Kariera ściganego (14) | Opis przejścia Need For Speed Hot Pursuit
Aktualizacja:
56. East Gorge Canyon > Calm Before The Storm
Typ zmagań: Hot Pursuit
Seria samochodów: Hiper
Trasa: 26,5 km; warunki: burzowo; godz. 19:00
Nagroda: 1) 15000 pkt.; 2) 10000 pkt.; 3) 5000 pkt.
![]() 287
| ![]() 288
|
Pierwsza część tej trasy [287] prowadzi m.in. przez kilka ostrych nawrotów, natomiast ostatnie kilka kilometrów to jazda po autostradzie. Wybierz najszybszy z dostępnych ci samochodów serii hiper. Pierwszych kilka kilometrów to wąska i dosyć kręta trasa. Możesz korzystać ze skrótów [288], na razie na trasie panuje sielankowa atmosfera.
![]() 289
| ![]() 290
|
Prawdziwa zabawa zaczyna się ok. 19 km przed metą, gdy pojawia się policja [289]. Masz cały ekwipunek gadżetów i nie wahaj się w jego użyciu. Wszystkie dostępne "strzały" turbo zostaw sobie na ostatnią fazę trasy - na autostradę [290]. Korzystaj tutaj na przemian z nitro i turbo by cały czas utrzymywać jak najwyższą prędkość. Gdy będziesz w tyle w ten sposób bez problemów dogonisz rywali. Musisz jedynie uważać na już słabo widoczne auta poruszające się po drodze oraz na delikatne łuki, którymi prowadzi trzypasmowa szosa.
57. Rockingham Point > King Of The Road
Typ zmagań: Pojedynek
Seria samochodów: Hiper
Trasa: 22,8 km; warunki: deszczowo, opady śniegu; godz. 10:00
Nagroda: 1) 15000 pkt.; 2) 10000 pkt.
![]() 291
| ![]() 292
|
To umiarkowanie pod względem trudności trasa [291] prowadząca w większości przez doskonale znane ci okolice. W drugiej jej część robi się trudniej przez sekwencje kilku nawrotów jeden po drugim. Zasiadasz za kółkiem Koenigsegga CCXR Edition i stajesz do walki z Bugatti Veyronem. Warunki atmosferyczne nie sprzyjają [292], a przy takich prędkościach stracenie widoczności na sekundę może doprowadzić do błędu i zderzenia. Staraj się więc trzymać jezdni.
58. Rockingham Point > Blast From The Past
Typ zmagań: Wyzwanie
Seria samochodów: Hiper
Trasa: 22,6 km; warunki: pogodnie; godz. 18:00
Nagroda: 1) 15000 pkt.; 2) 10000 pkt.; 3) 5000 pkt.
![]() 293
| ![]() 294
|
To bardzo kręta trasa [293], na której prowadzisz McLarena F1. Aby zdobyć złoty medal musisz osiągnąć czas poniżej 5 min. 10 sek. Korzystaj ze skrótów - przy wielu ostrych zakrętach sprawią, że przy dobrej jeździe sporo zyskasz. Pierwszy z nich jest kilometr po starcie [294].
![]() 295
| ![]() 296
|
Niestety po ok. 5 km pojawi się pierwszy radiowóz. Staraj się przed nim uciekać - jedź pod prąd i korzystaj z nitro [295]. Oczywiście ucieczka jest niemożliwa dlatego czyhaj na dogodną okazję na wyrzucenie go z gry. 13,5 km przed metą skręć w kolejny przydatny skrót [296]. Kilka kilometrów przed metą pojawi się drugi radiowóz - Bugatti Veyron. Ponownie staraj się unikać go tak aby nie tracić na prędkości, ale gdy nadarzy się okazja nie wahaj się i wyrzuć go z trasy. Idealnym rozwiązaniem jest wbicie go w auto poruszające się w ruchu ulicznym bądź w bariery np. na rozjeździe trasy i skrótu.
59. Rockingham Point > Highway Battle
Typ zmagań: Hot Pursuit
Seria samochodów: Hiper
Trasa: 24 km; warunki: pogodnie; godz. 10:00
Nagroda: 1) 15000 pkt.; 2) 10000 pkt.; 3) 5000 pkt.
![]() 297
| ![]() 298
|
Wyścig rozpoczyna się na szerokiej autostradzie. Potem trasa [297] prowadzi przez wiele ostrych zakrętów, a biorąc pod uwagę moc swojego auta musisz mieć się na baczności. Na domiar złego zabawie towarzyszy policja w postaci Bugatti Veyronów, ale to już ostatni wyścig w którym bierze ona udział. Wybierz najszybsze posiadane auto hiper i ruszaj. Początkowo jak zawsze dobrze jest poruszać się po jezdni pod prąd [298]. Dzięki temu ładujesz nitro oraz unikasz radiowozów, jednak musisz być bardzo uważny by nie wpaść czołowo na inne auto.
![]() 299
| ![]() 300
|
Po zjechaniu z autostrady robi się o wiele trudniej. Policja rzuca przeciwko tobie wszystkie dostępne środki [299]. Sam przebieg trasy także nie ułatwia zadania - musisz pokonać tutaj wiele ostrych zakrętów [300]. Nie ma co ukrywać, że potrzeba tutaj wiele umiejętności, sprytu oraz szczęścia. Nie możesz dać się wyrzucić z trasy czy też poprzez zbyt wiele kontaktów z innymi pojazdami nie możesz skasować swojego auta.
60. Coral Bay > Seacrest Tour
Typ zmagań: Wyścig
Seria samochodów: Hiper
Trasa: 70 km; warunki: pogodnie; godz. 05:00
Nagroda: 1) 15000 pkt.; 2) 10000 pkt.; 3) 5000 pkt.
![]() 301
| ![]() 302
|
A oto wielki finał - wyścig na liczącej dokładnie 70 km trasie [301]. Żadnej policji, jedynie najszybsze auta w całej grze - ty weź najszybsze z dostępnych. Przez pierwsze kilka kilometrów wyścig prowadzi przez wąskie jezdnie na północy [302]. Korzystaj tutaj z doskonale znanych ci skrótów. Następnie w środkowej części ścigasz się na autostradzie - to lwia część całych zmagań w tym wyścigu.
![]() 303
| ![]() 304
|
Pamiętaj, że kluczowe na tak długiej trasie jest permanentne używanie nitro w celu utrzymania prędkości zbliżonej do maksymalnej [303]. Na autostradę trafisz jak jeszcze będzie jasno [304]. Warto więc przeskoczyć na pas pod prąd, ładować nitro i go używać. Potem jeśli uznasz, że ryzyko jest za duże gdyż słabo widzisz jadące z naprzeciwka auta, wróć na jezdnię we właściwym kierunku. Kilka kilometrów przed metą zjeżdżasz z trasy szybkiego ruchu i pokonując kilkanaście mniej i bardziej ostrych zakrętów trafiasz na metę. Pamiętaj by starać się nie zgubić czołówki, gdyż jeśli wypracuje sobie ona dużą przewagę nie zdążysz dogonić przeciwników.
W ten sposób zakończyłeś zmagania po stronie pirata drogowego.
0
- Need For Speed: Hot Pursuit - poradnik do gry
- Need For Speed: Hot Pursuit - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Kariera ściganego (1) | Opis przejścia Need For Speed Hot Pursuit
- Kariera ściganego (2) | Opis przejścia Need For Speed Hot Pursuit
- Kariera ściganego (3) | Opis przejścia Need For Speed Hot Pursuit
- Kariera ściganego (4) | Opis przejścia Need For Speed Hot Pursuit
- Kariera ściganego (5) | Opis przejścia Need For Speed Hot Pursuit
- Kariera ściganego (6) | Opis przejścia Need For Speed Hot Pursuit
- Kariera ściganego (7) | Opis przejścia Need For Speed Hot Pursuit
- Kariera ściganego (8) | Opis przejścia Need For Speed Hot Pursuit
- Kariera ściganego (9) | Opis przejścia Need For Speed Hot Pursuit
- Kariera ściganego (10) | Opis przejścia Need For Speed Hot Pursuit
- Kariera ściganego (11) | Opis przejścia Need For Speed Hot Pursuit
- Kariera ściganego (12) | Opis przejścia Need For Speed Hot Pursuit
- Kariera ściganego (13) | Opis przejścia Need For Speed Hot Pursuit
- Kariera ściganego (14) | Opis przejścia Need For Speed Hot Pursuit
- Kariera policjanta (1) | Opis przejścia Need For Speed Hot Pursuit
- Kariera policjanta (2) | Opis przejścia Need For Speed Hot Pursuit
- Kariera policjanta (3) | Opis przejścia Need For Speed Hot Pursuit
- Kariera policjanta (4) | Opis przejścia Need For Speed Hot Pursuit
- Kariera policjanta (5) | Opis przejścia Need For Speed Hot Pursuit
- Kariera policjanta (6) | Opis przejścia Need For Speed Hot Pursuit
- Kariera policjanta (7) | Opis przejścia Need For Speed Hot Pursuit
- Kariera policjanta (8) | Opis przejścia Need For Speed Hot Pursuit
- Kariera policjanta (9) | Opis przejścia Need For Speed Hot Pursuit
- Kariera policjanta (10) | Opis przejścia Need For Speed Hot Pursuit
- Opis przejścia
- Need For Speed: Hot Pursuit - poradnik do gry
Komentarze czytelników
vojak_2 Generał

Poradnik do wyścigówki? hmmm, a co trudnego w jeździe do przodu? eh
JohnnyD Pretorianin
1. Zastawiania mnie po co ktoś to w ogóle robił? 2. Szacunek dla autora, bo mi by się nie chciało tyle pisać i screenów robić tym bardziej w tak niepotrzebnym poradniku 3. Czy naprawdę ktoś potrzebuje pomocy w tej grze? 4. Czy naprawdę ktoś z tego poradnika korzystał? 5. To jest bez sensu.
qqqqqq Generał

No wiesz, bez niego to skąd będę wiedział w jakim momencie mam skręcić, albo na przykład jak będzie jakiś ostry zakręt, a jak przeczytam taki poradnik to już wiem, że za 200 metrów jest zakręt i żeby się na nim wyrobić muszę jechać z prędkością 120 km/h, żeby zrobić drifta muszę być ustawiony pod kątem 90 stopni w odległości 5 metrów, naciskając lewą strzałkę i spację w odstępie 0.2 sekund, no i tak dalej... Bez tego ani rusz, tak, tak poradniki to wyścigówek to jest to...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.