Night in the Woods: Demon Tower
Demon Tower to ukryta gra w grze! Na tej stronie poznasz wszystkich bossów i przeciwników w Demon Tower oraz dowiesz się więcej o zielonej kaczce.
Aktualizacja:
Demon Tower jest zręcznościową grą hack'and'slash, w której musisz znajdować specjalne klucze i przechodzić na następne poziomy. Lokacje generują się losowo, jedyne kluczowe pomieszczenia (np. z kluczem) pozostają w tym samym miejscu. Po śmierci rozpoczynasz poziom od początku, ale zostaje on przegenerowany na nowo.
Co dwa poziomy pojawi się zielona kaczka, od której możesz otrzymać fragment szyfru. Szyfr przyda się potem na czaszkach przed walką z finalnym bossem, by zmienić zakończenie gry Demon Tower. Uwaga: Jeśli zabijesz zielona kaczkę chociaż raz, więcej się nie pojawi, chyba że zrestartujesz grę.

Do przejścia każdego poziomu potrzebujesz specjalnego klucza, który jest w sarkofagu. Klucz jest zawsze w specjalnym pokoju po prawej lub lewej stronie. Po przejściu każdego poziomu czeka cię zawsze walka z bossem:
Bossowie
Pierwszy poziom:
Boss - ginie na jeden atak.
Drugi poziom:
Boss - atakuje na wprost siebie swoim workiem. Najlepszą taktyką będzie atak, a potem odskok do tyłu.
Trzeci poziom:
Boss - bardzo szybki potwór, który porusza się po pentagramie i przyzywa bardzo dużo szkieletów. Nie możesz stawać na linii pentagramu, ponieważ porusza się po niej boss, który natychmiast cię uśmierci. Dobrą taktyką jest oczekiwanie na moment, w którym boss się zatrzymuje, a potem zadanie kilku ciosów do czasu, aż znów nie zacznie się poruszać. Musisz zabić go jak najszybciej, ponieważ nie nadążysz z wybijaniem jego szkieletów.
Czwarty poziom:
Boss - Wielki szkielet z buławą. Jest dosyć powolny, ale oprócz ataków w przód potrafi również unikać twoich ataków.
Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla CiebieKomentarze czytelników
Wiololo Junior
Po raz kolejny autor Xanas pokazał swój "kunszt" to jest jakiś obłęd, tak dobra gra, a tak zmaltretowana przez tragiczny opis przejścia. Czy redakcja nie ma żadnych autorów pod ręką, którzy piszą na poziomie? Nie wiem jak mogę traktować tekst, w którym są popłuczyny typu "Użyj windy, która jest obok. Podczas pracy Gregga, ty musisz sprawdzić, czy możecie uciec w razie czego." itp. Ten opis przejścia przypomina bełkot, jakby jakiś znajomy próbował mi opowiedzieć jak przejść grę, a nie jakbym czytał profesjonalny poradnik na poziomie...
Zmroku Konsul
Hej,
poprawiliśmy to i owo.
A gra rzeczywiście jest super!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
