ŚWIĄTYNIA ŚWITU (8) | MEKSYK | Nibiru Wysłannik Bogów
Aktualizacja:
Stanąłem u stóp ołtarza Majów. Uważnie rozejrzałem się dookoła, gdyż spodziewałem się pułapek. Ostrożnie podniosłem leżące na ołtarzu artefakty. Nic się nie dzieje... Czyli pewnie ta mała statuetka jest zabezpieczona...
![]() | ![]() |
Poniżej ołtarza dostrzegłem trzy znaki, którymi opatrzono kamienne kręgi. Można było je przesuwać. Czyli mamy tu zwykły zamek szyfrowy... Problem polega jedynie na tym, by wprowadzić odpowiednią cyfrę. Zaraz, mapa... Z tyłu mam podpowiedź z symbolami, odpowiadającymi naszym cyfrom...
![]() | ![]() |
Na kręgach mamy numery od 0 do 9, ale po bokach ołtarza są większe. Na lewej kolumnie 3, 2 i 12, a na prawej 1, 17 i 12. A gdyby tak dodać górną do górnej, środkową do środkowej i prawą do prawej? Mamy więc: 3+1=4, 2+17=19 i 12+12=24. Teraz muszę to pomnożyć z cyframi odpowiadającymi poszczególnym kręgom, według podpowiedzi z mapy. Czyli górny krąg to 4x400=1600, środkowy 19x20=380, a dolny 24x1=24. Kiedy to zsumowałem otrzymałem cyfrę 2004. I to ją muszę ustawić na zamku. Czyli na górze 5, co da nam od razu 2000, na środku zero, a na dole 4. Zadziała? Jasne, że tak!

Usłyszałem muzykę i ogromne głowy na filarach przesunęły się. Teraz już mogłem podnieść bezpiecznie figurkę. Zabrałem ostatni symbol życia i wróciłem na górę. Pedro z niewielkimi oporami rzucił mi linę i mogłem odetchnąć świeżym powietrzem.
![]() | ![]() |

0
- Nibiru: Wysłannik Bogów - poradnik do gry
- Nibiru: Wysłannik Bogów - poradnik do gry
- MEKSYK
- TECOLUT (1) | MEKSYK | Nibiru Wysłannik Bogów
- TECOLUT (2) | MEKSYK | Nibiru Wysłannik Bogów
- ŚWIĄTYNIA ŚWITU (1) | MEKSYK | Nibiru Wysłannik Bogów
- ŚWIĄTYNIA ŚWITU (2) | MEKSYK | Nibiru Wysłannik Bogów
- ŚWIĄTYNIA ŚWITU (3) | MEKSYK | Nibiru Wysłannik Bogów
- TECOLUT (3) | MEKSYK | Nibiru Wysłannik Bogów
- WIOSKA INDIAŃSKA | MEKSYK | Nibiru Wysłannik Bogów
- TECOLUT (4) | MEKSYK | Nibiru Wysłannik Bogów
- ŚWIĄTYNIA ŚWITU (5) | MEKSYK | Nibiru Wysłannik Bogów
- ŚWIĄTYNIA ŚWITU (6) | MEKSYK | Nibiru Wysłannik Bogów
- ŚWIĄTYNIA ŚWITU (7) | MEKSYK | Nibiru Wysłannik Bogów
- ŚWIĄTYNIA ŚWITU (8) | MEKSYK | Nibiru Wysłannik Bogów
- INDIAŃSKA WIOSKA | MEKSYK | Nibiru Wysłannik Bogów
- ŚWIĄTYNIA BOGÓW (1) | MEKSYK | Nibiru Wysłannik Bogów
- ŚWIĄTYNIA BOGÓW (2) | MEKSYK | Nibiru Wysłannik Bogów
- PARYŻ - FINAŁ | MEKSYK | Nibiru Wysłannik Bogów
- MEKSYK
- Nibiru: Wysłannik Bogów - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany463962 Junior
ehhh powiedzcie mi prosze jak przejsc te kuuulki;/ wiem ze tam wyzej to pisze w tej instrukcji angielskiej ale mi chodzi tylko o to ze nie wiem w jaki sposob przesunac pierwsza kulke w puste miejsce.. jak to zrobic:(
zanonimizowany335249 Junior
MAM TAKI MAŁY PROBLEM-NIE MOGĘ ODPALIĆ PETARD PRZY GOŁĘBIACH-PRZED ARCHIWUM-POMOCY
zanonimizowany267417 Junior
może ktoś wysłać mi na [email protected] poradnik do tej gry, bo wyslalem smsa, kod wpisalem, a pod koniec sciagania wyskoczyl blad odczytu na kazdym serwie i poradnika nie mam
zanonimizowany530482 Junior
pomocy :( jestem teraz przed misją nocny paryż. mam 3 dziwne problemy. Jak wziełam pamiętnik i do końca przeczytałam to nie mogłam zbliżyć lupy do tej kropki.Kiedy już miałam żelazkiem przejechać po okladce żeby mieć kod do sejfu to niechciał mi sie pokazać. A jak na forum ktoś napisał ten kod to w tym sejfie go wpisałam i nic sie nie otworzyło!!! bardzo prosze o pomoc ;(
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.