Orcs Must Die 2: Klucz

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Etap 14 - Klucz

Limit czasu: 16:30 - Etap 14 - Klucz | Solucja Orcs Must Die! 2 - Orcs Must Die! 2 - poradnik do gry

Limit czasu: 16:30

Ilość fal wrogów: 12

Wrogowie: lekkozbrojny ork-wojownik, średni ork-wojownik, ciężkozbrojny ork-wojownik, ork-kusznik, kobolt-biegacz, kobolt-saper, hobgoblin-szaman, cyklop-mag, łowny gnoll, ognisty ogr

Polecane bronie i pułapki: berło dominacji (garłacz), kościany amulet, lodowy amulet, klimatyzator (smoła), machająca maczuga, siarka. paladyn

Nagroda: ściana pustki

Opis przejścia

Od początku posiadasz sporo gotówki, dlatego przy portalu (P1) postaw trzy machające maczugi i ustaw pod nimi klimatyzatory - Etap 14 - Klucz | Solucja Orcs Must Die! 2 - Orcs Must Die! 2 - poradnik do gry

Od początku posiadasz sporo gotówki, dlatego przy portalu (P1) postaw trzy machające maczugi i ustaw pod nimi klimatyzatory. Nie wydawaj jednak wszystkiego, tylko zostaw trochę pieniędzy i postaw jeszcze 1-2 machające maczugi na szczycie schodów (P2) przy drugim wejściu (W2). Przed kolejnymi falami dostawiaj kolejne maczugi i klimatyzatory w tych samych miejscach, dzięki temu szybko będziesz eliminował duże ataki orków (obrazek).

Przy trzecim wejściu (W3) wystarczy na początek postawić dwie siarki (P3) - Etap 14 - Klucz | Solucja Orcs Must Die! 2 - Orcs Must Die! 2 - poradnik do gry

Przy trzecim wejściu (W3) wystarczy na początek postawić dwie siarki (P3). Tą samą pułapkę warto ustawić też przy wejściu z prawej (P4), ponieważ mogą tamtędy biegać kobolty, więc miej na nie oko. Kiedy machające maczugi będą robić swoje dostaw pola siarki i paladyna przy schodach (P5), dzięki czemu nie prześlizgnie się żaden wróg (obrazek). Teraz wystarczy dostawiać kolejne pola siarki (możesz je na przykład ustawić przy trzecim wejściu, jednak tam ataki nie będą zbyt silne) i rozprawiać się z niedobitkami. Ogniste ogry oraz cyklopy najlepiej zamrażaj lodowym amuletem i niszcz kościanym amuletem. Do tych drugich staraj się generalnie nie zbliżać, ponieważ posiadają samonaprowadzające się pociski.

Poziom trudności Koszmar:

Główny punkt obrony warto w tej misji stworzyć z prawej strony szczeliny (S1) - Etap 14 - Klucz | Solucja Orcs Must Die! 2 - Orcs Must Die! 2 - poradnik do gry

Główny punkt obrony warto w tej misji stworzyć z prawej strony szczeliny (S1). Zabarykaduj wszystkie przejścia do niej, a z prawej strony przy ścianie stwórz wąską ścieżkę. Na ścianie postaw maszynki do mielenia, natomiast na ziemi klimatyzatory. Przed barykadą warto postawić trochę siarki, która wyeliminuje saperów. Kiedy będziesz miał więcej pieniędzy postaw dwa opiekacze nad maszynkami do mielenia wylotem w dół, na końcu ścieżki postaw wabik, a trochę za nim zacznij stawiać krasnoludy (chroń je przed gnollami), dzięki czemu stworzysz silną linię obrony (obrazek). Z czasem dostawiaj kolejne pola siarki, aby zmierzający do ciebie wrogowie otrzymywali dodatkowe obrażenia. Jeśli chcesz nieco przyspieszyć rozprawę z wrogami, to po stworzeniu tej linii obrony możesz w górnym korytarzu (P1) stworzyć drugą (możesz np. zacieśnić przejście dwoma barykadami, pomiędzy nimi postawić klimatyzatory, a po bokach opiekacze). W trakcie misji uważaj na cyklopy. Dysponują bowiem samonaprowadzającymi się pociskami, dlatego eliminuj te jednostki w pierwszej kolejności (najlepiej je zamrażać i traktować prądem).

Orcs Must Die! 2

30 lipca 2012

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2012-08-10
10:54

zanonimizowany614758 Pretorianin

super gierka mnie wciagnela na dlugie godziny i polecam kazdemu :) http://wygrajgry.pl/ref/97364

Komentarz: zanonimizowany614758
2012-08-14
19:57

zanonimizowany543721 Legionista

To na serio? Poradnik do takiej gry?

Komentarz: zanonimizowany543721
2014-03-01
18:44

zanonimizowany974437 Legionista

Słaby poradnik Jak dla mnie ;c Strasznie mało informacji o wrogach :) i nie ma nawet wzmianki o Górskim trollu

Komentarz: zanonimizowany974437

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl