NBA Live 2004: Dynasty Mode 2
Aktualizacja:
- Przechodzimy do naszego managerskiego menu. Po kolei patrząc od góry:
Next Game - następny w kolejce mecz (za każdym razem wybieramy, czy ma to być symulacja, czy też sami weźmiemy się za grę) Schedule - rozkład wszystkich naszych meczy (rozegranych i przyszłych) w kalendarzu. Dynasty Development - W górnym prawym rogu widzimy aktualny stan naszych finansów. O ile te są wystarczające, możemy w training session wykupić ćwiczenia indywidualne (800), bądź drużynowe (2000). Z kolei w dynasty extras trening rozkłada się już na wiele różnych składowych. Możemy usprawniać rzuty, wyskoki do zbiórki, rzuty za 3 punkty, drybling, podania, czy nawet zgranie z partnerami. Jedno ćwiczenie to koszt rzędu 300 pkt. Aby zmniejszyć koszty wykupujemy sesje na 10 spotkań (2400), bądź od razu na cały sezon (7200 od elementu) W miarę postępu drużyny usprawnienie jej treningiem jest - obok udanych posunięć kadrowych - elementem o najwyższym priorytecie. Roster Managment - Reorder rosters - podstawowe informacje o zawodnikach. Nie różni się od tego, co widzieliśmy w menu głównym gry. |
- Trade players - ta opcja umożliwia nam wymianę zawodników pomiędzy klubami. Oczywiście cała zabawa polega na tym, aby skłonić drużynę przeciwną do korzystnej dla nas wymiany. Nie jest wcale tak łatwo i w sporej części przypadków gwiazdy rywali pozostaną dla nas poza zasięgiem. Ogólnie jednak zasada jest prosta - obok każdego gracza widnieje zielona belka oznaczająca potencjalne zainteresowanie wyrażone ze strony drużyny przeciwnej. Kiedy chcemy dokonać transferu zawodników podobnej klasy (mniej więcej podobne współczynniki wartości), "wstawiamy ich" do ramki po prawej i proponujemy transfer. Jeśli rywalom nie odpowiada propozycja, możemy spróbować wymienić dwóch naszych zawodników za jednego bardziej wartościowego. Ta opcja się sprawdza, choć czasem rywale mają już wypełniony limit graczy szerokiego składu i nie mogą powiększyć go o kolejne miejsce. Łatwiej oddać własną gwiazdę za dwóch solidnych graczy przeciwnika, choć takie postępowanie radziłbym dopiero wtedy, gdy nasz zawodnik jest u schyłku kariery. Młody, zdrowy przywódca to podstawa funkcjonowania całej drużyny. |

- Sign free agents - Wolnymi agentami nazywamy zawodników nie posiadających w chwili obecnej ważnego kontraktu z żadnym zespołem. Jedynym ograniczeniem ich przyjmowania jest więc limit wynagrodzenia, jaki możemy przeznaczyć na swoją kadrę oraz kwota, jaką trzeba wydać na podpisanie umowy. - Release player - aby zwolnić miejsce w drużynie, bądź też powiększyć kwotę, którą możemy przeznaczyć na zakup nowych graczy, możemy pozbyć się tych, którzy okazali się nieprzydatni dla drużyny. Dokonujemy tego w tym miejscu. - Edit player - edytować wygląd (tatuaże, opaski, skarpety, obuwie) możemy zarówno wśród naszej gromadki, jak i wśród wolnych agentów. Nie ma dostępu do graczy pozostałych drużyn. - Created players list - lista zawodników przez nas wykreowanych. - Injury report - raport o kontuzjach. Znajdziemy tu informację o przyczynie absencji i czasu rekonwalescencji zawodnika. |
- NBA Live 2004 - poradnik do gry
- NBA Live 2004: Poradnik do gry NBA Live 2004
- NBA Live 2004: Poradnik do gry - Game Modes 1
- NBA Live 2004: Game Modes 2
- NBA Live 2004: My NBA Live 1
- NBA Live 2004: My NBA Live 2
- NBA Live 2004: Team Managment
- NBA Live 2004: Options
- NBA Live 2004: System suwaków
- NBA Live 2004: Dynasty Mode 1
- NBA Live 2004: Dynasty Mode 2
- NBA Live 2004: Dynasty Mode 3
- NBA Live 2004: Dynasty Mode 4
- NBA Live 2004: Przygotowania przed sezonem
- NBA Live 2004: Sterowanie 1
- NBA Live 2004: Sterowanie 2
- NBA Live 2004: Uwagi ogólne
- NBA Live 2004: Poradnik do gry NBA Live 2004
Komentarze czytelników
zanonimizowany87860 Konsul
Aż mi zrobiłeś smaka na ten poradnik :p
zanonimizowany4490 Legionista
ftomekk --> Dalsza część poradnika jest w redakcji GOL. Napisz na maila pod [email protected], a z pewnością dostaniesz dostęp do dokończenia poradnika po jej opublikowaniu.
The LasT Child Legend
srednia gierka, grafiak mzoe neizla, ale grywalnosc? chyba tworcy NBA i FIFY o tym zapomnieli, a muzyka... wylaczylem japo rozegraniu paru meczy
Karl_o Senator
The Last Child---> co ty gadasz, nie znasz sie :) NBA to fajna gierka. Moze nie jest to jakis MEGA wypas ale mozna przy niej milo spedzic dlugie godziny:)
zanonimizowany40215 Legend
Hmmm jak dla mnie to na 2000 serii (tak samoe zreszta jak NHL) sie zatrzymalo :). W sumie tylko graficzka coraz lepsza =]
zanonimizowany145016 Legend
widziałem już lepsze poradniki
zanonimizowany145016 Legend
Nba 2004 jest dobrą grą ale bez wątpienia mogła by być jeszcze troche lepsza ale cóż
rothon Legend
HopkinZ--> A tryb dynastii na difficult w NHL 2004 masz przerobiony? Polecam testy w celu wyrobienia sobie zdania o serii NHL. Bylo chudo, potwierdzam, byl brak mysli przewodniej i wymyslanie na sile urozmaicen (vide karty w NHL 2002), ale w wersji 2004 NHL znowu nabralo grywalnosci. Od wrzesnia klepie i wciaz mi sie nie nudzi. I wciaz jeszcze przegrywam mecze, a nie pakuje 12 bramek do 1 :-)
zanonimizowany152937 Junior
Popieram Kolegę Ftomka. Dupa ten poradnik!!!!!!!!!!!!!!! Ani nie ma porad praktycznych. Jeszce sobie każą za to płacić!!!!!!!!!! 6 zł za jakieś guwno w Acroba Reader!! Screeny to ja też sobie mogę fajne robić. Jeśli ktoś ma sprzeciw coś do mnie niech ma odwagę wejść na moje gg: 1869229.
zanonimizowany207377 Junior
Czy ktos mi moze powiedzieć czemu w nba 2004 nie mozna grac Charlotte Hornets w sezonie anie w play-offach????????????????????prosze o pomoc......
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
