Night in the Woods: Rozdział 3 - opis przejścia
W tym rozdziale dowiesz się, co zrobić po spotkaniu kultystów w Night in the Woods.
Aktualizacja:
Obudzisz się rano w swoim pokoju. Włącz komputer, a dowiesz się, że dziś jest próba kapeli. To idealny moment by powiedzieć reszcie o wczorajszej nocy.
Pójdź przywitać się z mamą oraz Bae, zanim udasz się do Gregga. Możesz też zauważyć, że prawa strona miasta jest wreszcie dostępna, jednak nie ma tam nic prócz mostu oraz żadnych żywych osób. Zmiany w mieście jak zawsze będą kosmetyczne, każdy będzie miał coś nowego do powiedzenia, ale nic konkretnego na temat ostatnich wydarzeń.
Odwiedź Gregga i pójdź z nim na próbę kapeli. Znów będziesz musiał wziąć udział w minigierce w stylu Guitar Hero. Po próbie Mae opowie wszystkim o tym, co się działo ostatniej nocy. Mae i Bea postanowią udać się do biblioteki w poszukiwaniu wskazówek na temat ostatnich zaginięć. Bibliotekarka każe ci udać się na trzecie piętro, więc udaj się do windy.

Jeśli chcesz, możesz zwiedzić pierwsze piętro, ale aby pchnąć fabułę do przodu, musisz podjechać wyżej. Na piętrze podejdź do komputera w niebieskim pokoju, aby uruchomić minigierkę. Wśród wielu gazet musisz odnaleźć informację o poszukiwanym duchu.
Pierwsza wskazówka w gazecie: Spectral Happennings at Possum Jump.
Druga wskazówka w gazecie: Ghostly Rumors haunt new historical Society.
Trzecia wskazówka w gazecie: Local Ghost Little Joe at in Again.

Po zebraniu tych trzech informacji, Bea spyta, czy chcesz już wyjść. Nic więcej tu już nie znajdziesz, więc możesz odejść od komputera. Po wizycie w bibliotece spotkacie się wszyscy w domu Gregga, by omówić szczegóły.
Po rozmowie wrócisz do domu. Wykonaj zwyczajne czynności takie jak rozmowa z tatą czy sprawdzenia laptopa, a następnie idź spać.
W śnie jak zwykle czeka na Ciebie poszukiwanie czterech grajków. Jeden znajduje się na prawo od ciebie na samej górze. Musisz się wspinać, by go znaleźć. Drugi jest na prawo od miejsca startowego. Trzeci znajduje się na skraju mapy po lewej stronie, a czwartego znajdziesz, cofając się i schodząc na dół. Teraz wróć do miejsca startowego, by sen się zakończył.

Następnego ranka możesz wybrać, czy chcesz odwiedzić cmentarz z Beą, park z Angusem lub stary opuszczony dom z Greggiem. Wybierz jedną z opcji, ale w dalszej części fabuły będziesz musiał odwiedzić jeszcze jedną z tych lokacji.
Opuszczony Dom
Gdy wybierzesz się do opuszczonego domu, czeka cię krótka scenka z udziałem Gregga, a potem przeniesiecie się do piwnicy. Przejdź przez piwnicę i wejdź po schodach na parter. Następnie skorzystaj z windy, by przenieść się jeszcze wyżej.
Możesz zwiedzić pokój na piętrze, gdzie Gregg opowie ci pewną historię. Następnie udaj się do kolejnej windy. Wjedź na piętro wyżej, a potem podejdź do kolejnej windy. Okaże się, że jest zamknięta i musisz znaleźć sposób, aby ją otworzyć.

Wejdź do kolejnego pokoju i wciśnij wszystkie przyciski, jakie tam znajdziesz. Obejrzyj scenkę, a potem podejdź do posągu, który stoi w kącie. Znajdziesz skrzynkę z narzędziami.
Zjedź niżej jedyną dostępną windą o dwa piętra, a znajdziesz się w biurze. Na biurku znajdziesz potrzebną rzecz. Wróć teraz do zamkniętej windy. Gdy zjedziesz w dół, okaże się, że znów jesteś w piwnicy.
Użyj windy, aby sprawdzić możliwość ucieczki. Przejście, którym tu dotarliście, okaże się zamknięte. W końcu Gregg upora się z windą i wjedziecie do nieznanej lokacji. W czasie zwiedzania zauważycie, że ktoś wjeżdża windą, więc Gregg wybije okno, aby uciec pożarowymi schodami. Gdy wrócisz do domu, możesz pójść spać. Znów czeka cię sen, ale inny niż wszystkie. Biegnij przed siebie, póki kogoś nie spotkasz. Porozmawiaj z nim, a sen się skończy.
Cmentarz
Po przyjściu na cmentarz i krótkim marszu Bae cię opuści, aby odwiedzić grób swojej mamy. Wykorzystaj ten czas, aby odnaleźć grób, który interesuje Mae. Cofnij się i używaj interakcji za każdym razem, gdy w grze pojawi się ikonka łapki (trzy razy).
Po tym czasie Mae zacznie martwić się o Bae i możesz ruszyć na poszukiwania. Gdy ją odnajdziesz, dowiesz się, że słyszała głosy na wzgórzu. Użyj klawisza skoku, by zacząć się wspinać.
Gdy dotrzecie na górę, spotkacie postaci, które zadadzą wam pytania. Twoja odpowiedź nie ma większego znaczenia.

Po skończonej rozmowie dzieciaki was przepuszczą, a wy przejdziecie do następnej lokacji. Tam okaże się, że przejście dalej blokuje brama. Wskocz na dach pobliskiej kapliczki i przeskocz nad bramą. Stań na najdłuższej gałęzi i zacznij po niej skakać, a ta się załamie i otworzy bramę, by Bea mogła przejść.
Zejdźcie niżej, a na samym dole znajdziecie odpowiedni grób. Teraz musisz się rozejrzeć i odkryć trzy znaczniki. Dwa będą po prawej stronie, a jeden po lewej od grobu. Gdy Mae wszystko skomentuje, wróć do Bae i pomów z nią. Następnie zacznij skakać po grobie, który jest po prawej stronie od koleżanki. Po trzech skokach ziemia się zapadnie i odkryjesz trumnę.
Po chwili rozpocznie się minigra, w której musisz otworzyć trumnę. Musisz sięgnąć do czarnej klamki w prawym górnym rogu i odciągnąć wieko. Okaże się, że ktoś was obserwował, więc musicie uciekać.
Park
Z Angusem możesz wybrać się do parku. Idź przed siebie, rozmawiając z przyjacielem. Przy każdym zakręcie Angus będzie cię raczył miłą konwersacją. Spaceruj w stronę wzgórza.
Po zmianie lokacji Angus zatrzyma się przy starej ambonie. Wejdź na górę, a po rozmowie z nim będziesz musiał zebrać dwa żółte urządzenia zawieszone na krzakach. Leżą po lewej stronie od ambony. Po zebraniu ich wróć do Angusa, a zostaniesz przeniesiony dalej.
W następnej lokacji idź do końca, póki nie dojdziesz do klifu. Tam porozmawiaj z przyjacielem.
Po chwili uruchomi się minigierka w której musisz łączyć ze sobą gwiazdy, by odblokować konstelację. Minigra nie stanowi problemu, ponieważ punktów nie da się źle połączyć.
Musisz odkryć cztery konstelacje, by scena w parku się skończyła. Następnego dnia znów musisz wybrać pomiędzy spędzaniem czasu z Beą a Greggiem.
Wybór Gregga
Jeśli pójdziesz z kolegą, koniec końców będziecie jechali samochodem z Angusem, ale w pewnym momencie złapiecie gumę. W czasie gdy wszyscy będą się zastanawiali, co zrobić, podejdź do prawego i lewego końca lokacji i wejdź w interakcje ze znacznikami. Potem podejdź do samochodu, a okaże się, że macie zapasową oponę.

W końcu dojedziecie na miejsce i będziesz mógł wybrać, co chcesz kupić, choć Twój wybór nie ma żadnego wpływu. Potem udasz się do łazienki, gdzie czeka cię minigierka z rozwijaniem papieru toaletowego. Po prostu naciskaj cały czas na zmianę klawisz W i S, aż gra się nie skończy.
Następnie Mae będzie chciała porysować lustro. Użyj klawiszy ruchu, by jeździć pazurami po lustrze.
Kolejną grą będzie upychanie papieru toaletowego w ubikacji. Naciskaj cały czas klawisz C.
Później przyjdzie czas na suszarkę do rąk. Za pomocą klawisza interakcji wkładaj papier do wyziewu powietrza.

Po tym wszystkim wrócisz do przyjaciół, gdzie czekają już na ciebie pączki. Minigra będzie przypominała jedzenie pizzy z rozdziału pierwszego. Po prostu rozmawiaj i jedz te pączki które ci się podobają.
Następnie będziesz świadkiem jeszcze dwóch scenek, a potem wrócisz do domu. Tym razem spędzisz spokojną noc.
Wybór Bei
Jeśli wybierzesz się w nocy z Beą, czeka cię podróż na imprezę. Po kilku scenkach spotkacie gospodarza imprezy i wejdziecie do środka.
Po rozmowie z dwoma nowymi znajomymi, udasz się na parkiet. Potańcz trochę, aż koleżanki nie pójdą do dwóch nowopoznanych chłopaków. Mae w końcu znudzi się tańcem. Potem udaj się na prawo, gdzie możesz pogadać z nową osobą. Wróć do Beatrice. W czasie rozmowy wyjdziecie razem.
Teraz musisz odszukać koleżankę. Pobiegnij w prawo i wskocz po samochodzie na dach, by szybciej dostać się nad rzekę. Potem już skacz z dachu na dach, a na końcu czeka na ciebie Beatrice, z którą rozegrasz scenkę kończącą dzień.
Gdy się obudzisz następnego ranka, wyjdź na zewnątrz. Podczas spaceru zaczepi cię policjant. Po krótkiej rozmowie będziesz mógł pójść dalej. Możesz wybrać jedną z nieodwiedzanych dotychczas lokacji: Opuszczony dom, Cmentarz, Park. Opis każdej lokacji znajdziesz w tekście wcześniej.

Po drugim wypadzie (opuszczony dom, cmentarz lub park) spotkasz się ze wszystkimi. Po zebraniu udacie się do lasu, by zapolować na ducha.
Idź cały czas przed siebie, a sceneria powoli zacznie się zmieniać z niebieskiego w czerwony. W końcu wszyscy zatrzymacie się i będziecie świadkami niezbyt przyjemnej sceny, w której jacyś kultyści zarzucają pojmanemu, że zostawił odciętą rękę w mieście.
Po całej scence czeka cię jeszcze ucieczka przed tajemniczymi ludźmi. Nieważne czy będziesz przeskakiwać przeszkody, czy też wpadniesz na nie, rozdział w końcu dobiegnie końca.
0
Komentarze czytelników
Wiololo Junior
Po raz kolejny autor Xanas pokazał swój "kunszt" to jest jakiś obłęd, tak dobra gra, a tak zmaltretowana przez tragiczny opis przejścia. Czy redakcja nie ma żadnych autorów pod ręką, którzy piszą na poziomie? Nie wiem jak mogę traktować tekst, w którym są popłuczyny typu "Użyj windy, która jest obok. Podczas pracy Gregga, ty musisz sprawdzić, czy możecie uciec w razie czego." itp. Ten opis przejścia przypomina bełkot, jakby jakiś znajomy próbował mi opowiedzieć jak przejść grę, a nie jakbym czytał profesjonalny poradnik na poziomie...
Zmroku Konsul

Hej,
poprawiliśmy to i owo.
A gra rzeczywiście jest super!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.