Rozdział 10 - Sierociniec w opałach - Solucja My Memory of Us
Aktualizacja:
Ta sekcja zawiera kompletny opis przejścia "Sierociniec w opałach" (The orphanage in trouble) w My Memory of Us. Znajdziesz tu dokładny opis przejścia Rozdziału 10 wraz ze screenami. Z tą solucją do My Memory of Us z pewnością nie utkniesz w miejscu.
Na początku porozmawiaj z chłopcami, którym utknęła piłka na drzewie. Wejdź do budynku, na prawo od nich. Będąc w środku, wejdź na pierwsze piętro.

Zestrzel z procy drewnianą osłonę na ścianie, która blokuje światło (zobacz zdjęcie powyżej). Stań w promieniach światła i oślep stojącą nieopodal pielęgniarkę. Wejdź dziewczyną do środka i zabierz laskę. Będzie potrzebna na samym końcu. Na parterze po prawej stronie znajdziesz chłopca, który chce dżemu z truskawek. Dżem znajdziesz w piwnicy - wykorzystaj skrzynkę obok drabiny, aby dosięgnąć środkowego słoika. Wróć na parter i daj dżem. Chłopiec zacznie wspominać coś o 12 truskawkach. Idź teraz na samą górę, po prawej stronie znajdziesz na tablicy formułę - wynikiem będzie kod do drzwi po lewej stronie, na tym samym piętrze. Ilość truskawek już masz - ilość ptaków znajdziesz na poddaszu (można się dostać tam za pomocą drabiny), patrząc przez teleskop - wystarczy zliczyć 11 ptaków na liniach wysokiego napięcia. W piwnicy mogłeś zauważyć 3 beczki ze statkami, jeden obraz ze statkiem w pokoju obok pielęgniarki, jeden statek na dachu budynku, kiedy patrzyłeś przez teleskop i jeden obok tablicy z formułą - powinno być w sumie 6 statków.
Po podstawieniu do formuły, powinieneś uzyskać następujący kod: 138 - użyj tego kodu na ostatnim piętrze, po lewej stronie (ale nie na poddaszu).

Teraz możesz przejść przez drzwi i strącić piłkę za pomocą laski. Wróć do środka. Teraz przejdź przez szlaban chłopcem, złap wózek i podprowadź do dziewczyny. Wejdź dziewczynką do środka i przetransportuj chłopcem wózek do środka. Idź do momentu, aż trafisz na budynek z powieszonym plakatem o zakazie wstępu ludzi z czerwonym kolorem. Poczekaj, aż strażnik się odwróci, wyjdź dziewczynką z ukrycia i wejdź do przejścia. Następnie niech para wejdzie na podwieszaną platformę i strzel z procy w czerwony przycisk. Kieruj się w lewo, aż natrafisz na kolejną platformę, niech para zjedzie nią na dół, przetransportuj rurę na platformę, wjedź na górę i kieruj się wraz z rurą w lewo. Wejdź chłopcem do rury. Teraz strzel z procy w przycisk, który jest obok chłopca, na podwieszanej platformie. Wejdź chłopcem na platformę, zabierz kilof i zjedź na dół tą samą platformą. Kieruj się w prawo i zniszcz drewniane belki. Zejdź dziewczyną na dół, korzystając z platformy. Na ziemi, na lewo powinieneś zobaczyć wózek - niech dziewczynka wejdzie do środka, wjedź wraz z wózkiem na platformę, wjedź na górę, kieruj się w lewo i znów skorzystaj z platformy. Kieruj się w lewo, przeskocz przez przeszkodę najpierw chłopcem. Kiedy strażnik odejdzie, wyjdź dziewczynką i zrób to samo, co przed chwilą chłopcem. Idź w lewo i wejdź do środka budynku z uchylonymi drzwiami. Porozmawiaj z człowiekiem w środku. Kieruj się w lewo, aż zobaczysz, jak oficer zostanie przeskanowany i zabrany na pokład samolotu. W tym momencie będziesz musiał sobie wytworzyć przebranie. Wróć do miejsca, gdzie spotkałeś mężczyznę przy wejściu do sklepu - wejdź po schodach na górę, a następnie znajdź drabinę prowadzącą na dach - znajdziesz tam wspomnienie. Wróć do miejsca przedstawionego na zdjęciu poniżej, a następnie wejdź po schodach na górę.

Kieruj się w lewo, aż natkniesz się na miecz wystający z kamienia. Wyciągnij go chłopcem i dziewczynką. Idąc dalej w lewo, a następnie na górę po schodach znajdziesz po prawej stronie powieszoną kurtkę oficerską - zabierz kurtkę i wróć do miejsca ze zdjęcia powyżej, a następnie na lewo do wielkiego robota i utnij mu nos. Wróć do parawanu (tudzież kotary) i powieś kawałek nosa oraz kurtkę. Wróć do miejsca gdzie znalazłeś kurtkę i idź w prawo - znajdziesz garnek. Teraz idź do końca w lewo, połóż na stół garnek i użyj dźwigni, aby porobić otwory. Wróć do kotary i przebierz się. W przebraniu cały czas idź w lewo, aż do podestu do skanowania.

0
- My Memory of Us - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Opis przejścia
- Rozdział 1 - Prolog - Solucja My Memory of Us
- Rozdział 2 - Poznajmy się - Solucja My Memory of Us
- Rozdział 3 - Dach nad głową - Solucja My Memory of Us
- Rozdział 4 - Złodziejskie obowiązki - Solucja My Memory of Us
- Rozdział 5 - Nie jesteś sam - Solucja My Memory of Us
- Rozdział 6 - Przerwana przygoda - Solucja My Memory of Us
- Rozdział 7 - Barwny dzień - Solucja My Memory of Us
- Rozdział 8 - Zmiany, zmiany, zmiany - Solucja My Memory of Us
- Rozdział 9 - Gorszy świat - Solucja My Memory of Us
- Rozdział 10 - Sierociniec w opałach - Solucja My Memory of Us
- Rozdział 11 - W paszczy lwa - Solucja My Memory of Us
- Rozdział 12 - Do dzieła! - Solucja My Memory of Us
- Rozdział 13 - Taki jak Ty - Solucja My Memory of Us
- Rozdział 14 - Lewiatan - Solucja My Memory of Us
- Rozdział 15 - Las - Solucja My Memory of Us
- Rozdział 16 - Powrót - Solucja My Memory of Us
- Rozdział 17 - Rodzice, wanna i wielka ryba - Solucja My Memory of Us
- Rozdział 18 - Epilog - Solucja My Memory of Us
- Opis przejścia
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Blackofficial Junior
Na kanale BLACK seria gry. ZAPRASZAM.
Lechiander Legend
Zajrzyj do rozdziału "Wspomnienia", gdzie znajdziesz spis wszystkich wspomnień.
Nie bardzo. Nie ma wspomnienia Marii Jadwigi Kwaśniewskiej-Maleszewskiej, między Ireną Sendler, a Markiem Edelmanem, co zresztą nawet widać na screenach w poradniku. :(
Rozdział 12 : Do dzieła.
Poza tym poradnik zacny. ;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
