Monster Hunter Generations: Dekoracje i umiejętności łowieckie
Aktualizacja:
Wybór klasy broni/pancerza oraz stylu polowania to jednak jeszcze nie koniec możliwości dostosowywania swojej postaci do własnego stylu gry lub sytuacji. Niemal każda z części zbroi oraz każda broń ma jeszcze sloty, w których można umieszczać dekoracje. Ilość wolnych slotów zależy od konkretnego "modelu" zbroi czy oręża. Odpowiednio dobrane dekoracje odblokowują umiejętności, które można by porównać do perków lub umiejętności klasowych w klasycznych grach RPG. Jest to system zbliżony nieco do zastosowania Materii w grach z serii Final Fantasy.

Każda zbroja i talizman posiadają domyślnie określoną ilość punktów danej (a nawet kilku) umiejętności. Aby umiejętność została uaktywniona, suma jej punktów wynikająca z domyślnych wartości oraz zastosowanych dekoracji musi być równa lub większa niż 10. Aktywowane w ten sposób umiejętności działają bez ograniczeń i nie wymagają specjalnych zabiegów, aby zrobić z nich użytek. Może to być wszystko od szybszej regeneracji zdrowia po całkowitą odporność na pewne ataki potworów.

Takich umiejętności w MHGen są dziesiątki i nie sposób byłoby umieścić ich pełną listę w tym krótkim poradniku, ale wszystkie zostały dokładnie opisane w grze. Na końcu poradnika znajdziecie również listę źródeł, z których warto skorzystać aby zgłębić temat tak umiejętności, jak i wszystkich pozostałych zagadnień poruszonych w tym poradniku. Dopiero połączenie odpowiedniego rodzaju broni, zbroi, stylu polowania, sztuk łowieckich oraz dekoracji odblokuje pełny potencjał waszych postaci. Jest to proces wymagający czasu i zaangażowania, ale jest za to bardzo satysfakcjonujący i przynosi ogromne korzyści podczas polowań.

Posiadaną broń, zbroję oraz dekoracje możemy zmieniać do woli między questami, za pomocą menu skrzyni w domu postaci.
- Monster Hunter Generations - poradnik do gry
- Monster Hunter Generations: Poradnik do gry
- Monster Hunter Generations: Poradnik do gry - Polowanie
- Monster Hunter Generations: Tworzenie postaci
- Monster Hunter Generations: Wioski i questy
- Monster Hunter Generations: Walka
- Monster Hunter Generations: Multiplayer
- Monster Hunter Generations: Wybór klasy broni
- Monster Hunter Generations: Wybór stylu polowania
- Monster Hunter Generations: Dekoracje i umiejętności łowieckie
- Monster Hunter Generations: Crafting - ulepszanie ekwipunku i pozyskiwanie materiałów
- Monster Hunter Generations: Koci towarzysze - Palico
- Monster Hunter Generations: Porady ogólne i linki do pomocnych stron internetowych
- Monster Hunter Generations: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
