Orcs Must Die 2: Odbicie
Aktualizacja:
Etap 13 - Odbicie

Limit czasu: 9:30
Ilość fal wrogów: 9
Wrogowie: lekkozbrojny ork-wojownik, średni ork-wojownik, ciężkozbrojny ork-wojownik, ork-kusznik, kobolt-biegacz, ogr, troll, bagienny troll
Polecane bronie i pułapki: berło dominacji (garłacz), kościany amulet, naramienniki ognia, klimatyzator (smoła), paladyn, łucznik, siarka
Nagroda: porażacz
Opis przejścia

Przed przystąpieniem do tego zadania warto rozwinąć maksymalnie zdrowie paladynów oraz ich zdolność regeneracji (gdybyś miał problem z ilością czach, to pamiętaj, że w menu zawsze możesz zresetować wszystkie ulepszenia i przyznawać je od nowa). Dwie pierwsze fale będą atakować przez górne wejścia (W1, W2). Przy każdym z nich (P1, P2) ustaw po dwóch paladynów, którzy odeprą orków (obrazek). Warto ich wspomagać kościanym amuletem, a jeśli chcesz się szybko przemieszczać między obszarami, to skorzystaj z portalu na schodach. Za zarobione pieniądze ustaw w podziemnym przejściu (P3) trzy szeregi siarki, tak aby pokryły całe przejście. W ten sposób na stałe wyeliminujesz kobolty, które mogłyby napsuć ci sporo krwi.

Za resztę pieniędzy wzmacniaj swoje oddziały paladynów, tak aby w każdym z nich było po 4-5 rycerzy. Teraz główne niebezpieczeństwo będą stanowić trolle wychodzące z dolnych wejść (W3, W4). Warto zaznaczyć, że potwory te zawsze kierują się na schody z prawej (z lewej patrząc od góry). Dlatego na ich szczycie postaw klimatyzator lub siarkę, a na filarach z drugiej strony (P4, P5) ustawiaj łuczników z ognistymi strzałami. Same trolle najlepiej atakować naramiennikami ognia (obrazek) albo zamrażać amuletem lodu i razić prądem z pierścienia piorunów. Pamiętaj, aby wspomagać paladynów zwłaszcza w momencie, kiedy będą atakowani przez ogry, z którymi radzą sobie słabo.
Poziom trudności Koszmar:

W tej misji musisz działać szybko od samego początku, przydatny też będzie artefakt zwiększający ilość many. Przy wyjściu z pierwszego tunelu (P1) postaw trzy barykady, a przy ścieżce, która powstanie, zakup maszynki do mielenia i klimatyzatory. W drugim tunelu (P2) postaraj się zbudować trzy barykady (jeśli masz tyle pieniędzy), po czym odeprzyj pierwszy atak (trolle najlepiej eliminować zamrażając je amuletem i dobijając prądem). W drugiej fali rozbuduj drugą barykadę, tak samo jak pierwszą i również dostaw maszynki do mielenia. Odeprzyj kolejny atak, a przed trzecim szybko zeskocz do tunelu na dole i postaw tam 5 łuczników (tanich i z ognistymi strzałami), którzy rozprawią się z koboltami. Wróć na górę i jeśli masz pieniądze to rozbuduj pułapki (postaw młockarnie przy maszynkach do mielenia, możesz też dostawić jeszcze po jednej barykadzie, co wydłuży drogę potworom). Przed czwartą falą postaw klimatyzatory przed dwoma wejściami (W3, W4) na dole. Kiedy wejdą na nie trolle zabijaj je prądem. Następnie ustaw łuczników przy szczelinie tak, aby ostrzeliwali przeciwników przy barykadach (obrazek). Pomagaj im w tym i pamiętaj o zabijaniu trolli na dole, przez co szybko uporasz się z tym zadaniem.
- Orcs Must Die! 2 - poradnik do gry
- Orcs Must Die! 2: Poradnik do gry
- Orcs Must Die 2: Solucja
- Orcs Must Die 2: Krawędź
- Orcs Must Die 2: Tunele
- Orcs Must Die 2: Przepaść
- Orcs Must Die 2: Przeprawa
- Orcs Must Die 2: Wielkie Doliny
- Orcs Must Die 2: Ukryty Parów
- Orcs Must Die 2: Urwisko
- Orcs Must Die 2: Wejście dla służby
- Orcs Must Die 2: Przejścia
- Orcs Must Die 2: Pasaże
- Orcs Must Die 2: Góra i dół
- Orcs Must Die 2: Punkt krytyczny
- Orcs Must Die 2: Odbicie
- Orcs Must Die 2: Klucz
- Orcs Must Die 2: Poskręcane sale
- Orcs Must Die 2: Solucja
- Orcs Must Die! 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany614758 Pretorianin
super gierka mnie wciagnela na dlugie godziny i polecam kazdemu :) http://wygrajgry.pl/ref/97364
zanonimizowany543721 Legionista
To na serio? Poradnik do takiej gry?
zanonimizowany974437 Legionista
Słaby poradnik Jak dla mnie ;c Strasznie mało informacji o wrogach :) i nie ma nawet wzmianki o Górskim trollu
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
