Typ drużyny | Informacje wstępne i porady
Aktualizacja:

Przed rozpoczęciem większość starć (za wyjątkiem walk rozgrywanych w ramach światowego turnieju ninja), masz możliwość wyboru typu drużyny. Warunkuje ona dostęp do specjalnych, unikatowych zdolności twojego bohatera (samego bądź w połączeniu z jego wsparciem). Są trzy typy drużyn: typ ostatecznej techniki, typ przebudzenia, rodzaj zrywu wsparcia.
Typ ostatecznej techniki
Wybierając ten typ drużyny odblokowujesz możliwość korzystania z ostatecznej techniki swojej postaci (bądź drużyny). Jest to po prostu wzmocniona, zadająca znacznie większe obrażenia technika (aktywowana za pomocą wyładowania chakry i ataku). Gdy naładujesz cały Pasek Burzy, będziesz mógł aktywować wzmocnioną wersję, która zadaje znacznie większe obrażenia.
Typ przebudzenia
Typ drużyny dając ci możliwość aktywowania przebudzenia - aktywowanie go zwiększa skuteczność twojego bohatera, przyspieszając go, zwiększając siłę jego ataków, bądź zmieniając działanie jego umiejętności. W czasie trwania przebudzenia tracisz chakrę i nie możesz jej ładować - gdy ją wyczerpiesz efekt mija (możesz też zakończyć go sam).
Po naładowaniu Paska Burzy możesz aktywować prawdziwe przebudzenie. Tryb ten zmienia całkowicie działanie postaci, a spora część przyjmuje całkiem inną formę. W tym trybie twoje ataki zadają o wiele większe obrażenia, twoja szybkość wzrasta, a także zyskujesz niewrażliwość na podstawowe bronie miotane (takie jak kunai czy shuriken). Po kilkunastu sekundach efekt mija a Pasek Burzy jest zerowany.
Zryw wsparcia
Typ drużyny który koncentruje się na wykorzystaniu towarzyszy (wsparcia). Wybierając go nie możesz używać ostatecznych technik, ani przebudzenia, jednak znacznie zwiększysz skuteczność swojego wsparcia, poprzez odblokowanie dodatkowych umiejętności, takich jak:
- Ochrona przy ładowaniu - pomocnicy będą zasłaniać cię własnym ciałem, pochłaniając ataki, gdy ty będziesz ładował chakrę.
- Zryw wsparcia 2 - ulepszona wersja normalnego zrywu wsparcia (gdzie wysyłasz towarzysza do ataku). Po jego aktywacji twoi towarzysze będą automatycznie wspierać cię podczas wyprowadzania ataków, zwiększając obrażenia.
- Bariera pieczęci - po napełnieniu Paska Burzy możesz aktywować barierę pieczęci, która zablokuje dwa segmenty podmiany u przeciwnika, część jego chakry, a także ładowanie Paska Burzy. Oprócz tego uniemożliwi mu użycie jego typu drużyny - ostatecznej techniki, przebudzenia czy pieczęci.
0
- Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution - poradnik do gry
- Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution - poradnik do gry
- Informacje wstępne i porady
- Opis interfejsu | Informacje wstępne i porady
- Słowniczek | Informacje wstępne i porady
- Porady | Informacje wstępne i porady
- Typ drużyny | Informacje wstępne i porady
- Przedmioty użytkowe | Informacje wstępne i porady
- Tryby rozgrywki dla pojedynczego gracza | Informacje wstępne i porady
- Osiągnięcia i trofea | Informacje wstępne i porady
- Naruto Shippuuden: Ultimate Ninja Storm Revolution - wymagania sprzętowe | Informacje wstępne i porady
- Informacje wstępne i porady
- Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution - poradnik do gry
Komentarze czytelników
kerbi699 Junior
4-pytanie -odpowiedz podana jest bledna ,ma byc odpowiedz pierwsza(1) :)
Kuba aka Zbyszek Chorąży
Kerbi699 jesli chodzi ci o czwarte pytanie w 5 trudnych pytań to odpowiedź Jijin Akebino jest prawidłowa. Chyba, że chodzi ci o coś innego?
zanonimizowany1037719 Junior
Chodzi o Mecha Naruto
DzojkoKolekcjoner Junior

Mam problem. W poradniku brakuje informacji na temat wykonania zleceń oraz wyzwań do trybu Światowy Turniej Ninja. W tym trybie znajduje się zlecenie 'Mistrz Drogi' gdzie by zaliczyć je, trzeba wykonać wszystkie czynności w trybie ŚTN, lecz nie mogę wykonać jedynego zlecenia jakie trzeba jeszcze wykonać, nie wiem czy potrzebna jest jakaś konkretna postać do aktywacji tego zlecenia. Jeśli ktoś może wiedzieć co należy zrobić to prosił bym o pomoc.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.