Tworzenie postaci | Monster Hunter Generations
Aktualizacja:
Tworzenie nowej postaci w Monster Hunter Generations, jak i w poprzednich odsłonach tej serii jest procesem nieskomplikowanym i nie niosącym za sobą żadnych konsekwencji. Jest to kreator czysto kosmetyczny, więc żadne wprowadzone tutaj zmiany nie mają wpływu na rozgrywkę. Monster Hunter nie jest typowym przedstawicielem gatunku RPG i o "klasie" gracza decyduje tylko ekwipunek, użyte sztuki łowieckie oraz po prostu styl gry.

Jedyna decyzja podczas tworzenia postaci, która przez nowych graczy często jest postrzegana jako nieodwracalna, to początkowy wybór "Sztuk Łowieckich" (Hunter Arts). Nic bardziej mylnego. Jest to tylko startowy zestaw, który możemy w każdej chwili zmienić. Wrócimy do tego tematu w kolejnych krokach.
Tak wygląd, jak i sztuki łowieckie możemy w każdej chwili zmodyfikować w domu naszej postaci. Używamy do tego celu menu przywoływanego poprzez interakcję ze skrzynią (jakkolwiek dziwnie by to nie zabrzmiało). Jedynymi wyjątkami są tutaj zmiana płci, twarzy oraz imienia. Wybór tych atrybutów jest permanentny.

Kolejnym wyborem podczas tworzenia postaci na który warto zwrócić uwagę, to wybór układu interfejsu użytkownika. Do wyboru mamy Typ A oraz Typ B, które zostały opisane kolejno jako układ dla początkujących oraz układ dla graczy zaznajomionych z serią Monster Hunter. Muszę się z tym nie zgodzić. Typ B jest zdecydowanie układem dla graczy posiadających stare Nintendo 3DS (lub 2DS), bez Circle Pad Pro. Typ A natomiast jest znacznie lepszy dla posiadaczy nowego 3DS, lub starego z dodatkowym analogiem. Posiadacze New 3DS lub 3DS+Circle Pad Pro nie potrzebują przecież dotykowego d-pada do sterowania kamerą. Dodatkowo, Typ A przenosi mini-mapę na dolny ekran konsoli, co znacznie poprawia widoczność podczas walki.
0
- Monster Hunter Generations - poradnik do gry
- Monster Hunter Generations - poradnik do gry
- Poradnik do gry - Polowanie | Monster Hunter Generations
- Tworzenie postaci | Monster Hunter Generations
- Wioski i questy | Monster Hunter Generations
- Walka | Monster Hunter Generations
- Multiplayer | Monster Hunter Generations
- Wybór klasy broni | Monster Hunter Generations
- Wybór stylu polowania | Monster Hunter Generations
- Dekoracje i umiejętności łowieckie | Monster Hunter Generations
- Crafting - ulepszanie ekwipunku i pozyskiwanie materiałów
- Koci towarzysze - Palico | Monster Hunter Generations
- Porady ogólne i linki do pomocnych stron internetowych
- Monster Hunter Generations - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.