Night in the Woods: Demon Tower
Demon Tower to ukryta gra w grze! Na tej stronie poznasz wszystkich bossów i przeciwników w Demon Tower oraz dowiesz się więcej o zielonej kaczce.
Aktualizacja:
Demon Tower jest zręcznościową grą hack'and'slash, w której musisz znajdować specjalne klucze i przechodzić na następne poziomy. Lokacje generują się losowo, jedyne kluczowe pomieszczenia (np. z kluczem) pozostają w tym samym miejscu. Po śmierci rozpoczynasz poziom od początku, ale zostaje on przegenerowany na nowo.
Co dwa poziomy pojawi się zielona kaczka, od której możesz otrzymać fragment szyfru. Szyfr przyda się potem na czaszkach przed walką z finalnym bossem, by zmienić zakończenie gry Demon Tower. Uwaga: Jeśli zabijesz zielona kaczkę chociaż raz, więcej się nie pojawi, chyba że zrestartujesz grę.

Do przejścia każdego poziomu potrzebujesz specjalnego klucza, który jest w sarkofagu. Klucz jest zawsze w specjalnym pokoju po prawej lub lewej stronie. Po przejściu każdego poziomu czeka cię zawsze walka z bossem:
Bossowie
Pierwszy poziom:
Boss - ginie na jeden atak.
Drugi poziom:
Boss - atakuje na wprost siebie swoim workiem. Najlepszą taktyką będzie atak, a potem odskok do tyłu.
Trzeci poziom:
Boss - bardzo szybki potwór, który porusza się po pentagramie i przyzywa bardzo dużo szkieletów. Nie możesz stawać na linii pentagramu, ponieważ porusza się po niej boss, który natychmiast cię uśmierci. Dobrą taktyką jest oczekiwanie na moment, w którym boss się zatrzymuje, a potem zadanie kilku ciosów do czasu, aż znów nie zacznie się poruszać. Musisz zabić go jak najszybciej, ponieważ nie nadążysz z wybijaniem jego szkieletów.
Czwarty poziom:
Boss - Wielki szkielet z buławą. Jest dosyć powolny, ale oprócz ataków w przód potrafi również unikać twoich ataków.
Piąty poziom:
Boss - Wielki szlam. Bardzo szybki, zadaje obrażenia na bliskim dystansie. Po zabiciu go rozdziela się na trzy mniejsze, które po zlikwidowaniu znów rozdzielają się na trzy, a potem na jeszcze kolejne, więc warto niszczyć je do końca. Pamiętaj, by cały czas pozostawać w ruchu.
Szósty poziom:
Boss - Latający czarodziej w otoczeniu duchów. Bardzo mobilny czarodziej, który strzela w ciebie kulami ognia. Nie zatrzymuj się, w ruchu unikaj kuli ognia. Nie skupiaj się na duchach, lecz od razu na czarodzieju. Staraj się go dogonić i atakować. Atakuj dopiero wtedy, gdy upewnisz się, że wystrzelił już swoje pociski.
Siódmy poziom:
Boss - Potwór z pierwszego poziomu, tym razem silniejszy. Zostawia po sobie krwawy ślad, który rani cię, jeśli w niego wejdziesz. Dodatkowo co jakiś czas strzela ognistymi pociskami. Musisz uważać na przestrzeń i nie dać się zapędzić w kozi róg.
Ósmy poziom:
Boss - Szybki mnich. Sala, po której będziesz się poruszać, jest większa i wypełniona zwykłymi przeciwnikami. Mnich będzie ścigał cię bardzo szybko i rzucał trzema nożami jednocześnie. Co jakiś czas wykonaj skok do niego (najlepiej natychmiast po jego ataku nożami), by go zranić. Dodatkowo możesz skierować go na rzeki lawy, gdzie będzie otrzymywał obrażenia, ilekroć przez nie przejdzie.
Dziewiąty poziom:
Gdy będziesz szedł długim korytarzem w górę możesz w pewnym momencie skoczyć w lewo, do pokoju z czaszkami. Jeśli udało ci się odnaleźć i zapisać wszystkie kawałki szyfru, zniszcz teraz czaszki, które podała ci zielona kaczka, a odblokujesz specjalny klucz. Dzięki niemu możesz zatamować lecącą krew z ciała wielkiego kota, co spowoduje odblokowanie ukrytego zakończenia po pokonaniu bossa.
Ostatni Boss:
Jest to wysoki kot, który atakuje mieczem. Robi pchnięcia do, a następnie się cofa. Dobrym sposobem na pokonanie go jest atak, a następnie cofniecie się. Po opanowaniu tego sposobu przeciwnik nie zaskoczy cię niczym nowym.
Dostępni przeciwnicy:

Duży szlam - jest dość powolny, jednakże po jego zabiciu rozbija się na trzy mniejsze szlamy, które są niezwykle szybkie.
Mały szlam - pojawia się po zabiciu ich dużego odpowiednika, choć występują też samotnie. Są bardzo szybkie i najlepiej likwidować je atakując, a następnie odskakując, zwłaszcza jeśli walczysz z większą grupą.
Brązowa i niebieska kaczka - najpopularniejszy przeciwnik. Nie wyróżnia się żadnymi wyjątkowymi umiejętnościami.
Szkielet - po pierwszym trafieniu traci głowę i musisz trafić go drugi raz, by zginął. Występują w kilku rodzajach z różną ilością HP.
Duch - potrafi przelatywać przez przedmioty i przeszkody.
Czerwona kaczka - jest bardzo szybka i potrzebujesz dwóch ciosów, by ją pokonać. Często występuje w grupach i zawsze zostawia po sobie dodatkowe życie. Zazwyczaj broni drzwi do bossa danego poziomu.
Czarodziej - rzuca w ciebie ognistymi kulami. Unikaj ich i atakuj. Kule ognia mogą przypadkowo ranić innych przeciwników. Czarodzieje występują w kilku rodzajach z różną ilością HP.
Mnich - porusza się szybko w linii prostej, co przypomina nieco umiejętność twojego bohatera. Dodatkowo rzuca nożami.
0
Komentarze czytelników
Wiololo Junior
Po raz kolejny autor Xanas pokazał swój "kunszt" to jest jakiś obłęd, tak dobra gra, a tak zmaltretowana przez tragiczny opis przejścia. Czy redakcja nie ma żadnych autorów pod ręką, którzy piszą na poziomie? Nie wiem jak mogę traktować tekst, w którym są popłuczyny typu "Użyj windy, która jest obok. Podczas pracy Gregga, ty musisz sprawdzić, czy możecie uciec w razie czego." itp. Ten opis przejścia przypomina bełkot, jakby jakiś znajomy próbował mi opowiedzieć jak przejść grę, a nie jakbym czytał profesjonalny poradnik na poziomie...
Zmroku Konsul

Hej,
poprawiliśmy to i owo.
A gra rzeczywiście jest super!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.