepiej radzą sobie dobrze zorganizowane na otwartym terenie, na ograniczonej przestrzeni - np. w miastach - trzeba nań szczególnie uważać.
Artillery (Artyleria)
Może stanowić znakomite wsparcie, o ile tylko jest odpowiednio ustawiona i niezagrożona. Chronić trzeba ją w zasadzie przed wszystkim, ale siła ognia skutecznie rekompensuje te niedogodności.
Bomber (Bombowiec)
Zasięg i spora siła ognia pozwalają na dotarcie do oddalonego celu, zbombardowanie go i powrót w bezpieczne miejsce. O ile jednak bombowce są przydatne w walce z jednostkami naziemnymi, to już broń przeciwlotnicza i myśliwce mogą wyrządzić im wiele szkody. Dlatego też dobrze jest wspierać je własnymi samolotami i raczej nie pozostawiać w zasięgu wrogich dział.
Fighter (Myśliwiec)
Niezbyt dobrze myśliwce radzą sobie w walce z celami naziemnymi, ale wrogiemu lotnictwu mogą bardzo uprzykrzyć życie. Zawsze powinny też towarzyszyć bombowcom, o ile takowe posiadamy.
Infantry (Piechota)
Piechota stanowi znakomite wsparcie dla cięższego sprzętu, dobrze też radzi sobie w walce na trudnym terenie, np. w mieście. Poza tym istnieją również rodzaje piechoty, które posiadają niezwykle przydatne umiejętności.
Recon (Jednostka rozpoznawcza)
Choć słabo opancerzone i tym samym niezbyt przydatne w walce, jednostki rozpoznawcze są niezwykle istotne. Szczególnie przed bitwą, pozwalają bowiem odkryć pozycję przeciwnika, a to podczas planowania starcia bardzo ważne.
- Panzer General III: Scorched Earth - poradnik do gry
- Panzer General 3: Scorched Earth - poradnik do gry
- Panzer General 3 Scorched Earth: Przed misją
- Panzer General 3 Scorched Earth: Klasy
- Panzer General 3 Scorched Earth: Stałe rozkazy
- Panzer General 3 Scorched Earth: Przed walką
- Panzer General 3 Scorched Earth: Manewry
- Panzer General 3 Scorched Earth: Manewry - specjalności
- Panzer General 3 Scorched Earth: Walka na otwartym terenie
- Panzer General 3 Scorched Earth: Walka na otwartym terenie - specjalności
- Panzer General 3 Scorched Earth: Atakowanie heksów
- Panzer General 3 Scorched Earth: Atakowanie heksów - specjalności
- Panzer General 3 Scorched Earth: Obrona
- Panzer General 3 Scorched Earth: Obrona - specjalności
- Panzer General 3 Scorched Earth: Przykładowa misja Ucieczka
- Panzer General 3 Scorched Earth: Przykładowa misja Zajmowanie miast
- Panzer General 3: Scorched Earth - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
