Pewien hałaśliwy trening | Światowy Turniej Ninja - Wydarzenia Sojuszników
Aktualizacja:

Zadanie to staje się dostępne po ukończeniu rundy eliminacyjnej turnieju klasy D. By rozpocząć zadanie, udaj się w pobliże loterii (punkt 1 na zdjęciu na początku tego rozdziału), by trafić na czwórkę ninja - rozpocznij konwersację z którymkolwiek z nich. Dowiesz się o specjalnym treningu, który przeprowadzić ma trójka z nich.
Po rozmowie czeka cię walka z trójką ninja - Lee, Tenten i Neji. Lee jest szybkim zawodnikiem specjalizującym się w walce wręcz, jednak jego ciosy nie zadają wielkich obrażeń. Dodatkowym ułatwieniem tej walki jest fakt, iż możesz korzystać z pomocy maksymalnie dwóch towarzyszy. Gdy pokonasz młodego ninję, dostaniesz polecenie by dostać się do kolejnego miejsca treningu (punkt 2 na zdjęciu na początku tego rozdziału).
Po krótkiej rozmowie czeka cię walka z identyczną drużyną, którą jednak przewodzi teraz Neji - i to z nim głównie będziesz walczył. Ponownie, przeciwnik ten specjalizuje się w walce wręcz, choć jest znacznie słabszy od Lee, gdyż jest od niego zdecydowanie wolniejszy. Po kolejnej wygranej walce przenieś sie do trzeciego miejsca treningu (punkt 3 na zdjęciu na początku tego rozdziału), gdzie czeka cię kolejna walka z trio.

Jeśli korzystasz z postaci walczącej na bliski dystans, ta walka będzie ekstremalnie frustrująca.
Tutaj sprawy zmieniają obrót - walczył będziesz z Tenten. Specjalizuje się ona w walce na dalekim dystansie i jest niewiarygodnie upierdliwa - będzie zasypywała cię deszczem pocisków, a gdy będziesz chciał się do niej zbliżyć, użyje swoich towarzyszy jako tarczy i postara się zyskać dystans. Jedynym wyjściem jest "przykleić" sie do niej i nie pozwolić jej się oddalić - na bliskim dystansie nie ma z tobą szans. Jeśli grasz postacią nastawioną na atak z dystansu, nie będzie dla ciebie żadnym problemem (lecz Lee i Neji z poprzednich walk mogą ci napsuć trochę krwi).

Gai byłby groźnym przeciwnikiem, gdyby nie fakt, iż walczy on w pojedynkę.
Po walce przenieś się w ostatnie miejsce (ponownie jest to punkt 2 na zdjęciu na początku tego rozdziału), by stoczyć finałową walkę - lecz tym razem nie ze znajomą ci trojką, a z ich trenerem, Gaiem. Jest to mocny przeciwnik walczący wyłącznie w zwarciu (nie licząc jego ostatecznej techniki), jednak masz nad nim znaczącą przewagę - on walczy sam, ty posiadasz dwóch towarzyszy. Gai od samego początku korzystał będzie z przebudzenia, przez co jego szybkie już ataki tylko przyspieszą i nabiorą większych obrażeń. Korzystaj z pomocy towarzyszy a walka szybko się skończy.
Po wszystkim czeka cię krótka konwersacja, po której zadanie zostanie zakończone. Nagrody za wykonanie zadania:
2000 ryo
2x Wielkie pigułki żywnościowe
Towarzysze w turnieju ninja: Maito Gai, Rock Lee, Neji Hyuuga, Tenten.
0
- Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution - poradnik do gry
- Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution - poradnik do gry
- Światowy Turniej Ninja - Wydarzenia Sojuszników
- 5 trudnych pytań | Światowy Turniej Ninja - Wydarzenia Sojuszników
- Pewien hałaśliwy trening | Światowy Turniej Ninja - Wydarzenia Sojuszników
- Zebranie Drużyny 7 | Światowy Turniej Ninja - Wydarzenia Sojuszników
- Opalanie się w świetle jupiterów | Światowy Turniej Ninja - Wydarzenia Sojuszników
- Mały i rzadki cenny kwiat | Światowy Turniej Ninja - Wydarzenia Sojuszników
- Droga jedzenia - kapryśny człowiek | Światowy Turniej Ninja - Wydarzenia Sojuszników
- Męka Bee | Światowy Turniej Ninja - Wydarzenia Sojuszników
- Styks można przekroczyć za opłatą | Światowy Turniej Ninja - Wydarzenia Sojuszników
- Co to znaczy wartość | Światowy Turniej Ninja - Wydarzenia Sojuszników
- Najlepszy z Rodzeństwa Piasku | Światowy Turniej Ninja - Wydarzenia Sojuszników
- Członkowie jastrzębi | Światowy Turniej Ninja - Wydarzenia Sojuszników
- Uczeń nie posłuchał wskazówek mentora | Światowy Turniej Ninja - Wydarzenia Sojuszników
- Upiór i klatka dla godnych | Światowy Turniej Ninja - Wydarzenia Sojuszników
- Dwóch Sakryfikantów | Światowy Turniej Ninja - Wydarzenia Sojuszników
- Nie rób drugiemu co tobie niemiłe | Światowy Turniej Ninja - Wydarzenia Sojuszników
- Wciągająca gra w "Papier, kamień, nożyce" | Światowy Turniej Ninja - Wydarzenia Sojuszników
- Napastnik pod wrażeniem | Światowy Turniej Ninja - Wydarzenia Sojuszników
- Moc kryjąca się w uśmiechu | Światowy Turniej Ninja - Wydarzenia Sojuszników
- Zagubiony Kurosawa | Światowy Turniej Ninja - Wydarzenia Sojuszników
- Trudne hasło | Światowy Turniej Ninja - Wydarzenia Sojuszników
- Wspomnienia wywołane przez papierowy samolot | Światowy Turniej Ninja - Wydarzenia Sojuszników
- Rozwiązanie sporu o sztukę | Światowy Turniej Ninja - Wydarzenia Sojuszników
- Utakata ucieka | Światowy Turniej Ninja - Wydarzenia Sojuszników
- Lepszy od Hashiramy | Światowy Turniej Ninja - Wydarzenia Sojuszników
- O kłótni rodziców i o ziołach | Światowy Turniej Ninja - Wydarzenia Sojuszników
- Najpotężniejszy z nikczemnych duetów | Światowy Turniej Ninja - Wydarzenia Sojuszników
- Światowy Turniej Ninja - Wydarzenia Sojuszników
- Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution - poradnik do gry
Komentarze czytelników
kerbi699 Junior
4-pytanie -odpowiedz podana jest bledna ,ma byc odpowiedz pierwsza(1) :)
Kuba aka Zbyszek Chorąży
Kerbi699 jesli chodzi ci o czwarte pytanie w 5 trudnych pytań to odpowiedź Jijin Akebino jest prawidłowa. Chyba, że chodzi ci o coś innego?
zanonimizowany1037719 Junior
Chodzi o Mecha Naruto
DzojkoKolekcjoner Junior

Mam problem. W poradniku brakuje informacji na temat wykonania zleceń oraz wyzwań do trybu Światowy Turniej Ninja. W tym trybie znajduje się zlecenie 'Mistrz Drogi' gdzie by zaliczyć je, trzeba wykonać wszystkie czynności w trybie ŚTN, lecz nie mogę wykonać jedynego zlecenia jakie trzeba jeszcze wykonać, nie wiem czy potrzebna jest jakaś konkretna postać do aktywacji tego zlecenia. Jeśli ktoś może wiedzieć co należy zrobić to prosił bym o pomoc.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.