Female Ward | Solucja Outlast
Aktualizacja:
Female Ward

Wtedy tez pojawią ci się nowe cele misji. Ruszaj naprzód w stronę drzwi, a w połowie skręć w prawo. Przy fontannie z krwi (znajdziesz przy niej baterię) znów zmień kierunek tym razem na lewo i po raz kolejny zobaczysz pudła, na które masz wskoczyć. Oczywiście robisz to i wreszcie jesteś znów w budynku.

Po wejściu skręć w prawo i wysłuchaj tego, co mówi do ciebie ojciec Martin. Po wysłuchaniu skręć w lewo i potem znów w lewo korytarzem. Następnie skręć w prawo i od razu zobaczysz przez szybę kontur jakiegoś psychopatycznego mordercy. Uważaj na niego i idź naprzód.

Następnie skręć w lewo i przeciśnij się między półkami. Oczywiście dojrzysz wtedy patrolującego przeciwnika. Po przejściu przejdź przez okno do pralni, a następnie od razu zmierzaj do drzwi.
Wyjdź na korytarz i rozejrzyj się. Po lewej stronie będziesz miał pokój z baterią, więc weź ją i ruszaj do drugiej odnogi.

Po przejściu przez kolejne drzwi będziesz miał dwie ścieżki. Ta na prawo zaprowadzi cię do dokumentów, które są pod schodami, a ta po lewej do dużego, oświetlonego pomieszczenia.
Przy zwłokach strażnika znajdziesz aż dwie baterie, po czym będziesz musiał iść w górę, po schodach. Po pokonaniu paru stopni będziesz musiał część przeskoczyć. Weź rozbieg i skocz na drugą stronę. Potem już cały czas na górę.

Gdy już będziesz na piętrze skręć w lewo i idź cały czas korytarzem póki nie spotkasz znów księdza. Wtedy znów zakręć w lewy korytarz. Idź nim cały czas, następnie przeskocz przez rozbite okno, a po lewej zobaczysz klucz za metalową kratką. Potrzebujesz trzech bezpieczników by ją otworzyć. Skocz przez następne okno, by poszukać pierwszego z nich.

Idź cały czas naprzód tak jak wskazuje gra, a za drzwiami trafisz do pomieszczenia z kominkiem. Zasuń za sobą metalową szafę na wszelki wypadek i weź bezpiecznik z miejsca w pobliżu kominka.
Odczekaj chwilę i wróć do miejsca gdzie skakałeś przez okna, wybierając tym razem drzwi i zmierzaj tak jak jest jedyna możliwość. Po pewnym czasie dotrzesz do rozwidlenia.

Na początku skieruj się na lewo. Za drzwiami na końcu korytarza spotkasz jednego z więźniów i drugi z trzech bezpieczników. Podnieś go, a typek zwróci na ciebie uwagę, lecz nie zaatakuje.

Wyjdź z pokoju i zmierzaj teraz cały czas prosto aż do kolejnych drzwi. W ostatnim pokoju znajdziesz trzeci poszukiwany przedmiot i teraz będziesz miał komplet. Warto zasunąć drzwi zanim się go podniesie. Jeśli ktoś będzie się potem dobijał to po prostu przeczekaj.
Wróć teraz do miejsca, w którym są rozbite okna i włóż trzy bezpieczniki do odpowiedniego miejsca, po czym otwórz szafkę z kluczem. Ten niestety spadnie piętro niżej i będziesz zmuszony biec znów na dół.

Skorzystaj z lewego okna, kiedy patrzysz na miejsce gdzie był klucz i zejdź schodami na dół. Gdy będziesz w pomieszczeniu gdzie znalazłeś dwie baterie wróć się do pralni. Tam znajdziesz zgubiony klucz.

Mając już klucz znów pójdź na piętro, a potem od razu po prawej będziesz miał metalowe drzwi. To właśnie one wymagały od ciebie klucza. Otwórz je i ruszaj coraz wyżej.
Będąc na kolejnym piętrze skręć w prawo i idź korytarzem tak jak wskazują ślady krwi. Krew będzie chciałabyś skręcił w prawo, ale idąc prosto znajdziesz kolejna baterię.

Skręcając w prawo po chwili będziesz musiał iść po jednej desce blisko ściany, aby nie spaść. Gdy deska się skończy skocz przed siebie, a znajdziesz się po drugiej stronie. Po raz kolejny znajdziesz się w pokoju z wieloma łózkami. Wymanewruj między nimi.
Złe stąpniecie spowoduje, że podłoga zawali się pod tobą i nawiedzi cię po raz kolejny duch. Nie przejmuj się nim, wskocz po łózkach znów na właściwe piętro.

Idź w stronę oświetlonych drzwi, z następnego pokoju weź dokument leżący na jednym z łóżek. Od tego miejsca idź na wprost, a zobaczysz wyważone drzwi. Skorzystaj z nich, a potem biegnij w lewo na rozwidleniu. Potem już poprowadzi cię gra. Patrz uważnie na podłogę, ponieważ na jednym z zakrętów będzie czekała na ciebie bateria.

W końcu zobaczysz przed sobą wejście po prawej. Skorzystaj z drzwi, a od razu zobaczysz swoich starych znajomych ( tych, którzy chcieli cię zjeść). Cofnij się i wywab ich z pokoju, po czym schowaj stań tak by przed sobą mieć wejście do poprzedniego pokoju i poczekaj aż przeciwnik tam skręci. Wtedy ty szybko do przodu i do drzwi, którymi oni wyszli.

Będąc tam poszukaj drzwi do następnego pomieszczenia. Gdy je przebędziesz czeka cię trochę skakania. Skacz z kładki na kładkę i gdy będziesz skakał na ostatni odcinek twoja kamera wpadnie dwa pietra niżej.

Będziesz musiał ją znaleźć, więc cofnij się skacząc w dół i przejdź przez przejście po lewej stronie. Przejdź przez następny pokój, w którym znajdziesz dwie baterie. Po czym przejdź dalej używając kolejnych drzwi.

Skręć w prawo, kucnij i przeciśnij się pod belkami dalej. Dotrzyj do ubikacji, które stoją trochę dalej i przejście najbardziej po lewej od nich. Tutaj też będzie bateria, za jednymi z niebieskich drzwi.
Gdy wejdziesz w odpowiednie miejsce, zobaczysz wyrwę w podłodze. Skorzystaj z niej, aby znaleźć się na właściwym poziomie, co twoja kamera.

Wyjdź z pokoju i skieruj się na prawo, a potem znów na prawo. Powinieneś zobaczyć przed sobą przewrócone łózko, przeskocz je i ruszaj dalej w lewo. Gdy będziesz tak szedł w pewnym momencie wyskoczy na ciebie przeciwnik. Ruszając myszką zrzucisz go z siebie, a on pobiegnie dalej.

Po tej małej sprzeczce, skieruj się na prawo, a potem znów w prawo, a na koniec do pokoju po lewej. W końcu zobaczysz swą ukochaną kamerę. Zabierz ją i zacznij biec w tą sama stronę. Droga ucieczki nie różni się niczym od tej, którą tu przybyłeś.
0
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
