Night in the Woods: Porady ogólne
Aktualizacja:

- Mae potrafi wysoko skakać. By to zrobić musi wykonać dwa zwykłe skoki, a trzeci wykonany płynnie będzie wzmocniony.
- Podczas snów zazwyczaj musisz odnaleźć czterech grajków, po czym wrócić na miejsce startowe.
- Warto codziennie sprawdzać komputer. Zawsze pojawiają się tam wpisy twoich przyjaciół.
- Wbrew pozorom wybory w dialogach nie mają żadnego wpływu na grę. Ewentualnie jakaś kwestia towarzysza się nieznacznie zmieni.
- W zależności z kim spędzasz czas podczas wolnej chwili, z tą osobą będziesz rozmawiać na zakończenie gry. W tą osobę też wcielisz się podczas jednej sekwencji gry na późniejszym etapie.
- Przegranie w minigierkach nigdy nie oznacza restartu poziomu. Zawsze prowadzi do alternatywnych, śmiesznych kwestii. Np. jeśli w jednej z misji będziemy pomagać Greggowi wnosić ciężkie pudło po schodach i spadniemy kilka razy, to Gregg się wkurzy i pojedziemy windą.
- By wskoczyć na dach w miasteczku musisz wejść najpierw na drzewo koło domu, dzięki czemu zyskasz dostęp do lin elektrycznych po których będziesz mógł skakać.
0
Komentarze czytelników
Wiololo Junior
Po raz kolejny autor Xanas pokazał swój "kunszt" to jest jakiś obłęd, tak dobra gra, a tak zmaltretowana przez tragiczny opis przejścia. Czy redakcja nie ma żadnych autorów pod ręką, którzy piszą na poziomie? Nie wiem jak mogę traktować tekst, w którym są popłuczyny typu "Użyj windy, która jest obok. Podczas pracy Gregga, ty musisz sprawdzić, czy możecie uciec w razie czego." itp. Ten opis przejścia przypomina bełkot, jakby jakiś znajomy próbował mi opowiedzieć jak przejść grę, a nie jakbym czytał profesjonalny poradnik na poziomie...
Zmroku Konsul

Hej,
poprawiliśmy to i owo.
A gra rzeczywiście jest super!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.